Bed and Breakfast Chanson du Vent

7,7

6 reviews over Bed and Breakfast Chanson du Vent in het Nederlands

Een aanrader

De Jonge-van der List, 27-11-2011

Al verschillende jaren zijn wij op vakantie geweest bij Mary en Koos in Chanson du vent.

Wij zijn vol lof over de ontvangst, de kamers en het eten. gezellige hartelijke mensen.

Hartelijk dank Mary en Koos

Agaath en Koos uit Delft

Nooit meer hierheen

jan, 25-11-2011

In het kort: de kamer was koud bij aankomst, de verwarming kapot. De badkamer werd niet schoongemaakt, de bedden niet opgemaakt. Bij het ontbijt kregen we verse boter op die van de vorige dag. Thee en koffie op de kamer ontbreekt, staat wel in de keuken maar dan moet je ervoor betalen!

warm, gastvrij, vriendelijk en hartelijk

Martin & Alper, 3-5-2011

We hebben van maandag 25 april t/m donderdag 28 april 2011 een bezoek gebracht aan dit pittoreske dorpje in de Belgische Ardennen. Zelfs met een Smart en zónder TomTom was het sfeervolle "Chanson du Vent" zeer makkelijk bereikbaar vanuit Amsterdam.

Wij verbleven in het aparte vakantiehuis "Het Atelier" aan de achterzijde van de boerderij. De ontvangst door Mary & Koos, en Pilou de hond was zeer warm, gastvrij, vriendelijk en hartelijk! We werden de eerste avond verrast met een heerlijk 3-gangen diner. Het Atelier zag er keurig onderhouden uit en was van alle gemakken voorzien.

De omgeving is prachtig! Aanraders zijn: La Roche, Durbuy, Liège (Luik) en de druipsteengrotten van Hotton.

Mary & Koos, bedankt voor de gastvrijheid en graag tot ziens!

warm, gastvrij, vriendelijk en hartelijk

Martin & Alper, 3-5-2011

Mary & Koos, bedankt voor de gastvrijheid en graag tot ziens!

Een aanrader: kamers, eten ligging – fantastisch!

Sorrel Hidding, 27-7-2009

Wie een weekendje weg wil in de Ardennen is dit een aanrader. Geweldige accommodatie: de kamers waren mooi met heerlijke bedden en uitzicht op een prachtige tuin en vallei. Wij hebben gebruik gemaakt van ontbijt en diner en geen restaurant in de omgeving kon hier tegenop! Wij hebben zowel in de kamers als een keer met de kinderen in het appartement overnacht - beide goed.

Een aanrader: kamers, eten ligging – fantastisch!

Sorrel Hidding, 27-7-2009

Tot slot, de eigenaren zijn zeer vriendelijk en gaven ons veel tips voor uitstapjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chanson du Vent in Jevigné, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chanson du Vent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Chanson du Vent scoort een 7.67 uit 10 op basis van 8 reviews.