Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

14 Reviews over La Gileppe

• 9Jasper01-07-2021

Drie x een weekend met een paar vrienden geweest. Heerlijk uitgerust met een vuurtje, biertje en feestje. Restaurant heeft lekkere kaart en personeel is super gastvrij. Omgeving is prachtig om te wandelen en te fietsen. Als je op zoek bent naar plek met allerlei vertier en om 21.00uur stil dan niet doen

• 5Anoniem10-06-2019

Zooitje ongeregeld

Camping heeft mooie ligging in de natuur. Wie van wandelen, mountainbiken houdt komt hier goed aan zijn trekken. Voorzieningen op de camping zijn heel basic. Sanitair is schoon, douches zouden wat warmer mogen. Wat echt tegenviel is dat er geen warm water is om af te wassen. Verder wordt er overal op de camping vuur gemaakt waar geen toezicht op is. Één grote dikke kwalm hangt over de camping. De 2 nachten tot wij er verbleven werd tot 6 uur in de ochtend gefeest door een grote groep met harde muziek. Ook daar wordt niet tegen opgetreden. Tentenveld is prima als je niet heel erg op je privacy gesteld bent. Verder veel stacaravans van vergane glorie.

• 8Liesbeth12-02-2018

Fijne plek voor winterkamperen

Eenvoudige camping. Sanitair was proper. Wij hadden sneeuw en dan zit je vlakbij de skipistes (15min) met auto. Zeer vriendelijke campingeigenaar.

• 8Arthur12-06-2017

Fijne camping, zonder poespas.

Verwacht geen zwembad, of een grote speeltuin. Gewoon een fijne plek op een mooie locatie.

• 1Alicia 23-08-2015

plus jamais

Leur seul point positif les sanitaires et la proximité du barrage. Camping très bruyant. Après avoir contacté le proprio et la police nous avons pu nous endormir à 4h du matin. Certaines personnes s'amusent à faire un feu avec les poubelles du camping et à hurler . Mais ce sont des habitués donc le proprio ne dira rien , prendra même leur défense . Certaines personnes ont quitté le camping durant la nuit, ne se sentant plus en sécurité . Je déconseille fortement .

• 10Michel van Bommel22-08-2015

top

Al jaren een goede uitvals basis. Voor een leuk weekeindje/midweek weg in prachtige natuur. Ed en zijn vrouw zijn voor ons altijd (ik kom er al jaren) zeer gastvrij. Afgelopen 10 tot 13 augustus weer voor de 9 de keer geweest lekker simpel geen moeilijk gedoe. Overdag heerlijk mountainbiken daarna bbq en s.avonds met een koud biertje bij het kampvuur. Hierbij wil ik ed en zijn vrouw en nichtje bedanken voor de gastvrijheid. Een groet van jullie vrienden uit den haag en tot volgend jaar nog maar 355 dagen

• 8Theo Putman14-07-2013

al jaren trouwe bezoeker

ik zelf kom al jaren op de camping. de camping is uitstekend voor mensen die eenvoudig willen kamperen zonder poespas. verwacht er geen campingwinkel oid. wat je wel kunt verwachten is een geweldige campingbaas die je veel kan vertellen van de omgeving. uitstekend voor mensen die van de natuur houden. je kunt er wandelen, fietsen, mountainbiken, kanoën en zelf een kloven tocht lopen onder begeleiding van..... Ed de campingbaas. als je aan het einde van de dag lekker wilt eten dan is dat geen probleem, ook de camping baas en zijn vrouw kunnen heerlijk koken. en onder het genot van een Duvel kom je weer helemaal tot rust. ook ben ik al meerdere malen met de scouting van Nispengroep uit Wehl geweest. ook dat id prima bevallen. ook toen hebben we gezamenlijk met hele groep binnen gegeten en gedronken. Perfect. kort samen gevat een gezellige camping met geen overdreven entourage.

Theo Putman.

• 0nils21-05-2012

Geen afspraken mee te maken

Eenvoudig sanitair maar niet berekend op grote groepen en bovendien mag er bij grote drukte wel wel waker schoongemaakt worden. Veldjes zijn aardig. Verder is het een beetje armoedig gebeuren. Stroom viel steeds uit. Water in douche was of te koud of te heet (en het kost allebei een euro!). Geen warm water om af te wassen. Speeltuintje is een droevig hoopje brandhout.

Aardige camping om met een groep heen te gaan (als je niet te hoge eisen stelt), met een gezin heb je er niets te zoeken.

• 6Staat v/h sanitair
  • 2Gremmen02-10-2011

Dit nooit meer

Wij hadden het "geluk" het veld te delen met een stel jongeren dit het klaarspeelden om to 3:00 's-ochtends keiharde muziek te spelen van discutabele kwaliteit rond een kampvuur van 3 meter hoog. En de eigenaar was natuurlijk "nergens"te bekennen. Geen van de kampeerders op het veld heeft een oog dicht gedaan. Dit is een camping voor de lokale bevolking met hun stacarevans en hun wekelijke alcoholische weekend feestjes. Als je een rustige nacht wilt hebben , is die niet gegarandeerd.

• 10John Briels23-12-2010

Volgend jaar gaan we weer terug

We zijn met de voetbalclub een weekend in trainingscamp geweest met 25 personen. Dit is een perfecte camping restaurant goede mogelijkheden om te trainen en aan teambuilding te werken . Eigenaar Ed en Elverine hebben uitstekend voorzien van eten en drinken. In de voorbereiding van het nieuwe seizoen gaan we zeker terug.

• 10Staat v/h sanitair

Camping La Gileppe info