Géén boekingskosten
BelgiëLuikLigneuvilleVakantiehuizen LigneuvilleVakantiehuis Le Grand & Petit Maison

Vakantiehuis Le Grand & Petit Maison

Vakantiehuis info

12 Reviews over Le Grand & Petit Maison

• 1Chris17-09-2015

Horror hotel

Gaten in vloeren, uitstekende nagels uit vloeren, leidingwerk lekt, onveilig voor kinderen, stucwerk valt van plafonds af, wc's stinken..ga hier nooit naar toe!!!

• 2Bart14-09-2015

Nooit meer

Dit huis zou niet meer verhuurd mogen worden. Als ik de recensies hier lees dan was het vroeger nog erger, maar het is niet best. Waar beginnen? Stucwerk dan van het plafond naar beneden komt op de bedden, spijkers die uit de vloeren steken (zeer gevaarlijk zeker voor kinderen), lekkages, stroomuitval, vies, muf etc etc. Als je dit wil gaan boeken bedenk je dan eerst goed. Het is ronduit gevaarlijk als je in de meterkast kijkt hoe de stoppen, zekeringen etc houtje toutje aan mekaar zijn geknoopt. Er kan zomaar brand ontstaan. Sommige draden waren al doorgebrand.. Wij hebben een halve dag zonder stroom (dus ook zonder licht, warm water en verwarming) in dit krot gezeten daar wordt je niet vrolijk van. Doe het niet.

• 3M. Franck04-02-2011

Déception...

L'ancien hôtel permet de loger un grand nombre de personnes. Il y de l'espace au rez de chaussée (salle à manger, salons avec télévisions et WIFI). Les matelas sont tous d’une personne mais en général de bonne qualité. Mais, il est mal entretenu et moyennement fonctionnel. - La cuisine équipée manque de mixer, de sous plats. Il y a très peu de plats, de planches en bois, certaines grandes casseroles manquent de couvercle, les grands couteaux ne sont pas aiguisés, les plateaux sont ébréchés, brûlés etc. Les instructions affichées dans la cuisine sont uniquement en Néerlandais ‘car il y a peu de francophones qui louent ces lieux’. - Le lecteur de DVD annoncé n’a plus de télécommande. - Aux étages, plusieurs éléments des sanitaires sont cassés ou présentent des réparations ‘inattendues'. Certaines armoires sont précaires (une tringle, sans plus), l’une d’elles étant complètement cassée. Des plafonds ont été attaqués par l’humidité. Il y a une mauvaise insonorisation (simple vitrage).

• 2Karin Franck30-12-2010

Plus jamais

Cette spacieuse maison de vacances serait très agréable si elle était ne fût-ce qu'entretenue par des corps de métiers compétents et nettoyée. Tout est sale, vieux, cassé et le concirege (propriétaire?) montre de la mauvaise volonté et de la mauvaise foi quand on lui signale les multiples dysfonctionnements. Par exemple, à certaines remarques du genre "il n'y a qu'une cuiller en bois" "la télécommande du DVD n'est pas la bonne et ne fonctionne pas", il répond "ah ça, les gens volent tout, ce sont les anciens locataires qui les ont volés". Il est vrai que les vols de cuillers en bois (2€ le stock de 5) sont très courants, de même que ceux de télécommandes pour un appareil DVD de marque inconnue que l'on ne possède pas... Tous les menus "travaux" de "réparations"récentes ont été réalisés par de très mauvais bricoleurs amateurs. Bref, je joins quelques photos qui illustreront mon propos et je ne saurais trop que vous déconseiller de vous y rendr

• 7A Kraaij05-04-2010

Net geweest, recensies hiervoor zijn onzin

Ik ben net terug van een weekend in dit zogenaamde "verschrikkelijke" huis volgens de recensies. De recensies klopen niet of niet meer. Het huis ligt op een mooie plek in een mooi dorpje. Het huis is functioneel voor een groep van ongeveer 18 mensen. Belangrijkste was dat i.t.t. de recensies het huis erg schoon was. Ik vermoed dat er een nieuwe eigenaar is.

Super is het niet maar bovenstaande verhalen kloppen niet met mijn waarneming.

A. Kraaij

• 2onbekend28-11-2009

weekend om nooit te vergeten

*niet gepoetst op voorhand, maar er moest wel betaald worden voor een poetsdienst : overal sigaretteas, muizenkeutels, stof => eigenaar vond dat normaal, wou niet veel van de prijs afdoen * elektriciteit ontbreekt gedeeltelijk, gelukkig hadden we zelf verlengkabels bij * gaten in muren, deuren slepen, verf bladdert af * als iemand naar het toilet ging , of iets zei in een andere kamer , had iedereen het gehoord * trap naar buiten levensgevaarlijk * zwembad vuil, vol bladeren * tuin niet onderhouden * voortdurend kwamen mensen binnen die dachten dat het een café was Ik voeg wat foto's toe om een indruk te krijgen van de staat van de kamers

• 1peter koot19-11-2009

nooit meer

dat dit nog verhuurd mag worden er mankeert zoveel aan wij hebben 2000 euro betaald schandalig en 100 euro teruggekregen omdat het niet schoon was nee het was gewoon vies eigenaar doet niets ik heb hem meerdere malen via de mail benaderd het blijft bij de 100 euro nu is hij er volgens zeggen vanaf hij zou het verkocht hebben dus we kunnen hem niet meer aanspreken slimme zet

• 1Koot11-11-2009

Nooit meer

Vakantiehuis Georges in Ligneuville is een huis om nooit te vergeten en ook om nooit meer heen te gaan. Wij hadden via internet geboekt daar staan mooie foto's op. De werkelijkheid is echter anders. Dooie ratten, vieze keuken pannen etc nog vuil van de vorige bewoners en misschien wel van die daarvoor. Kapot meubilair, 1 verstopt toilet , vieze matrassen, kapotte bedden, 6 uur zonder verwarming en warm water, paddestoelen op het toilet, lekkage op de slaapkamers en vieze douches. De eigenaar is geweest en zou ons een mooi voorstel doen omdat het niet geheel proper was. We hebben dus een fooi van 100 euro teruggekregen.

• leuk als je suicidaal bent

ernstige misrekening als je deze boekt. zwembad groen en erg lek en dus ijskoud want er hangt constant een tuinslang in.met koud water want ketel kan warm water niet aan. tuin vol onkruid.complex levensgevaarlijk voor kinderen,trappen zonder leuningen en overal gaten om in te vallen.alles binnen goor,muf,niet bijgehouden,zeer gehorig en oud.pal naast kerk met luid klokkenspel, oa smorgens 7hr langdurig:iedereen wakker.vuilcontainers puilen uit, stank. RATTEN in de keuken, ja echt waar, schandalig. eigenaar reageert laconiek op klachten, lost ze niet of nauwelijks op. deze recencie niet geschreven om eigenaar of reisbureau te stangen maar om toekomstige boekers te beschermen. u bent gewaarschuwd!

• 1G. van Essen09-08-2009

Rijp voor Alberto Stegeman !

Bij de aankomst barste ik in tranen uit; In wat voor ruïne was ik nu weer terechtgekomen. Er was geen ontvangst; de deur stond open. Eerst maar eens door het huis geslopen; Alles was zeer vies, glas op de grond, spijkers kwamen door de houten vloer; zeer on-kindvriendelijk ! Beheerder gebeld en direkt tegen hem begonnen; De problemen die we tot nu toe genoemd hadden zouden opgelost worden en we kregen ca 800 euro korting. Toch met de groep maar besloten er het beste van proberen te maken, waar moet je anders heen met 25 man ! Maar iedere dag kwamen we zoveel dingen tegen! Zwembad moest door lekkage constant bijgevuld worden met koud water en was dus veel te koud en dus onbruikbaar. 5 slaapkamers hadden geen stroom ! Tot overmaat van ramp ratten in de keuken (op film vastgelegd). De beheerder moesten we dagelijks bellen met problemen die opgelost moesten worden. Die werden voor een deel opgelost en anders afgewimpeld. In Nederland wordt zo'n accommodatie meteen onbewoonbaar verklaard.

Vakantiehuis Le Grand & Petit Maison info