Sorteren

Reviews over Louveigné

Aanrader!

g_vroomans
    25-7-2013

Deze bed and breakfast uitgekozen voor overnachting ivm bruiloft in omgeving. Zeer vriendelijke mensen. Ontbijt tot in de puntjes verzorgt, met huisgemaakte conficture. Prima bedden en zeer schoon. Gratis WIFI.

Zeker een aanrader !!

M
    8-8-2011

We verbleven 1 nacht in Sur Pierri. We hadden er een super verblijf, heel aangename vriendelijke gastvrouw, zo zouden er meer moeten zijn !! Mooie ruime kamer, rustige ligging.

AANRADER

chris
    2-8-2010

Vriendelijk en warm onthaal door een lieve gastvrouw die er alles aan doet om je te verwennen. Prachtige ruime kamer. Grote tuin. Heel rustige en mooie omgeving. Echt een aanrader!!!

We hebben maar 1 nachtje doorgebracht in Le Haut des maar

Yvonne & John Burgmeijer
    10-4-2007

We hebben maar 1 nachtje doorgebracht in Le Haut des Montys maar het was super! Marianne en José Baltus zijn heel aardige mensen en zeer gastvrij. De bedden waren prima en het ontbijt deed niet onder voor een 5 sterren hotel.