Géén boekingskosten
BelgiëLuikLigneuvilleVakantiehuizen LigneuvilleVakantiehuis Résidence de l'Amblève

Vakantiehuis Résidence de l'Amblève

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

3 Reviews over Résidence de l'Amblève

• 8Silvia14-04-2008

Met een groep volwassenen zijn wij een midweek in L'Ambleve geweest. Onze eerste indruk was direct: SCHOON!!!! Verder waren wij erg enthousiast over de verschillende ruimtes en de mogelijkheden die dit biedt. Een eetzaal, twee kleinere huiskamers, een café ruimte, kegelbaan EN een grote zaal. De communicatie met de eigennaar was lastig, aangezien hij alleen frans spreekt en wij juist niet. Maar de mevrouw die schoonmaakt spreekt wel hollands en zo konden we toch communiceren. De kamers zijn simpel, maar voldoen. Sommige met douche en sommige zelfs met wc.

• 8Sylvia VDV10-03-2008

Wij zijn een weekend geweest met 14 volwassenen en 14 kinderen, en het was heel plezant. Alle kinderen vonden het fantastisch en de volwassenen spraken dit niet tegen. Een fantastisch landschap, hele mooie wandelingen gemaakt, een paar kamers zijn een beetje krap, maar de keuken is heel degelijk, de eetzaal was aangenaam, de bar was ook HEEL gezellig, en de speelzaal was ook in orde. ZEKER voor herhaling vatbaar!!!

• 8Silvia18-12-2007

Het is een perfecte lokatie om met meerdere koppels,gezinnen,groepen heen te gaan. et is ruim en groot, de slaapkamers zijn eenvoudig, maar goed. Meeste voorzien van wasbak en douche. Wij zijn er een weekend geweest met 30 volwassenen en 10 kids. We hebben de kinderen bijna niet gezien of gehoord.Grote speelruimte, kegelbaan(tegen betaling, maar zeker de moeite waard). Keuken voorzien van alle gemakken. Voor drank en eten moet je zelf zorgen. Malmedy ligt in de buurt (8 km.) Bakker in het dorp, dus elke morgen vers brood! Best een aanrader. Wij zijn volgend jaar weer van de party.

Vakantiehuis Résidence de l'Amblève info

• CafeBeschikbaar (1)