Géén boekingskosten
BelgiëLuikLierneuxHotels LierneuxHotel Hostellerie La Maison de Maître

Hotel Hostellerie La Maison de Maître

BelgiëLuikLierneux

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hostellerie La Maison de Maître voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 25 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 25 reviews

25 Reviews over Hostellerie La Maison de Maître

• 8Pieter Jan en Michiel22-09-2017

Zo goed dat ik er een vlg keer terug zou komen

Goede kamer, prima douche maar vooral het ontbijt is klasse en attent, niet eerder ergens zo goed gehad, copieus eigenlijk, echt bijzonder dus. Jammer dat de kok voor het diner ziek was en we toch nog naar Vielsalm moesten gaan. Maar die teleurstelling werd verzacht met een Cremant de Loire gekoeld op de kamer, speciaal daarom. Sympathiek.

• 4Eric11-07-2017

Nooit meer.

Het ontvangst was goed, spijtig dat er geen Nederlands wordt gesproken.Het ontbijt was basic, fruitsap is niet vers en wordt ook niet bijgevuld.De kamer is niet netjes, spinnenwebben en spinnen buizen en electriekkabels die gewoon uit muren steken,in de badkamer een rare geur, grote gele vlek op de lakens van het bed, enz..,Dan heb je het avond eten , we hadden de 3 gangen menu besteld, die je op voorhand moet bestellen, je weet ook niet wat je krijgt. Wat ik me afvraag, waarom ze zulke kamer verhuren, deze is niet in orde,er zijn 11 kamers en we waren daar maar met 4 koppels,wat ik ook raar vind is dat daar 's avonds en ook zeker 's nachts niemand meer van het hotels aanwezig is.
    Onze kamer had de naam van Anatole . .

• 10vandenbulcke Amélie / Devriendt Ringo06-03-2016

super, fantastich,

Heel mooi, rustgevend, Super lekker eten De wijnen fantastisch. Geen enkel minpunt. De gastheren zijn vriendelijk en kennen de streek, zodoende dat we prachtige wandelingen gedaan hebben. Jean-Paul verzorgt ons ontbijt 🍳, en waakt dat we niks te kort hadden !! Een man naar ons hart!!! We komen zeker terug.

• 9Jan27-04-2015

Fantastisch hotel, culinaire belevenis!

De hostellerie heeft stijlvol ingerichte kamers. De badkamer is perfect. De bediening is vriendelijk en servicegericht. Het eten (4 gangen menu met wijnarrangement) varieert van heel goed tot uitstekend.

• 8Hallez-Voorn29-12-2014

Voor romantiek en een fikse wandeling

In prachtig wandelgebied, rustig gelegen smaakvol gerenoveerd en mooi ingericht gezellig hotel met oog voor details (op de bloemstukjes op tafel na). Gezellige open haard. Gastheren zijn echte gastheren, met een praatje over het verbouwingsavontuur en betrouwbaar wandeladvies. Zeer copieuze maaltijd, zelfs vegetarisch! Professionele bediening. Jammer dat er geen verse jus of een eitje is aan het ontbijt. Kamer "Simone" heeft onze voorkeur, licht en voldoende ruim met een mooie badkamer met twee douches. Enige nadeel: de kamers zijn gehorig..

• 8Cor & Marianne de Wit07-06-2014

Goed!

Mooi en rustig gelegen in het dorp, met een ruime zonnige tuin. Goede en vriendelijke ontvangst. Goed ingerichte sfeerkamer met uitstekend sanitair. Heerlijk ontbijt met ruime keuze. Startpunt van allerlei wandelingen (van een uur tot een dag), waarbij je langs de mooiste plekjes in de omgeving komt. Dichtbij la Roche-en-Ardenne, Coo, Spa, etc.

• 10Sabien Fevery14-11-2013

unieke hostellerie

elk jaar zoeken we een hotel om een weekend onder vrienden door te brengen. Deze hostellerie is de beste die we daar in de buurt al tegengekomen zijn. Superrustig dorpje, heel gezellig binnen (gemeenschappelijke ruimte & restaurant) én buiten (mooi tuin en leuk terras), prachtige kamers met elk hun eigen karakter, supervriendelijke-behulpzame-correcte medewerkers, zeer lekker eten, lekkere wijnen, propere kamers, goede bedden, prachtig sanitair, geen bezwaar tegen kleinere kinderen die aangepast eten konden krijgen, uitgebreid-zeer verzorgd & vers ontbijt... Wij komen zeker terug!

• 8Jacques van der Wilt22-10-2012

Top weekend

Leuk weekend in de Ardennen gehad in La Maison de maitre. Keurig hotel, heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. Wandeltochten direct vanuit het hotel.

• 9jan maes03-10-2012

prachtige omgeving

Wij hebben kortelings geleden een weekendje van onze kinderen als geschenk gekregen in deze hostellerie. Het is een mooi verbouwd gebouw in een zeer rustig dorpje in een prachtige omgeving om te wandelen. Het personeel was supervriendelijk en de kamer was netjes in orde. Ook het ontbijt en avondeten waren zeker ok. Bedankt voor het leuke weekend.

• 10van keer mireille21-09-2012

een heerlijk verblijf!!!

wij waren daar met vrienden een heel leuk hotelletje super vriendelijke mensen goede bediening heel lekker gegeten toffe sfeer gezellig,wij voelden er ons direct thuis komen leuke kamers een aanrader wij hopen er nog eens te verblijven

Hotel Hostellerie La Maison de Maître info

• AirconditioningNiet beschikbaar