Géén boekingskosten
BelgiëLuikLa GleizeHotels La GleizeHotel Aux Ecuries de la Reine

Hotel Aux Ecuries de la Reine

BelgiëLuikLa Gleize

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Aux Ecuries de la Reine voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 16 reviews

9.1FenomenaalScore uit 16 reviews

• Sportfaciliteiten

16 Reviews over Aux Ecuries de la Reine

• 8Irene03-10-2017

Fijn hotel

Kamer was ingericht met modern badkamer en toilet. De kamer was voorzien van een tv, en ze hadden voorzien in onze aanvraag voor een babybed: een campingbedje met schoon bedlinnen en een lekker dekbed. De dekbedden op onze bedden waren ook lekker zacht en de bedden sliepen lekker. De verwarming kon aan, maar je kon ook het raam open te zetten.

De eerste nacht hadden we wel veel last van een grote familie (midden in de nacht praten op de gang en met deuren gooien. En het grind wat buiten ligt zou een pad kunnen gebruiken; want iedere keer dat iemand daar overheen liep werden we wakker. De 2e avond hadden we geen last, want de familie was uitgecheckt. 😂

We hebben de 2e avond gegeten in het restaurant wat bij het hotel hoort (La Vert Pommier, aan de overkant van de straat): zelden zo lekker gegeten in een restaurant.

Zowel het restaurant en het hotel wordt door 1 familie gerund en zijn allemaal even vriendelijk! Fijne ervaring!

• 9Saskia15-05-2017

prachtige accommodatie!

Wij hadden met een grote vriendengroep alle hotelkamers + 2 appartementen geboekt. Iedere hotelkamer is anders qua grootte, inrichting en indeling. Enkele kamers hadden ook een keuken. Prachtig gelegen in een mooi aangelegde tuin met zwembad, waar je ook kunt tafeltennissen, jeu-de-boulen of darten. 2x in het bijbehorende restaurant gegeten; erg populair restaurant maar wij vonden het ene gerecht beter dan het andere. Stugge bediening, ook bij ontvangst. Geen welkom, geen uitleg, alleen een sleutel. Dan kan echt beter. Wij moesten zelf ontdekken dat er een complete (gezamenlijke) woonkamer bij de kamers hoorde. Alleen ontbijtdame vonden wij erg aardig en attent. Heerlijk buiten ontbeten op het terras terwijl binnen het haardvuur gezellig knisperde. Zou zeker ook voor kinderen geschikt zijn. Accommodatie ligt vlakbij Plopsa Coo en wij hebben.een geweldig Challenge Parcours bij Newlife Outdoor gedaan. Tegenover de accommodatie zit een klein supermarktje dat 7 dagen per week geopend is van 7-19 uur. Duur, maar wel handig!

• 9Manon Hofman20-07-2014

Een topper!

Prachtige lokatie, kleinschalig met schitterende kamers, mooie aangelegde tuin en heerlijk zwembad. Ontbijt was zeer uitgebreid. Het naastgelegen restaurant is zeker de moeite waard. Wij hebben hier iedere avond heerlijk gegeten. Je hoeft echt nergens anders naar toe. Ruime keuze en goed gevulde borden. Vriendelijke bediening

• 10Simone22-10-2013

Zeer gastvrij en uitstekend restaurant.

Wat een leuk hotel! Het is even zoeken waar je je moet melden maar bleek in het restaurant te zijn. Zeer gastvriendelijk personeel, mooie ruime kamers, schoon, heerlijke bedden en het restaurant is echt top! Hebben nog nooit zoveel eten op een bord gezien. Dan zijn ze hier in NL behoorlijke gierig ;) Zit vlakbij Plopsa Coo daar waren wij zelf eerst geweest en 5 min rijden en je bent er. Voor de kids was er een springkussen en een trampoline die hebben zich heerlijk vermaakt. Komen hier zeker ooit nog is terug!

