Louveigné

Reviews over Louveigné

Aanrader!

g_vroomans,
    25-7-2013

Deze bed and breakfast uitgekozen voor overnachting ivm bruiloft in omgeving. Zeer vriendelijke mensen. Ontbijt tot in de puntjes verzorgt, met huisgemaakte conficture. Prima bedden en zeer schoon. Gratis WIFI.

Gereisd met partner in juli 2013

Zeker een aanrader !!

M ,
    8-8-2011

We verbleven 1 nacht in Sur Pierri. We hadden er een super verblijf, heel aangename vriendelijke gastvrouw, zo zouden er meer moeten zijn !! Mooie ruime kamer, rustige ligging.

Gereisd met partner in januari 2011

AANRADER

chris,
    2-8-2010

Vriendelijk en warm onthaal door een lieve gastvrouw die er alles aan doet om je te verwennen. Prachtige ruime kamer. Grote tuin. Heel rustige en mooie omgeving. Echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in juli 2010

We hebben maar 1 nachtje doorgebracht in Le Haut des maar

Yvonne & John Burgmeijer,
    10-4-2007

We hebben maar 1 nachtje doorgebracht in Le Haut des Montys maar het was super! Marianne en José Baltus zijn heel aardige mensen en zeer gastvrij. De bedden waren prima en het ontbijt deed niet onder voor een 5 sterren hotel.

Gereisd met partner in maart 2007