Hotel Park

5.9Voldoende

België, Luik, Kelmis - La Calamine

Op vakantie geweest naar Park?

5.9Voldoende

• Kinderopvang
  • Sauna

27 reviews over Hotel Park

• 9Renske27-08-2017

Prima verzorgd

Hotel was prima. Door wat negatieve reviews waren we op alles voorbereid. Maar de kamer was prachig en heerlijk schoon. Ontbijt was verzorgd en smakelijk. Super lekkere bedden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 5j.13-05-2013

Geen aanrader !!

Onze kamer bevond zich in het oude gedeelte van het pand en dat was te merken. Alles was oud en gedateerd. Dat is op zich niet erg, maar daarbij was het gewoon vies. De kamer werd nog gepoetst toen wij aankwamen, maar dat was niet te zien. De binnenkant van de badkamer deur was smerig, schimmel op de kitranden. Vlekken op de kast, geen wc papier in de badkamer maar wel een rol onder het bed met flink wat stof, Een houten vloer met flink wat kieren waar het vuil gewoon tussen ligt. De gordijnen leken allemaal even grauw en vies. Het ontbijt hadden we vooraf niet gereserveerd, maar hadden daar ook geen behoefte meer aan. Het nieuwe gedeelte zag er beter uit, zover wij dat konden beoordelen. Hebben daar geen kamers gezien of eetzaal. Het hotel leek wel uitgestorven, terwijl het volgens de eigenaar volgeboekt was. We hadden een goedkope reservering via veiling, maar dan mag je nog wel een schone kamer verwachten. Heb op internet veel negatieve reacties gelezen.

Gereisd met partner in mei 2013

• 5E. van Dijk12-05-2013

Rare gewaarwording

Bij aankomst hotel gesloten. Tel.nr. bellen om binnen te kunnen. 2 kamers geboekt. Ruime kamer met bovenverdieping gekregen waar de kinderen konden slapen. Liever niet onder het bed kijken. (duidelijk niet schoongemaakt). Badkamer vertoonde nogal wat mankementen. Diverse schimmelplekken, niet sluitende douchedeur en een (naar later bleek) kapotte douchekop. Slechts voor 1 persoon handdoeken!!!! Helaas geen contact meer kunnen krijgen, dus 's ochtends 2 personen afdrogen met een laken!! Bij het aanbevolen door het hotel restaurant andere hotelgasten ontmoet die ons de vraag steld of wij ook in hetzelfde horrorhotel zaten! Voor ons geen horror, maar goed was het zeker niet. Ontbijt stond zoals beloofd op tijd klaar. Broodjes en brood waren absoluut niet vers. Helaas nergens personeel kunnen ontdekken. Zelfs bij het uitchecken niemand gezien, dus de sleutel maar op de balie gelegd. Ok, het was niet duur, maar enige basisservice mag je toch wel verwachten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 4Backers Johan05-07-2012

Nog nooit meegemaakt!!

Bij aankomst 19h. niemand aan de receptie, telefoonnummer aan de deur, de kamer helemaal niet proper, stof en haren op de grond, bedden waren opgemaakt maar ik twijfel nog altijd of de lakens proper waren! Badkamer, douchevoegen zwart van de schimmels en het toilet ook niet proper! Onze kamer was 's avonds niet opgemaakt en niemand aan de receptie om te protesteren! Ontbijt met sandwiches van de aldi.We waren daar voor 2 nachten tijdens de tour in Luik dus waren alle andere hotels volgeboekt, jammer!!

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Jos28-11-2011

Echt leuk en mooi hotel

Mooie en gastvrije accomedatie die zeer zeker de moeite waard is . We hebben er 2 nachten geslapen en zijn van daar uit naar Aken ( kerstmarkt) geweest. Goed en uitgebreid ontbijt en dat allemaal voor een zeer gunstig bedrag. Top jongens ga zo door, we komen zeker terug.

