Bed and Breakfast Chanson du Vent

Meer bedandbreakfast info

8 reviews over Bed and Breakfast Chanson du Vent

• 10De Jonge-van der List27-11-2011

Een aanrader

Al verschillende jaren zijn wij op vakantie geweest bij Mary en Koos in Chanson du vent. Wij zijn vol lof over de ontvangst, de kamers en het eten. gezellige hartelijke mensen. Hartelijk dank Mary en Koos Agaath en Koos uit Delft

Gereisd met partner in januari 2011

• 2jan25-11-2011

Nooit meer hierheen

In het kort: de kamer was koud bij aankomst, de verwarming kapot. De badkamer werd niet schoongemaakt, de bedden niet opgemaakt. Bij het ontbijt kregen we verse boter op die van de vorige dag. Thee en koffie op de kamer ontbreekt, staat wel in de keuken maar dan moet je ervoor betalen!

Gereisd met partner in oktober 2011

• 10Martin & Alper03-05-2011

warm, gastvrij, vriendelijk en hartelijk

We hebben van maandag 25 april t/m donderdag 28 april 2011 een bezoek gebracht aan dit pittoreske dorpje in de Belgische Ardennen. Zelfs met een Smart en zónder TomTom was het sfeervolle "Chanson du Vent" zeer makkelijk bereikbaar vanuit Amsterdam.

Wij verbleven in het aparte vakantiehuis "Het Atelier" aan de achterzijde van de boerderij. De ontvangst door Mary & Koos, en Pilou de hond was zeer warm, gastvrij, vriendelijk en hartelijk! We werden de eerste avond verrast met een heerlijk 3-gangen diner. Het Atelier zag er keurig onderhouden uit en was van alle gemakken voorzien.

De omgeving is prachtig! Aanraders zijn: La Roche, Durbuy, Liège (Luik) en de druipsteengrotten van Hotton.

Mary & Koos, bedankt voor de gastvrijheid en graag tot ziens!

Gereisd met partner in april 2011

• 10Martin & Alper03-05-2011

warm, gastvrij, vriendelijk en hartelijk

Mary & Koos, bedankt voor de gastvrijheid en graag tot ziens!

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Sorrel Hidding27-07-2009

Een aanrader: kamers, eten ligging – fantastisch!

Wie een weekendje weg wil in de Ardennen is dit een aanrader. Geweldige accommodatie: de kamers waren mooi met heerlijke bedden en uitzicht op een prachtige tuin en vallei. Wij hebben gebruik gemaakt van ontbijt en diner en geen restaurant in de omgeving kon hier tegenop! Wij hebben zowel in de kamers als een keer met de kinderen in het appartement overnacht - beide goed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 9Sorrel Hidding27-07-2009

Een aanrader: kamers, eten ligging – fantastisch!

Tot slot, de eigenaren zijn zeer vriendelijk en gaven ons veel tips voor uitstapjes.

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

Bed and Breakfast Chanson du Vent info