Bed and Breakfast Au P'tit Bonheur de la Cascade

Bed and Breakfast Au P'tit Bonheur de la Cascade

9.3Fenomenaal

België, Luik, Longfaye

Op vakantie geweest naar Au P'tit Bonheur de la Cascade?

9.3Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

15 reviews over Bed and Breakfast Au P'tit Bonheur de la Cascade

• 10Saskia Kerkhofs10-05-2015

Geweldig!

Super gastvrij, nette en mooie kamers, en het ontbijt 's ochtends was heerlijk. Een geweldig stel, dat er alles aan heeft gedaan om ons weekendje top te maken!! Tevens hebben wij heerlijk gewandeld in de directe omgeving en een leuke rondrit met de auto gemaakt!

Gereisd met partner in mei 2015

• 9JEAN PAUL18-02-2013

aangenaam verblijf

deze bed en breakfast verrast door zijn moderne kamers met leuke accenten, vriendelijk onthaal, lekker eten, kortom, hier kan je geen negatieve kritiek bedenken, zeer aan te bevelen !

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 8Greet04-11-2012

Vriendelijk en héél netjes

Juist terug thuis van enkele dagen bij Mireille en Steven. Net zoals de vorige keer heel vriendelijk onthaald. De kamers zijn inderdaad modern en superproper. Het is dan ook heel recent nog maar allemaal vernieuwd. Het is zeker gemakkelijk dat je er s avonds na een dag stappen in de natuur terecht kan om te eten. Er zijn enkele suggesties en iedere dag een vers dagmenu. Lekker en verzorgd! Het ontbijt vinden wij zeker goed, alleen een verse pistolet van de warme bakker hebben we wel gemist... Maar verder is dit een supergoede B§B!!

Gereisd met partner in januari 2012

• 9tom en lien04-08-2012

een aanrader!!!

Au P'tit Bonheur de la Cascade is een heel verzorgde Bed and Breakfast. De kamer was piekfijn in orde.(Dagelijks schoongemaakt) Mireille en haar man zijn heel vriendelijke mensen, staan altijd open voor een leuke babbel. Het ontbijt is prima. Er is zelfs de mogelijkheid om bij zonnig weer buiten te eten. Het is ook gemakkelijk dat er een dagschotel kan gegeten worden na een dagje stappen. Au P'tit Bonheur de la Cascade ligt in een heel mooie omgeving, ideaal voor mensen die houden van rust en een goeie en stevige wandeling.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Niels13-07-2012

Geweldige Bed and Breakfast.

Dit is echt een aanrader! We hebben hier een paar geweldige dagen gehad ! De eigenaars doen erg hun best om het iedereen naar de zin te maken. De ontvangst is super vriendelijk; de kamers zijn erg mooi en heel schoon. 's-Morgens is er een lekker ontbijtbuffet en ook 's-avonds kan je hier prima eten. We komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2012

• 10bjorn01-07-2011

Een aanrader !

We hebben hier met 4 vrienden overnacht omdat we de volgende dag heel vroeg op het circuit van Francorchamps moesten starten. Zeer vriendelijk ontvangst, rustig gelegen, heel proper en verzorgd. Alles lijkt wel nieuw. Smorgens hebben we een lunchpakket meegekregen omdat het nog te vroeg was voor aan het uitgebreid buffet aan te schuiven, ook dit was picobello. Volgende keer we naar het circuit trekken boeken we zeker en vast opnieuw !

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 10Debbie23-06-2011

Geweldig!

Kleinschalig hotel met 4 kamers. Hele lieve eigenaren....Marielle en Stefan. Niets was hun te veel. Ontbijt was goed, we hebben ook alle dagen gebruik gemaakt van het avondeten...in 1 woord top! Keuze uit 2 menu's. Kamers zijn heel goed met gratis internet. We komen hier zeker nog eens terug. Marielle en Stefan, nog bedankt voor alles!

Gereisd met partner in januari 2011

• 10M-S07-06-2011

een 'zen' moment

ons verblijf bij Mireille en Steven was super! na een lange dag werken in de Ardennen kwamen we terecht in een rustige, mooie en vriendelijke B&B. Net wat we nodig hadden! het eten was ontzettend lekker (ik heb zelfs hetzelfde recept die week thuis klaargemaakt, dat wil al wat zeggen)!! ik heb meteen de belofte gemaakt om terug te gaan om eens een weekendje te ontspannen ipv werken en dat gaan we zeker doen! het is een echte aanrader! één van de beste B&B's waar ik al geweest ben!

Zakelijk gereisd in januari 2011

• 4fietsclub brabant28-05-2011

jammer maar helaas

met 18 man eten geboekt voor 2 avonden bij aankomst bleek er ïets"misgegaan te zijn. Dit ondanks de mailbevestigingen e.d. Maar vooral totaal geen oplossingen aanbieden, zelfs niet voor de volgende avond. Ze hadden blijkbaar voor het hele weekend nog geen 18 porties eten. Wat vooral stoorde was de houding van de eigenaar. toen we vroegen waarom hij dan niet even contact had opgenomen verlede hij dat toch niet ging smeken om eters. Kortom zware teleurstelling en een klantontvriendelijke houding. zo te lezen zijn er vooral positieve recenties maar een 10? dat moeten eigen of familie recenties zijn. absoluut niet waar

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 10Familie Boudry25-08-2009

Prima Bed and Breakfast

Gewoon verschrikkelijk wat mensen over jullie durven schrijven! Mensen, laat u vooral niets wijsmaken, dit is echt wel een prima Bed and Breakfast. Na reeds jarenlange ervaring met deze plek, van bij het begin, zijn we nog steeds even overtuigd. We komen heel regelmatig, en het is er altijd even prima. Super vriendelijk onthaal, Mireille en Steven staan zeker voor u klaar. Voor de prijs van 54€ per nacht voor 2 personen + ontbijt, kunt u zeker zijn dat alles prima naar wens is. We blijven zeker komen, dit is ook onze tweede thuis aan het worden, en na het lezen van de vele overvolle gastenboeken terplaatse, zie je honderden super tevreden klanten. Zie ook niet in waarom niet. (misschien zijn dit dan mensen die beter een superdeluxe hotel voor meer dan het dubbele van de prijs boeken) We zijn zelf een gezinnetje met een klein kindje. We nemen ons kindje al mee van toen hij reeds 4 maanden was, nergens zo goed ontvangen geweest met mijn baby. Kortom, wij zijn heel tevreden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

0 tips over Bed and Breakfast Au P'tit Bonheur de la Cascade