Gereisd met partner in november 2011

• 9ameel johan25-09-2011

heel goed hotel

Jongens wat lees ik hier allemaal.....wat een negatieve kritiek....weeral vooral van nederlanders die het onderste uit de kan willen halen voor heel weinig geld.....of die denken met hun grote manieren dat ze in het hilton logeren.....wij hebben er 3 nachten geslapen 110 euro.....spotgoedkoop.....dit voor een ruime en heel propere kamer voor 2 personen ......elke morgen een lekker uitgebreid ontbijt....je kon zelfs van alles bijvragen....dus van onze kant een dikke proficiat en bedankt voor de mooie dagen ameel johan

Alleen gereisd in september 2011

• 1Clemens Lasance22-02-2011

Schandalige behandeling bij boeking

Omdat de tarieven van het hotel zelf en die van boeking sites flink verschillen had ik het hotel zelf benaderd in Januari voor een boeking voor 2 nachten voor 8 personen, dus 4 kamers, voor half Juni. Alles was rond, tot ik te horen kreeg dat het totale bedrag direkt, dus 5 maanden van te voren, moest worden betaald. Op mijn in fatsoenlijke bewoordingen gestelde vraag om een toelichting omdat dit heel ongebruikelijk is in de branche kreeg ik een zeer kort antwoord: Ga maar boeken bij TO uw reservering is geannuleerd! Ik kreeg niet eens meer de keus. Onprofessioneel en onbeschoft, zo ga je toch niet me je klanten om! Onnodig te zeggen dat ik maar naar een ander hotel ben gaan kijken.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 7John Cuppen09-08-2010

zomer topdeal

Onlangs verbleven we 3 dagen in dit leuk gelegen hotel in een lastig te vinden Kelmis.(geen tomtom!) Om voornamelijk 2 redenen,het is een goede plaats voor verschillende uitstapjes en het is goedkoop. We hadden mazzel en kregen een mooie ruime topkamer in het hotel. In het restaurant voor het avondeten zijn we niet geweest,wel de ochtenden bij het eenvoudige ontbijt. Het voldeed maar was zeer gewoontjes,logisch ook voor die prijs. In de avond van ons weekend zaten er wat pubers om de hoek bij het hotel te kletsen en te drinken,helaas lieten ze wat rommel en glas liggen. Daar kunnen gasten zich aan storen. Je vindt natuurlijk altijd wel wat... Er lag wat stof onder het lekkere bed,en een extra grotere prullenbak had handig geweest. De achteruitgang met code beter verlichten lijkt ons ook niet verkeerd. Deze opmerkingen,verbeterpunten hadden we kunnen aangeven bij wat persoonlijk contact maar dat was er niet. We hebben geen moeite met dit goede goedkope hotel,het was precies wat we zochten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8Petra en Leon10-06-2010

Prima hotel!

We hebben op het laatste nippertje dit hotel geboekt. Ze hadden eigenlijk maar voor 1 nacht plek, maar met wat schuiven in de agenda konden we gewoon twee nachten blijven. Ontbijt is (zeker voor die prijs) goed verzorgd. Verse broodjes en genoeg keuze in het beleg. We kregen tijdens ons weekendje pech met de auto. Peter (de boekhouder van het hotel) heeft ons perfect geholpen. Hij heeft ons een lift aangeboden naar de garage waar de auto was gedropt en in de garage heeft hij alles netjes voor ons vertaald. Ook het uitchecken op een later tijdstip (vanwege de ellende met de auto) was geen probleem.

Wij vinden dit hotel een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2010

• 9mienke18-05-2010

Op het ergste voorbereid...

Ik was op het ergste voorbereid toen ik dit allemaal las, maar zoals ik al dacht waren dit allemaal reacties van mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Wat verwachten jullie nou helemaal? dat je voor dat geld een Kurhaus mag verwachten? Lekker nederlands hoor! Zo, dat moest er even uit.... Ik vond het echt super. Een prachtig ruime, schone slaapkamer die iedere dag werd opgeruimd, schone handdoeken, bedden netjes opgemaakt etc. Ik heb 20 euro betaald per nacht en als je dan kijkt wat voor ontbijt je er dan ook nog bij krijgt kun je daar niets van zeggen: genoeg broodjes, 7 soorten beleg, yoghurt, fruit, gekookt eitje en genoeg keus aan drinken. De mensen waren erg behulpzaam, wilden allerlei activiteiten voor ons opzoeken en we mochten zelf ook wel even achter de balie bij de receptie om op internet te kijken. Ik zal dit hotel zeker aan iedereen aanraden!

Gereisd met partner in mei 2010

Hotel Park info