Géén boekingskosten
BelgiëLuikLongfayeBed & Breakfasts LongfayeBed & Breakfast Au P'tit Bonheur de la Cascade

Au P'tit Bonheur de la Cascade

Bed & Breakfast
BelgiëLuikLongfaye

9.3FenomenaalScore uit 15 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Au P'tit Bonheur de la Cascade

• 10Andreas und Anke29-04-2017

Unterkunft mit Flair

Sehr schöne Unterkunft mit sehr gutem Restaurant. Die Zimmer sind sehr modern eingerichtet und sehr sauber. Wir fahren schon seit 6Jahren hierher und wurden immer sehr freundlich aufgenommen. Jeder Wunsch wurde uns praktisch von den Lippen abgelesen. 100% empfehlenswert!!!!

• 10Saskia Kerkhofs10-05-2015

Geweldig!

Super gastvrij, nette en mooie kamers, en het ontbijt 's ochtends was heerlijk. Een geweldig stel, dat er alles aan heeft gedaan om ons weekendje top te maken!! Tevens hebben wij heerlijk gewandeld in de directe omgeving en een leuke rondrit met de auto gemaakt!

• 9JEAN PAUL18-02-2013

aangenaam verblijf

deze bed en breakfast verrast door zijn moderne kamers met leuke accenten, vriendelijk onthaal, lekker eten, kortom, hier kan je geen negatieve kritiek bedenken, zeer aan te bevelen !

• 8Greet04-11-2012

Vriendelijk en héél netjes

Juist terug thuis van enkele dagen bij Mireille en Steven. Net zoals de vorige keer heel vriendelijk onthaald. De kamers zijn inderdaad modern en superproper. Het is dan ook heel recent nog maar allemaal vernieuwd. Het is zeker gemakkelijk dat je er s avonds na een dag stappen in de natuur terecht kan om te eten. Er zijn enkele suggesties en iedere dag een vers dagmenu. Lekker en verzorgd! Het ontbijt vinden wij zeker goed, alleen een verse pistolet van de warme bakker hebben we wel gemist... Maar verder is dit een supergoede B§B!!

• 9tom en lien04-08-2012

een aanrader!!!

Au P'tit Bonheur de la Cascade is een heel verzorgde Bed and Breakfast. De kamer was piekfijn in orde.(Dagelijks schoongemaakt) Mireille en haar man zijn heel vriendelijke mensen, staan altijd open voor een leuke babbel. Het ontbijt is prima. Er is zelfs de mogelijkheid om bij zonnig weer buiten te eten. Het is ook gemakkelijk dat er een dagschotel kan gegeten worden na een dagje stappen. Au P'tit Bonheur de la Cascade ligt in een heel mooie omgeving, ideaal voor mensen die houden van rust en een goeie en stevige wandeling.

• 9Niels13-07-2012

Geweldige Bed and Breakfast.

Dit is echt een aanrader! We hebben hier een paar geweldige dagen gehad ! De eigenaars doen erg hun best om het iedereen naar de zin te maken. De ontvangst is super vriendelijk; de kamers zijn erg mooi en heel schoon. 's-Morgens is er een lekker ontbijtbuffet en ook 's-avonds kan je hier prima eten. We komen hier zeker nog eens terug.

• 10bjorn01-07-2011

Een aanrader !

We hebben hier met 4 vrienden overnacht omdat we de volgende dag heel vroeg op het circuit van Francorchamps moesten starten. Zeer vriendelijk ontvangst, rustig gelegen, heel proper en verzorgd. Alles lijkt wel nieuw. Smorgens hebben we een lunchpakket meegekregen omdat het nog te vroeg was voor aan het uitgebreid buffet aan te schuiven, ook dit was picobello. Volgende keer we naar het circuit trekken boeken we zeker en vast opnieuw !

• 10Debbie23-06-2011

Geweldig!

Kleinschalig hotel met 4 kamers. Hele lieve eigenaren....Marielle en Stefan. Niets was hun te veel. Ontbijt was goed, we hebben ook alle dagen gebruik gemaakt van het avondeten...in 1 woord top! Keuze uit 2 menu's. Kamers zijn heel goed met gratis internet. We komen hier zeker nog eens terug. Marielle en Stefan, nog bedankt voor alles!

• 10Ute Blindert22-06-2011

Herzliche Atmosphäre! Guter Service!

Wir sind drei Tage in der Eifel bei Regen gewandert und "Au p´tit bonheur" kam uns immer wie der rettende Hafen vor. So nett, charmant und freundlich sind Marie und Steven. Gutes Konzept vom Design, lebendige Atmosphäre, wir kommen sehr gern wieder und empfehlen es auf jeden FAll weiter!

• 10M-S07-06-2011

een 'zen' moment

ons verblijf bij Mireille en Steven was super! na een lange dag werken in de Ardennen kwamen we terecht in een rustige, mooie en vriendelijke B&B. Net wat we nodig hadden! het eten was ontzettend lekker (ik heb zelfs hetzelfde recept die week thuis klaargemaakt, dat wil al wat zeggen)!! ik heb meteen de belofte gemaakt om terug te gaan om eens een weekendje te ontspannen ipv werken en dat gaan we zeker doen! het is een echte aanrader! één van de beste B&B's waar ik al geweest ben!

Bed & Breakfast Au P'tit Bonheur de la Cascade info

Het complex