Hotel Hostellerie La Maison de Maître

Laatste review

Zo goed dat ik er een vlg keer terug zou komen

Pieter Jan en Michiel,
22-9-2017

Goede kamer, prima douche maar vooral het ontbijt is klasse en attent, niet eerder ergens zo goed gehad, copieus eigenlijk, echt bijzonder dus.

Jammer dat de kok voor het diner ziek was en we toch nog naar Vielsalm moesten gaan. Maar die teleurstelling werd verzacht met een Cremant de Loire gekoeld op de kamer, speciaal daarom. Sympathiek.

25 reviews over Hotel Hostellerie La Maison de Maître in het Nederlands

Zo goed dat ik er een vlg keer terug zou komen

Pieter Jan en Michiel,
22-9-2017

Nooit meer.

Eric,
11-7-2017

Het ontvangst was goed, spijtig dat er geen Nederlands wordt gesproken.Het ontbijt was basic, fruitsap is niet vers en wordt ook niet bijgevuld.De kamer is niet netjes, spinnenwebben en spinnen buizen en electriekkabels die gewoon uit muren steken,in de badkamer een rare geur, grote gele vlek op de lakens van het bed, enz..,Dan heb je het avond eten , we hadden de 3 gangen menu besteld, die je op voorhand moet bestellen, je weet ook niet wat je krijgt.

Wat ik me afvraag, waarom ze zulke kamer verhuren, deze is niet in orde,er zijn 11 kamers en we waren daar maar met 4 koppels,wat ik ook raar vind is dat daar 's avonds en ook zeker 's nachts niemand meer van het hotels aanwezig is.

Onze kamer had de naam van Anatole .

super, fantastich,

vandenbulcke Amélie / Devriendt Ringo
6-3-2016

Heel mooi, rustgevend, Super lekker eten

De wijnen fantastisch. Geen enkel minpunt. De gastheren zijn vriendelijk en kennen de streek, zodoende dat we prachtige wandelingen gedaan hebben.

Jean-Paul verzorgt ons ontbijt 🍳, en waakt dat we niks te kort hadden !! Een man naar ons hart!!! We komen zeker terug.

De hostellerie heeft stijlvol ingerichte kamers. De badkamer is perfect. De bediening is vriendelijk en servicegericht. Het eten (4 gangen menu met wijnarrangement) varieert van heel goed tot uitstekend.

Voor romantiek en een fikse wandeling

Hallez-Voorn
29-12-2014

In prachtig wandelgebied, rustig gelegen smaakvol gerenoveerd en mooi ingericht gezellig hotel met oog voor details (op de bloemstukjes op tafel na). Gezellige open haard. Gastheren zijn echte gastheren, met een praatje over het verbouwingsavontuur en betrouwbaar wandeladvies. Zeer copieuze maaltijd, zelfs vegetarisch! Professionele bediening. Jammer dat er geen verse jus of een eitje is aan het ontbijt. Kamer "Simone" heeft onze voorkeur, licht en voldoende ruim met een mooie badkamer met twee douches. Enige nadeel: de kamers zijn gehorig..

Goed!

Cor & Marianne de Wit
7-6-2014

Mooi en rustig gelegen in het dorp, met een ruime zonnige tuin. Goede en vriendelijke ontvangst. Goed ingerichte sfeerkamer met uitstekend sanitair. Heerlijk ontbijt met ruime keuze. Startpunt van allerlei wandelingen (van een uur tot een dag), waarbij je langs de mooiste plekjes in de omgeving komt. Dichtbij la Roche-en-Ardenne, Coo, Spa, etc.

unieke hostellerie

Sabien Fevery
14-11-2013

elk jaar zoeken we een hotel om een weekend onder vrienden door te brengen. Deze hostellerie is de beste die we daar in de buurt al tegengekomen zijn. Superrustig dorpje, heel gezellig binnen (gemeenschappelijke ruimte & restaurant) én buiten (mooi tuin en leuk terras), prachtige kamers met elk hun eigen karakter, supervriendelijke-behulpzame-correcte medewerkers, zeer lekker eten, lekkere wijnen, propere kamers, goede bedden, prachtig sanitair, geen bezwaar tegen kleinere kinderen die aangepast eten konden krijgen, uitgebreid-zeer verzorgd & vers ontbijt... Wij komen zeker terug!

Top weekend

Jacques van der Wilt
22-10-2012

Leuk weekend in de Ardennen gehad in La Maison de maitre. Keurig hotel, heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. Wandeltochten direct vanuit het hotel.

prachtige omgeving

jan maes
3-10-2012

Wij hebben kortelings geleden een weekendje van onze kinderen als geschenk gekregen in deze hostellerie.

Het is een mooi verbouwd gebouw in een zeer rustig dorpje in een prachtige omgeving om te wandelen.

Het personeel was supervriendelijk en de kamer was netjes in orde.

Ook het ontbijt en avondeten waren zeker ok.

Bedankt voor het leuke weekend.

een heerlijk verblijf!!!

van keer mireille
21-9-2012

wij waren daar met vrienden

een heel leuk hotelletje

super vriendelijke mensen

goede bediening

heel lekker gegeten

toffe sfeer

gezellig,wij voelden er ons direct thuis komen

leuke kamers

een aanrader

wij hopen er nog eens te verblijven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie La Maison de Maître in Lierneux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie La Maison de Maître zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.