Géén boekingskosten

Meer appartement info

13 Reviews over Country Club Benelux 1

• 6Mentzij12-08-2012

Aarnout

Het appartement was voor die prijs oke, alleen de meeste buren waren asielzoekers oid en de staat van onderhoud van het gebouw is droevig. Het restaurant en zwembad zijn dicht en gaan mijn inziens ook niet meer open. Het woord Country Club is dan ook enigzins overdreven. Toch een leuke midweek gehad.

• 2Nijmegen14-08-2011

Dramatisch

Het is totaal vervallen locatie. Veel permanente bewoning en zelfs appartementen die te koop staan. Receptie is in vervallen staat en het restaurant is gesloten en dient als hangplek. Ons appartement rook naar een mix van rook en schimmel en het was één vieze bende. Verder hingen er veel ''arbeiders'' rond. Wij hebben direct rechtomkeer gemaakt want hier wel je nog geen nacht doorbrengen.

• 2Anna27-07-2011

Vies! Kapot! Onvriendelijk! Schandalig!

Ongezellig appartement in verval. Vies keukengerei, muf beddegoed. Kapotte meubels. Onreine sanitair.

• 5mensen uit friesland01-08-2008

nooit weer!!!!!!!!!!!!

ik snap niet dat mensen hier willen blijven, wij vonden het ronduit vreselijk. Alles was vies en oud, de bedden waren echt vreselijk. we hebben zelfs de matrassen van het stapelbed afgehaald zodat het ned niet helemaal doorzakte. de keuken en het keuekgerei was te vies om beet te pakken, dus we werden min of meer gedwongen om ergens anders te eten. Als ik dat had gewild, had ik wel een hotel geboekt waar je niet kunt koken! En als je zwanger bent, en wat comfort wil hoef je er helemaal niet heen te gaan! want je kunt nergens goed zitten..

• 8sabine25-07-2008

goede prijs/kwaliteit

Ik snap de onderstaande negatieve beoordelingen niet. Ik kom net vandaag terug van een midweek daar en alles is prima in orde. Geen geluidshinder op geen enkel moment van de dag. Receptie open van 9-12 en van 14-17u. Zeer vriendelijke en hulpvaardige bediening. Enig nadeel is dat de cafetaria/restaurant niet geopend is waardoor je toch zeker 's avonds het vakantiegevoel beetje mist. Ik zit graag 's avonds rustig op een terrasje terwijl de kinderen spelen. Maar verder geen negatief woord. Het is geen grote luxe maar dat kan ook niet voor deze prijs. Ik betaalde 280€ voor een midweek.

• 8sabine25-07-2008

goede prijs/kwaliteit verhouding

Niks te klagen. Appartement proper, zeer rustige omgeving, totaal geen last van geluidshinder op welk tijdsstip van de dag ook, uitbater is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Enig minpunt is het ontbreken van een open cafetaria/restaurant. Hierdoor heb je niet echt het vakantie gevoel. Anders kon je 's avonds lekker op het terras gaan buurten, nu ga je eerder de stad in of kruip je voor de tv. Maar voor 280€ voor een midweek, zeer geslaagd.

• 8Stientje26-03-2007

Had de vorige beoordelingen gelezen en we gingen met een beetje schrik naar CCB maar voor ons was alles in orde. Vriendelijke ontvangst (om 15.00 HR open). Logement was zeer ruim, proper en voldoende ingericht. (koffiezet, microgolf, frigo, tv, waterkoker....)Hadden opgemaakte bedden gevraagd en dat was ook geen probleem. Matrassen was van goede kwaliteit. Dus eigenlijk kan ik niet veel slechts zeggen van country Club Benelux. Enkel het weer viel tegen maar dat kan CCB niks aan doen he.

• 7Stientje26-03-2007

• 1JH cardinaal15-10-2006

alles was vies in t appartement en kapot Wij waren met 4 volwassen personen allen 55 plus 2moesten op een stapelbed slapen.Waar geen trapje bij was .de pannen waren te vies om er in de koken .Tegels in de keuken lagen los .De bedrading van t licht hing los En veel herrie smorgens .Echt niks was er goed voor 685 Euro Voor 2 weken

• 4martens24-04-2006

tussen 3-5uur sleutel afhalen,niemand aanwezig bij de receptie,1é dag door lattenbodem gezakt,2é dag lattenbodem gerepareerd, en weer er door gezakt.toen maar 2nachten op de grond geslapen.Er slapen veel arbeiders s nachts,die s morgens tussen 6-7 uur opstaan en vertrekken,veel lawaai s morgens.Wij gaan nooit meer terug.

Appartement Country Club Benelux 1 info

• CafeNiet beschikbaar