Bed and Breakfast

3 reviews over Bed and Breakfast A mon nos Hôtes in het Nederlands

Aanrader!!!

Destelbergen, België
23-8-2011

Prachtig gerenoveerd huisje. Hartelijke ontvangst. Heerlijk ontbijt (verschillende zelf-bereide confituren, zachtgekookt eitje, vers fruitsap,...). Mooie, verzorgde kamer en badkamer. Comfortabel bed. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

zeer gastvrij en vriendelijk onthaal

Elma
6-6-2010

Ruime nette, schone kamer. 5 minuten van het centrum. Gastheer en vrouw zeer vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Ontbijt absoluut geweldig! Met vers gebakken brood door de gastheer zelf, verse sapjes en vele soorten jammetjes etc. Heerijk rustpunt in het drukke Luik. Aanrader.

Gereisd Met vrienden in Sun Jun 06 2010 21:00:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt prima plaats om te overnachten in Luik.

jolheu
22-2-2010

Kamers in apart geheel gerestaureerd huisje, schoon, fris, lekker warm, nieuwe badkamers, heerlijk ontbijtje, aardige, ook Nederlands sprekende eigenaren. Eettentjes vlakbij, in zeer oude wijk dichtbij centrum Luik. We vergaten een antiek ringetje, maar ze hadden dat voor ons bewaard. Dat was heel vriendelijk vonden wij.

Gereisd Met vrienden in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast A mon nos Hôtes in Luik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast A mon nos Hôtes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.