Hotel Au Vieux Hetre

Hotel Au Vieux Hetre

5.8Voldoende

België, Luik, Jalhay

Op vakantie geweest naar Au Vieux Hetre?

5.8Voldoende

• Kinderopvang

11 reviews over Hotel Au Vieux Hetre

• 10FRANK VAN DEN EEDEN25-07-2016

fantastisch

ruime, rustige kamer met zicht op prachtige tuin. Aparte WC; Badkamer gloednieuw met zalige inloopdouche. Ontbijt - mits € 9 opleg - overvloedig en prima. Geen restaurant.

Gereisd met partner in juli 2016

• 3Traveler30-03-2016

Accommodatie is wat gedateerd!

Het is allemaal een beetje oubollig en gedateerd, ontbijt is karig en de service blijft wat achter bij wat de moderne reiziger verlangt.

Ik persoonlijk heb voor deze accommodatie gekozen in verband met de geweldige omgeving waar je heerlijk kunt wandelen. Dat was de traktatie niet de overnachting ;-) eigenlijk best prijzig voor wat je krijgt. Ik zou er nog even over nadenken voor dat je boekt.

Gereisd met partner in maart 2016

• 3Lieben Cindy 22-07-2013

Dit nooit meer!

Geen oog dichtgedaan! Laat terug na een avondje francofolies, rond vier uur gaan plassen en sindsdien de kevers/bloedzuigers ontdekt in ons bed. Walgelijk! Dan onmiddellijk een bad genomen en maar wachten tot we konden gaan ontbijten, want dat zou de nacht misschien wel goedmaken. Niet dus! Een glaasje fruitsap dat reeds klaarstond van....wie weet van hoe laat, niet fris dus in elk geval, een half stokbroodje op ieders bord en wat boter, choco, confituur en een puntkaasje, that's it! Deze ervaring vergeet ik liefst zo snel mogelijk! En hiervoor betaalden we €142 voor 2 personen voor 1 nacht, daar verwacht je dan toch iets van....

Gereisd met partner in juli 2013

• 7eric07-05-2013

Genoten!

In tegenstelling tot de voorgaande berichten hebben wij genoten van de gastvrijheid en het ethousiasme van de eigenaar. Door een fout tussen touroperator en het hotel kreeg hij een dag voor onze komst pas door dat wij gereserveerd hadden terwijl het hotel dat weekend dicht was. Robert heeft ons bijzonder hartelijk ontvangen en tevens de volgende ochtend een perfect ontbijt voorgezet. Wat ons betreft; doen!

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 1Tommaty07-08-2011

Absolute afrader!

Jalhay is een leuk dorp. Dat is de voornaamste reden om toch voor dit hotel te kiezen. Hier drie redenen om het toch niet te doen: 1. de badkamer is een open compartiment in de kamer, afgezonderd met een gordijntje. Als u naar het toilet moet, dan is dat dus gewoon middenin de kamer bij uw kamergenoot. Erg romantisch... 2. Vrijwel de hele dag hoor je de harde muziek van het restaurant beneden. Begint om 07.30 uur en eindigd pas om middernacht. Verwacht dus niet veel slaap in dit 'rustgevende restaurant'. 3. Aan het einde van ons verblijf moesten we 20 euro betalen voor 4 glaasjes pastis. Prijs in de kroeg was 2 euro. Het is dus ook nog eens een afzetter. Absolute afrader!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 5justina30-05-2010

Ontgoocheld, zijn sterren niet waard

De eigenaar is een zeer zelfingenomen persoon en is enkel vriendelijk tegen het wat "chiquere" volk. Er hangen massa's fotoos van hem met allerlei beroemdheden, hij probeert boeken over zichzelf te verkopen en komt zelf zeggen aan tafel dat het eten lekker is.Wij hadden kamer 2: een muf klein kamertje waarin achter een houten plaat dan nog een miniscuul badkamertje zat verstopt en betaalden evenveel als voor andere kamers. Het eten is niet slecht maar zeker geen vermelding in de Gault Millaut waard. Na onze aperitief hebben we 2 uur moeten wachten op het voorgerecht, maar hoofd- en nagerecht volgende dan in sneltempo, want we waren eerst in het restaurant, maar bijna laatst buiten, terwijl we de schotels van de andere tafels langs ons zagen passeren. De afrekening (zeer hoog voor de drank) kregen we geschreven op een klein geruit kladpapiertje. Hij maakt duidelijk onderscheid tussen de gasten en dat vind ik verre van professioneel. Never again "vieux hêtre"!

Gereisd met partner in januari 2010

• 4Vermeersch G03-11-2009

Niet voor herhaling vatbaar.

Een zeer klein hotelletje, kleine kamers zonder enige luxe, geen aparte badkamer maar oud sanitair met een gordijn van de kamer gescheiden, wel proper, geen tv, geen haardroger, enkel 1 stukje zeep. Wel harde en goeie bedden. Het ontbijt was zeer sober, enkel stroop, confituur, chocopasta en smeerkaas. Elk 2 broodjes ( lekker vers), 1 glaasje fruitsap , voor de kinderen was 1 broodje voorzien. We moesten telkens broodjes bijvragen, die brachten ze per 2.Dus geen eitjes, kaas of vlees, geen cornflakes. Achteraf zagen we dat er bij andere mensen wel eitjes en vlees geserveerd werden maar dat was blijkbaar tegen een meerprijs van 10 € per persoon, nogal duur ! Het avondeten was niet zo lekker, jammer dat veel gerechten overgoten werden met room. Niet veel keuze en duur, van 35 tot 50€ per persoon en zonder wijn, te duur volgens de kwaliteit. Geen plek om terug te keren. Wij hadden de indruk dat er zonder investeringen nog zoveel mogelijk uit dit hotel gehaald wordt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

• 8l.lemmens01-03-2009

mooi hotelletje

ligt ideaal bij mooi wandelgebied. Patron is erg vriendelijk en behulpzaam, de keuken is goed, kortom : prima hotel

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 8carine de jaegher05-10-2008

waar voor je geld

gezellig familiehotelletje met eenvoudig lekker eten. Het ontbijt was eenvoudig. De kamer zijn klein en slecht geisoleerd. De patron heel vriendelijk en behulpzaam. Waar voor je geld!

Gereisd met familie in oktober 2008

• 7David28-03-2008

Eén nacht in dit hotel verbleven nadat we ingesneeuwd raakten tijdens het Paasweekend 2008. Heel lekker eten, goede wijn, vriendelijke ontvangst. Hotel vermeld in Michelin en Gault Millaut. Enige minpunt: wij hadden kamer 7 in de annex vooraan met veel straatlawaai en vooral een zeer lawaaierige chauffage (blazer) die je niet kan afzetten.

Gereisd met partner in maart 2008

Hotel Au Vieux Hetre info