Appartement Ferme de Bay'hon

Appartement Ferme de Bay'hon

8.6Fantastisch

België, Luik, Longfaye

Op vakantie geweest naar Ferme de Bay'hon?

8.6Fantastisch

Tonen op kaart

5 reviews over Appartement Ferme de Bay'hon

• 10Natasja16-03-2012

Een absolute aanrader!

Als kind ging ik hier altijd al heen met mijn ouders. Dit jaar neem ik mijn kinderen voor het eerst mee hierheen. Als je het terrein afloopt ben je binnen drie minuten midden in de natuur, waar je dammetjes kunt bouwen in de ondiepe stroompjes, uren wandelen zonder ook maar iets te horen en watervallen tegenkomt. Elke dag verse broodjes halen bij de bakker, uitstapjes naar kastelen in de buurt, kanoen, er is zoveel te doen dat je je weken achtereen zou kunnen vermaken! Ik weet niet hoe de nieuwe eigenaren zijn, maar alleen al voor de natuur waar je middenin zit gaan wij! Op het terrein zelf is ook van alles te doen. En erg kind vriendelijk. Er is maar 1 in/uitgang, die je ziet vanaf het terras. Dus als ouder kun je heerlijk ontspannen zitten, zonder je zorgen te maken of je kinderen veilig zijn! Ik weet zeker dat ik er dit jaar als volwassene net zoveel van zal genieten als vroeger!

Gereisd met jonge kinderen in januari 1997

• 9Inge30-10-2010

Zeer gezellig en voor herhaling vatbaar

Wij waren er met een groep en hebben gebruik gemaakt van de groepsruimte. Meer dan voldoende plaats. Erg leuk dat er naast de cv ook een houtkachel is in de eetzaal maakt het extra gezellig. Speelplaats is leuk ook voor de wat oudere kinderen. We hebben daar ook een keer gebarbecued in de aparte barbecueruimte. Erg leuk en prima verzorgd. Verder is er veel te doen, er ligt een hele map vol met activiteiten die er te doen zijn in de omgeving.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 8Samen op Reis08-07-2010

rustig gelegen maar erg gezellig!

Een gezellige vakantieboerderij met groepsruimte en een 4-tal appartementen. Groot speelveld met boomhut, div. speeltoestellen, een zwembad en vuurhut. Dieren aanwezig. Een gezellige prachtige plaats aan de rand van de hoge venen, waar je bijzonder gastvrij wordt ontvangen!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Fam. Nagtzaam23-06-2010

Sfeervolle vakantieboerderij

Ferme de Bayhon is een prima stek om een familieweekend te houden. Er is voor ieder wat wils. De beheerders zijn heel erg behulpzaam en doen er alles aan om het weekend tot een geslaagd weekend te maken. Wij hadden een BBQ in de BBQruimte en die was perfect! Meer dan voldoende goed eten in een sfeervolle ruimte met open haard. Na de BBQ hebben we met z'n allen nog in de overdekte kampvuurhut gezet, echt heel gezellig!

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8willy03-01-2010

zeer fijn verblijf gehad perfekt voor kinderen

zeer goed voor een verblijf voor kinderen en om te fietsen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

0 tips over Appartement Ferme de Bay'hon