Géén boekingskosten
BelgiëLuikLimontHotels LimontHotel Chateau de Limont

Chateau de Limont

BelgiëLuikLimont

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Chateau de Limont voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 39 reviews
+80/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 39 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

39 Reviews over Chateau de Limont

• 8Tini30-06-2018

Rustige omgeving en een groot park om je heen.

Locatie wordt voornamelijk gebruikt voor feesten en partijen. Toen wij op vrijdagavond arriveerden waren we de enige gasten. Ligt afgelegen en het is er heel rustig. Eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. Grote kamer. Prima verblijf. Alleen ontbijt erg basic.

• 3annelies01-09-2014

Dit nooit meer!!

Wij hadden dit geboekt via actie met 66% korting, zijnde 69 euro per kamer per nacht. De kamer was verschrikkelijk: klein, behang pelt af, spinnen, stof, vloer die afhelde aan het bed waardoor ik steeds naar de andere kant zakte, badkamer had scheve vloer (precies of men teveel gedronken had bij het betreden van de badkamer), enorm weinig keuze ontbijt (slechts 1 croissant per persoon, brood van dag ervoor met harde korsten). Hadden dan voor VIP ontbijd bijbesteld (15 euro) en we kregen er enkele mini-koffiekoekjes bij, wat eitjes en bacon. Er stond 2 appelsienen en druiven in het fruitmandje. Moesten ons haasten want er kwam een tafel met 4 eten en alles was op. Er was trouwfeest zaterdag dus tot snachts geluidsoverlast van restaurant. Ook bij het opruimen met de karren vol borden en glazen etc waardoor slapen echt niet makkelijk werd. Prijs/kwaliteit is heel slecht. In een hotelketen waar je 70 euro de nacht betaald krijg je veel meer in de plaats. Echt geen aanrader. Zonde.

Denis Gravet eigenaar, eigenaar, 29-09-2014

beste (sorry voor tijp of taal fauten NL is mijn derde taal) het was inderdaad een drukke weekend de maaltijd heeft inderdaad geduurd tot 22h00 ze zijn zoals gewoonlijk wel daarna in de andere zalen vertrokken. de prijs die U betaalde is wel 119 euros voor2 voor de gans weekend (dus 30 euros pppn).Het ontbijt is continentaal en zo beschreven op uw voucher. een beetje raar dat u de enige was op 40 klanten die slecht ontbijt had! Uw dacht dat U een voucher had in een 5 sterrenhotel en dan alles zwart maken voor korting te krijgen. Wat U doet is niet mooi!Door het feit van die kleine overlast en Uw klacht naar touroperator hebben wij U uw Tweede nacht terug betaald (wat u ook vergeten te zeggen hebt). Wij hebben af en toe moeilijke klanten (gelukkig voor ons zeer weinig) Ik ben overtuigd dat de andere klanten die deze booschap zullen lezen zullen goed begrijpen welke klant dat U bent. Niet korrect advies kunnen wij laten verwijderen maar dat doe ik niet: ik geef liever gepaste antwoord.

• 9Peter herreman09-02-2014

Perfecte gastheer

Mooi verblijf gehad in dit kasteelhotel. Lekkere keuken en verzorgd VIP-ontbijt. Zijn uiterst tevreden over de gastvrijheid van de hoteleigenaar. Zijn spontaniteit en oprechtheid duwt het hotel zeker een klasse hoger. Bedankt voor het fijne en verzorgde verblijf. Familie Herreman

• 8niconline7427-10-2013

Mooie locatie en heerlijk eten

We hebben ons op deze locatie zeer welkom gevoeld. Alles was heel gemoedelijk en ontspannen. Vanaf het ontbijt mooi uitzicht op de mooie tuin van het kasteeltje, welke in de herfst prachtig was. Het 3-gangen menu was erg goed en mooi samengesteld. Kortom dit is een aanrader als je eens wat anders wilt en wilt ontspannen. Verwacht geen "kasteel"-kamers. De kamers waren zeer prima in orde, maar dit zou een verkeerde indruk kunnen geven.

Denis Gravet, eigenaar, 28-10-2013

beste Heer Nic, de hele ploeg dank U voor deze mooie en realistische beoordeling. Inderdaad bij de volledige renovatie van het kasteel, hebben zij gekozen voor een meer moderne aanpak. Ik ben totaal met U eens! Wij zullen de toekomende jaren bij renovaties of aanpassingswerken aan onze kamer, een iets meer kasteelachtig sfeer geven. Deze is al nu gebeurt dit jaar met onze restaurant. Nogmaals dank en tot een volgende rustgevende bezoek.

• 9Van Keer Daniel01-09-2013

Een aanrader

Een mooi kasteel en heel romantisch maar mist toch een vrouwelijke hand,een bloemetje hier en daar zou het nog gezelliger maken.Heel lekker en ruim ontbijt.Hebben een maal avondeten genomen en dit was heerlijk en vooral gezellig in het kasteelrestaurant.De gratis fietsen waren een fijne extra (jammer dat de remmen het niet zo goed deden) alsook het bubblebad was leuk.Kortom dit is een aanrader om er eens een paar dagen op uit te gaan.