• 10Niels05-08-2011

Zeer netjes, gezellig en kleinschalig

Inmiddels 2x verbleven, 1x in een apparatement in 1x in een "gastenkamer" (hotelkamer), beide erg goed bevallen! Het ontbijt is uitgebreid en zeer goed verzorgd, dineren kan in bijbehorend restaurant "Le vert de pommetier", hier is het erg goed dineren! De ligging is fantastisch, midden in de Ardennen. Erg geschikt voor wielrenners en mountainbikers, ook is het er mooi om te wandelen, kanoën, etc. Ik kon mijn racefiets gewoon veilig op de hotelkamer (in de ruime badkamer) kwijt, dus geen goede met oude schuurtjes waar 's nachts je fiets uit kan verdwijnen... Het zwembad is erg leuk voor kinderen en met Plopsacoo vlakbij genoeg te doen voor de kleintjes. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen!

• 9fam.Bogaert29-07-2011

aangenaam hotelletje, een echte aanrader

We hebben een kamer geboekt voor één nacht. Vriendelijke ontvangst in het nederlands.De kamer was gezellig ingericht en zeer proper. Verzorgde tuin, verwarmd zwembad en speeltuig aanwezig voor de kinderen. Het ontbijt was uitgebreid en gebracht in een mooi kader. Het avondeten hebben we genuttigd in het restaurant gelegen rechtover het hotel. Ook hier een zeer vriendelijke bediening en het eten was zeer lekker en democratisch geprijsd. Voor de kinderen stonden verschillende suggesties op de kaart. Er was een springkasteel en trampoline aanwezig voor de kinderen. We houden er een mooie herinnering aan over.

• 9hotmail18-03-2011

leuke plek

zeer vriendelijk personeel, zeer lekker (veel) eten... zeker eens doen!!

• 8Ruud05-08-2010

Prachtige accomodatie... beperkte service

Inmiddels 3 x verbleven tussen mei 2009 en augustus 2010!

Toplocatie en accomodatie! Bij ons eerste verblijf was alles top, bij de 2 volgende verblijven traden er verschillende punten van kritiek op door veranderingen van service in vergelijking met ons eerste verblijf:

Onthaal was niet echt hartelijk te noemen en toewijzing van de kamer vlug-vlug. Gereserveerde tafel in het restaurant bleek niet gereserveerd. De ene x krijg je tijdens het wachten op je maaltijd een 'amuse' aangeboden, daags nadien niet terwijl naburige tafels er wel één aangeboden krijgen. Bij de huiswijn krijg je de standaard wijnglazen en bij een fles à la carte een iets verfijnder-smaakvoller- stel glazen. De x daarna... geen mooie glazen meer gekregen bij het bestellen van een fles à la carte! Bij het uitchecken/betalen verwacht ik uit hartelijkheid toch een soort van informeren naar of bv. het verblijf naar wens was + het toewensen van een behouden terugreis maar daar was niets van te merken.

• 9Melanie Eikenbroek15-07-2010

Geweldig hotel!!!

Wij vonden het hotel er erg gezellig en sfeervol uitzien! Alles zag er verzorgd en schoon uit en het personeel was heel vriendelijk! In het restaurant wat bij het hotel hoort hebben we heerlijk gegeten voor een leuke prijs.

Wij komen er zeker nog eens terug en zullen dit hotel zeker aanraden bij familie en vrienden!!!

• 10Hellen19-01-2010

Beautiful place & atmosphere.

Aux Ecuries de la Reine is a very nice hotel in a small village: La Gleize. When the weather is good its great to stay at the poolside, with great view & good service. The nicely decorated restaurant is accross the street and serves fine dishes. We were with little childeren and had an appartment with 2 floors. The stairs were not 100% save for little kids so we let them sleep downstairs + blocked the stairs which was a good solution. Furthermore, a perfect place: to remember and return to!

Hotel Aux Ecuries de la Reine info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden