Hotel Chateau de Limont

Hotel Chateau de Limontstersterster

8.1Fantastisch

België, Luik, Limont

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de Limont voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

40 reviews over Hotel Chateau de Limont

• 2018
    8Tini30-06-2018

Rustige omgeving en een groot park om je heen.

Locatie wordt voornamelijk gebruikt voor feesten en partijen. Toen wij op vrijdagavond arriveerden waren we de enige gasten. Ligt afgelegen en het is er heel rustig. Eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. Grote kamer. Prima verblijf. Alleen ontbijt erg basic.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

3annelies01-09-2014

Dit nooit meer!!

Wij hadden dit geboekt via actie met 66% korting, zijnde 69 euro per kamer per nacht. De kamer was verschrikkelijk: klein, behang pelt af, spinnen, stof, vloer die afhelde aan het bed waardoor ik steeds naar de andere kant zakte, badkamer had scheve vloer (precies of men teveel gedronken had bij het betreden van de badkamer), enorm weinig keuze ontbijt (slechts 1 croissant per persoon, brood van dag ervoor met harde korsten). Hadden dan voor VIP ontbijd bijbesteld (15 euro) en we kregen er enkele mini-koffiekoekjes bij, wat eitjes en bacon. Er stond 2 appelsienen en druiven in het fruitmandje. Moesten ons haasten want er kwam een tafel met 4 eten en alles was op. Er was trouwfeest zaterdag dus tot snachts geluidsoverlast van restaurant. Ook bij het opruimen met de karren vol borden en glazen etc waardoor slapen echt niet makkelijk werd. Prijs/kwaliteit is heel slecht. In een hotelketen waar je 70 euro de nacht betaald krijg je veel meer in de plaats. Echt geen aanrader. Zonde.

Denis Gravet eigenaar, eigenaar, 29-09-2014

beste (sorry voor tijp of taal fauten NL is mijn derde taal) het was inderdaad een drukke weekend de maaltijd heeft inderdaad geduurd tot 22h00 ze zijn zoals gewoonlijk wel daarna in de andere zalen vertrokken. de prijs die U betaalde is wel 119 euros voor2 voor de gans weekend (dus 30 euros pppn).Het ontbijt is continentaal en zo beschreven op uw voucher. een beetje raar dat u de enige was op 40 klanten die slecht ontbijt had! Uw dacht dat U een voucher had in een 5 sterrenhotel en dan alles zwart maken voor korting te krijgen. Wat U doet is niet mooi!Door het feit van die kleine overlast en Uw klacht naar touroperator hebben wij U uw Tweede nacht terug betaald (wat u ook vergeten te zeggen hebt). Wij hebben af en toe moeilijke klanten (gelukkig voor ons zeer weinig) Ik ben overtuigd dat de andere klanten die deze booschap zullen lezen zullen goed begrijpen welke klant dat U bent. Niet korrect advies kunnen wij laten verwijderen maar dat doe ik niet: ik geef liever gepaste antwoord.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Peter herreman09-02-2014

Perfecte gastheer

Mooi verblijf gehad in dit kasteelhotel. Lekkere keuken en verzorgd VIP-ontbijt. Zijn uiterst tevreden over de gastvrijheid van de hoteleigenaar. Zijn spontaniteit en oprechtheid duwt het hotel zeker een klasse hoger. Bedankt voor het fijne en verzorgde verblijf. Familie Herreman

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 8niconline7427-10-2013

Mooie locatie en heerlijk eten

We hebben ons op deze locatie zeer welkom gevoeld. Alles was heel gemoedelijk en ontspannen. Vanaf het ontbijt mooi uitzicht op de mooie tuin van het kasteeltje, welke in de herfst prachtig was. Het 3-gangen menu was erg goed en mooi samengesteld. Kortom dit is een aanrader als je eens wat anders wilt en wilt ontspannen. Verwacht geen "kasteel"-kamers. De kamers waren zeer prima in orde, maar dit zou een verkeerde indruk kunnen geven.

Denis Gravet, eigenaar, 28-10-2013

beste Heer Nic, de hele ploeg dank U voor deze mooie en realistische beoordeling. Inderdaad bij de volledige renovatie van het kasteel, hebben zij gekozen voor een meer moderne aanpak. Ik ben totaal met U eens! Wij zullen de toekomende jaren bij renovaties of aanpassingswerken aan onze kamer, een iets meer kasteelachtig sfeer geven. Deze is al nu gebeurt dit jaar met onze restaurant. Nogmaals dank en tot een volgende rustgevende bezoek.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Van Keer Daniel01-09-2013

Een aanrader

Een mooi kasteel en heel romantisch maar mist toch een vrouwelijke hand,een bloemetje hier en daar zou het nog gezelliger maken.Heel lekker en ruim ontbijt.Hebben een maal avondeten genomen en dit was heerlijk en vooral gezellig in het kasteelrestaurant.De gratis fietsen waren een fijne extra (jammer dat de remmen het niet zo goed deden) alsook het bubblebad was leuk.Kortom dit is een aanrader om er eens een paar dagen op uit te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Lucas Fransen07-08-2013

leuk intermezzo

Aan te raden voor een zorgeloos weekendje weg. Iedereen doet zijn uiterste best om het je naar je zin te maken. De aanwezigheid van de old-timers-club was een aangenaam supplement.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Kroon10-07-2013

zeer mooie ervaring

wij zijn met een Vogel/Bird (mogen niet zeggen welke toeroperator) geweest. Proper, zeer aangename sfeer, veel te zien, nieuwe jacuzzi en tv enz alles piccobello in orde. wij komen zeker nog terug. wifi gratis en mochte zelf van de computer van de receptie gebruiken kunnen maken. dus dienst tot en met. dank aan de zeer vriendelijke uitbater.

Denis Gravet, eigenaar, 16-07-2013

beste Heer Kroon, dank voor uw zeer positieve beoordeling. Ik geef het door aan de medewerkers. Wij zijn inderdaad altijd paraat voor te kunnen helpen. Zeer toevalig was nog een familie Kroon deze weekend!(maar het was wel een andere familie) Nogmaals dank en tot een volgende keer. mvg

Gereisd met partner in juli 2013

• 8nienke_d21-06-2013

Fijne plek om tot rust te komen

Via touroperator een weekend naar Chateau Limont geweest. De eigenaar is erg vriendelijk en helpt je graag. Spreekt goed Nederlands. Jacuzzi was erg lekker voor ontspanning. In de omgeving gegeten, de plaatselijke pizzeria is op loopafstand (half uurtje), tip van de hoteleigenaar. Dagje naar Luik geweest (20 min met de auto), echt een aanrader om te shoppen en het oude centrum is ook erg mooi (tip: trappen bij de Citadel). Laatste dag mochten we gratis langer in onze kamer blijven en konden we in het park rondom het kasteel boogschieten. Kamers groot en mooie badkamer, uitgerust met nieuwe TV - wel allemaal Franse zenders, dus neem zelf een laptopje mee met HDMI kabel als je wat wilt zien. Gratis Wifi. We hebben echt genoten van 2 super dagen.

Denis Gravet, eigenaar, 27-06-2013

beste Allebei, het is altijd aangenaam om zeer positieve beoordelingen te krijgen. het is met genoegen dat ik deze zal doorgeven vandaag aan de medewerkers. Ik wou U speciaal bedanken voor de tips die U geeft voor alles wat hier te doen is. Dat is fantastisch. nogmaals dank van ons allemaal en tot een volgende keer!!!

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Vincent Ongenaet05-05-2013

Een heerlijke voltreffer !

Zeer rustig gelegen. Vriendelijk personeel. Gastvrije patron met wie je vlot kan omgaan in perfect Nederlands, een man met veel humor en voor overleg vatbaar. Lekkere keuken. Ruime kamers met mooi uitzicht op de volle natuur. Misschien iets meer aandacht voor netheid op de kamers!

denis Gravet, eigenaar, 09-05-2013

beste Hele Famillie Ongenaet en vrienden, dank voor deze mooie woorden. De Kamersdames zullen inderdaad nog meer opletten voor perfekte kamers (dank voor de tip! dat help mij ook om ze te motiveren, het is zeer druk momenteel), Het was voor ons ook zeer aangenaam met jullie te praten. nogmaals dank voor jullie positive ingesteldheid, dat kunnen wij ook apprecieren. tot een volgende keer.

Gereisd in mei 2013

• 9ray04-05-2013

Fantastische accomodatie met super eigenaar

Bij chateau limont voel je je als gast echt welkom. Niets is teveel en de eigenaar is zeer vriendelijk en klantgericht. Hij weet het verblijf met een beetje extra aandacht zeer te veraangenamen. Wij hebben een heel mooi en romantisch weekend gehad, mede door de lieve mensen die hier werken en het de gasten aan niets laten ontbreken. De jaccuzzi is eveneens een waardevolle toevoeging voor een compleet weekend onthaasten... Onze welgemeende complimenten.

Denis Gravet, eigenaar, 05-05-2013

beste Allebei, eerst en vooral dank voor deze mooie woorden van de hele ploeg (excuses als er hier of daar enkele fauten zijn maar mijn geschreven Nederlands is minder goed dan mijn gesproken NL) . Ik moet wel toegeven dat vriendelijke en lieve klanten zoals U (en nog veel andere natuurlijk) ons de extra moet geven om nog beter te doen. dus nogmaals dank voor deze mooie woorden en veel liefde en geluk aan Jullie voor de toekomst.

Gereisd met partner in mei 2013

13 tips over Hotel Chateau de Limont

• niconline74, 27-10-2013

Tip: Bezoek Hasselt, Sint Truiden en Luik! Tip: De kamers zijn prima in orde en zeer ruim. Er ontbreekt alleen een spiegel buiten de badkamer, neem zelf dus een spiegeltje mee voor je make-up.

• Vincent Ongenaet, 05-05-2013

Geen resto-accomadatie in de onmiddellijke omgeving. Voor socio-culturele activiteiten en toerisme is men aangewezen op Luik of Tongeren. Wij hebben een zeer interessante rondleiding gehad in Luik via office de Tourisme. (Dagelijks om 14.30 u.)

• Noël Steen, 02-03-2013

Neem een arrangement ! goedkoop en gewoon in orde !

0 vragen over Hotel Chateau de Limont

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis