Géén boekingskosten

• 9.6Ruimte

Villa info

5 Reviews over Les Croupets

• 9Marie-Jose02-03-2012

Een heerlijk huis in een heerlijke omgeving

Blijkbaar is er sinds augustus 2011 veel veranderd want er zit een nieuwe oven, een nieuwe vaatwasser en een nieuwe wasmachine in huis. Ik, en met mij het gehele verder reisgezelschap wat bestond uit 10 personen vinden het een waarlijk paradijsje. Wij hebben er dan ook helemaal niets negatiefs over te melden. Het is een zeer luxe villa met een hoogwaardige inrichting. Veel sfeervol antiek en een heerlijke open haard waar we 's avonds met vele rondom zaten. Overigens hebben wij ook geen klachten over kapotte dingen in huis, alles werkt normaal zoals je mag verwachten. Als er al een lamp kapot zou gaan dan liggen er in de kast reservelampen. Het huis, de ligging de omgeving, het is allemaal even geweldig. Wij gaan als het aan ons ligt zeker weer terug. Kortom een aanrader. (nou niet allemaal tegelijk gaan boeken anders is er voor ons geen plaats meer)

• 9Adriaensen02-03-2012

Fantastisch verblijf,word nog herhaald

Zeer fijne accomodatie, heel rustig gelegen,mogelijkheid tot mooie wandelingen. Door de ruimte is het ook aangenaam ook nog met kinderen!Reeds meerdere malen geweest en we zullen er nog terug komen.

• 9miek en bert30-01-2012

Prachtig gelegen vakantiehuis!

Reeds 5 maal hebben we met onze kinderen en kleinkinderen van deze locatie genoten, en zullen het in de toekomst nog doen!Zelf bij regenweer kan je nog genieten van het mooie panoramische zicht!Goede slaapgelegenheid en voldoende sanitaire voorzieningen.Veel ruimte, ook binnenshuis, zodat het zelf met verschillende kinderen niet overbodig druk word!Telkens als we komen is er wel een of ander vernieuwd of verbeterd. Wij ervaren het als een huis waar naar gestreeft word om het de vakantieganger aangenaam te maken. Ontvangst en afrekening altijd aangenaam en correct verlopen.

• 9hans30-11-2011

Prachtig huis, schitterend gelegen, veel sfeer, zeer compleet met bijvoorbeeld in het hele huis en in de tuin supersnel internet. Oude nog altijd schitterend klinkende B&O audioset, prachtige spel-en speelruimte, zeer rustig gelegen, prachtig wandelroutes zo vanuit je huis enz enz. Wij waren er afgelopen keer voor de vierde maal en we hopen dat we er nog vaak terug zullen komen.

• 1V12-09-2011

alles in het huis is kapot!

Het huis ligt op een heuvel met een prachtig aangelegde tuin er omheen met veel gras. Kinderen kunnen er echter lastig spelen omdat het vrij schuin afloopt. Binnen is werkelijk alles kapot! Het beloofde biljart is een kindermaatje en bovendien in stukken, niet te gebruiken. Zo ongeveer alle lampen in het huis zijn stuk. De afwasmachine kan niet open blijven staan om er spullen in te doen, het wasmachinedeurtje valt er bijna uit en de oven ziet eruit of hij in de fik heeft gestaan. Moet ik nog doorgaan? Zeker geen 4 sterren villa zoals beloofd!

Villa Les Croupets info

• CafeNiet beschikbaar