• 9BRIQUEMANNE30-08-2013

Domaine superbe

Nous avons passé un W.E. bien agréable, le patron est accueillant et bien sympathique. Le personnel est vraiment gentil et serviable. Si je dois émettre un point négatif, il s'agirait des chambres un peu défraichies (papier peint, tapis plain et mobilier). Par contre la literie est très confortable et très propre. Le restaurant est plutôt gastronomique et bon mais les quantités un peu justes pour un grand appétit. Le cadre extérieur est superbe et l'endroit très calme. Nous y retournerons avec plaisir.

Denis Gravet, eigenaar, 31-08-2013

chers Monsieur et Madme Briquemanne, grand merci de votre avis. il est parfait. votre avis exprime exactement la situation du Château de Limont. Merci pour les gentils mots au sujet du personnel (que je m'empresse de faire passer) et à mon sujet. Votre avis sur les chambres est également juste. les chambres sont correctes et confortables. nous sommes occupés de rénover les détails chambre par chambre. Nous avons déjà commencé par les écrans , le wifi gratuit etc Pour le repas , les portions sont normales et seront (comme vous le dites) peut être un peu juste pour un grand appétit. comme déjà expliqué dans une autre réponse, j'insiste auprès des futurs clients :n'hésitez pas à le signaler nous vous mettrons un complément sans aucun problème. il y a quelques mois les assiettes étaient plus chargées et ne présentaient absolument pas gastronomiques, la tendance étant de manger plus léger. Vous voyez que votre avis est très important et je vous en remercie encore. A bientôt au Château.

• 9Lucas Fransen07-08-2013

leuk intermezzo

Aan te raden voor een zorgeloos weekendje weg. Iedereen doet zijn uiterste best om het je naar je zin te maken. De aanwezigheid van de old-timers-club was een aangenaam supplement.

• 10Kroon10-07-2013

zeer mooie ervaring

wij zijn met een Vogel/Bird (mogen niet zeggen welke toeroperator) geweest. Proper, zeer aangename sfeer, veel te zien, nieuwe jacuzzi en tv enz alles piccobello in orde. wij komen zeker nog terug. wifi gratis en mochte zelf van de computer van de receptie gebruiken kunnen maken. dus dienst tot en met. dank aan de zeer vriendelijke uitbater.

Denis Gravet, eigenaar, 16-07-2013

beste Heer Kroon, dank voor uw zeer positieve beoordeling. Ik geef het door aan de medewerkers. Wij zijn inderdaad altijd paraat voor te kunnen helpen. Zeer toevalig was nog een familie Kroon deze weekend!(maar het was wel een andere familie) Nogmaals dank en tot een volgende keer. mvg

• 8nienke_d21-06-2013

Fijne plek om tot rust te komen

Via touroperator een weekend naar Chateau Limont geweest. De eigenaar is erg vriendelijk en helpt je graag. Spreekt goed Nederlands. Jacuzzi was erg lekker voor ontspanning. In de omgeving gegeten, de plaatselijke pizzeria is op loopafstand (half uurtje), tip van de hoteleigenaar. Dagje naar Luik geweest (20 min met de auto), echt een aanrader om te shoppen en het oude centrum is ook erg mooi (tip: trappen bij de Citadel). Laatste dag mochten we gratis langer in onze kamer blijven en konden we in het park rondom het kasteel boogschieten. Kamers groot en mooie badkamer, uitgerust met nieuwe TV - wel allemaal Franse zenders, dus neem zelf een laptopje mee met HDMI kabel als je wat wilt zien. Gratis Wifi. We hebben echt genoten van 2 super dagen.

Denis Gravet, eigenaar, 27-06-2013

beste Allebei, het is altijd aangenaam om zeer positieve beoordelingen te krijgen. het is met genoegen dat ik deze zal doorgeven vandaag aan de medewerkers. Ik wou U speciaal bedanken voor de tips die U geeft voor alles wat hier te doen is. Dat is fantastisch. nogmaals dank van ons allemaal en tot een volgende keer!!!

• 10Claude Larcin23-05-2013

Y séjourner : la plénitude, le calme et le repos

Belle chambre spacieuse donnant sur le beau parc. Nouvelle TV, Wifi gratuit, accès même dans la verrière. Le buffet VIP du petit déjeuner vaut amplement les 5 euros de supplément. Les dalles du restaurant sont rénovées et très belles. Hamonie entre l'ancien et le moderne. Le personnel très gentil et serviable. On sent le plaisir du travail bien fait. Le gérant est accueillant, sympathique et commercial. Nous sommes marcheurs et y reviendrons lors de nos marches dans la région.

denis Gravet, eigenaar, 26-05-2013

cher Monsieur Larcin, grands mercis de toute l'équipe qui vous remercie particulièrement pour les mots du travail bien fait. c'est super et à bientôt . Je viens de recevoir de la Maison du Tourisme Hesbaye-Meuse de nouvelles ballades sur Amay. je vous garde bien entendu un exemplaire pour votre prochaine venue.

Hotel Chateau de Limont info

Het complex