8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Longfaye voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Longfaye voor je op een rij gezet:

Reviews over Longfaye

• 8Eboy06-07-2010

2e keer dat we hier zitten.

mooie omgeving, veel wandel/mountainbike mogelijkheden. Het uitgaan moet je beperken tot cafeetje want een andere leuke tent is er niet. Paintball kan wel heel goed in de buurt.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

juli 2010

• 10Mortier Patrick26-08-2008

Longfaye

Als je van rust houd is de de plaats en er is dichtbij veel te zien maar eens in Longfaye is het rust

• 10Omgeving
    • 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8dydah09-05-2008

Als je van rust, natuur en een landelijk leven houdt dan is Longfaye de perfecte plek. Er is nagenoeg niets te beleven, maar wel: uilen, vossen, herten, boerderijen met hun dieren, vogeltjes, watervallen, stromende beekjes. Heerlijk!

Gereisd in mei 2008

• 6Greet04-11-2012

midden in de natuur

Longfaye is eingelijk maar een straat met enkele huizen. Van een echt dorp kan je zeker niet spreken. Voor je het weet ben je er door. Er is dan ook helemaal niets te doen, geen winkels, of café's. Maar als grote troef heeft het, dat het midden in een prachtige natuur ligt... En dat je er helemaal tot rust kan komen...

• 8Sfeer in stad
    • 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Esther27-07-2010

Super omgeving, gezellig veblijf

We hebben in de zomer van 2010 ons jaarlijks uitje weer in de ferme de bayhon gehouden. Wederom supergezellig, Na de wandeling met het hele team een lekkere duik in het zwembad. Na de perfecte verzorgde BBQ de hele avond in de kampvuurhut gezeten. De volgende ochtend na het ontbijt een mini competitie volley gespeeld achter op het grote veld -wel vlak!- Alles bij elkaar weer prima geregeld en dat voor een aangename all-in prijs

• 10Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9Henny14-09-2009

Geweldig wandel/mountainbike gebied

Het kleine dorpje ligt aan de rand van de "Hoge Venen" een uitgestrekt natuurgebied waar het prima wandelen en mountainbiken is. We zijn een week hier geweest in Ferme de Bayhon en hebben een heerlijke frisse neus kunnen halen. de omgeving is enorm afwisselend van heide t/m de kloven in het dal. Ook voor het mountainbiken; perfecte omgeving en paden.

• 8Cultuur

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7Roel02-12-2009

Fantastisch vriendenweekend

Zaten in een groot mooi huis van een familielid van een vriend van ons. Was eerste keer in Longfaye, hebben lekker gegeten bij een klein restaurantje waar ik de naam niet meer van kan herinneren. Lekkere belgische bieren! Door de vele regen en dat wij er met de vriendenclub een feestweekend van gingen maken binnenhuis, niet super veel van de omgeving meegekregen. Hebben op zaterdag wel 2 uur een mountainbike tocht gemaakt. Begon direct bij het huis en was helemaal geweldig. Door rivieren biken, flink op en neer! Jammer van het slechte weer, anderzijds kwamen we voor een zuipweekendje en dat is goed gelukt. Willen zeker nog een keer weekendje terugkomen daar!

• 7Sfeer in stad
    • 8Omgeving