136 reviews over Camping Les Murets in het Nederlands

Plek om terug te keren

Channa,
18-11-2018

In een hele warme periode waren we hier met meerdere gezinnen. We kregen een prachtige grote plek voor met elkaar. Ook al was de waterstand laag, de Ourthe gaf veel plezier en verkoeling. Volop wandelmogelijkheden in de omgeving waar we graag nog eens voor terugkomen als het minder warm is. Nu hebben we die met een zelfgeorganiseerde dropping vooral in het donker gezien. Een camping waar velen zich thuis kunnen voelen als je van mooie natuur houdt, gezelligheid, live muziek en je het prima vindt om basae sanitaire voorzieningen te hebben

Gereisd met vrienden in augustus 2018

In september een weekend met fiets en tent geweest. In het voorjaar gaan we weer om een gedeelte van de GR575-576 te wandelen.

Gereisd alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie relaxte camping. zwemmen in de Outhe is heerlijk en in de buurt zijn mooie wandelingen en goede fietstochten (racefiets/mountainbike) te maken. Aanrader voor mensen die van buitenleven houden en een heerlijk Belgisch biertje op het terras.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De vakantie hier was een soort Paradijs voor ons!

Arne Rotterdam,
29-10-2018

Hele fijne camping!, wat een relaxte sfeer, schitterende ligging, zo mooi aangelegd, afwisselend, heerlijk in de rivier zwemmen. En geweldig fijne + goede muziekavonden meegemaakt, heel gezellig en bijzonder aardige mensen. Ook nog een dagje met trein , vanaf stationnetje vlakbij, naar Luik geweest.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Jammer van de vervelende bazin

Axel Ramaekers,
9-9-2018

Mooie ligging en lekkere pizza's! Jammer van de bemoeizuchtige bazin die ons om 23.50u kwam aanmanen om ons vuur te doven, muziek die al zo stil stond dat enkel wij het konden horen af te zetten en braaf te gaan slapen. Gelukkig is ze nadien niet meer terug gekeerd naar ons en hebben we ons tot in de vroege uurtjes kunnen amuseren (met vuur en muziek!), zonder anderen op de camping te storen.

Gereisd met vrienden in september 2018
Manja,de bemoeizuchtige, eigenaar, 29-10-2018

Dag Axel, fijn dat je de ligging mooi vond en de pizza's lekker. En ja, iedereen moet het vuurtje uit hebben om 24 uur. Dat is geen bemoeizucht, dat is uitvoeren van een beleid. Als je het niet uitvoert hoef je er geen beleid in te hebben. Bij ons voeren we het uit en dat betekent geen uitzonderingen. Dat dat teleurstellend is begrijpen we wel. Jullie waren inderdaad zachtjes, dus ik ben niet terug geweest. Dat heb je blijkbaar niet zo opgepakt en dan vraag ik me af, waarom moet het dan toch op 2 of 3 plekken op het internet? Ik blijf me over die frequentie verbazen. Zelfs als er een zwarte lijst is waar gasten op gezet kunnen worden op internet, door eigenaren van horecabedrijven, dan nog zou ik het alleen doen als iemand zeer agressief was of gestolen had. Voor minder is de horeca de schietschijf als het even niet mee zit. Het zegt iets over mij, over jou en over de tijd waarin ongeduld, imperfectie en internet hand in hand gaan. Voor de lezer: ik stam nog uit de tijd waarin je niet met een mobieltje in de wieg geboren werd. Maar toch fijn dat je je geamuseerd hebt.

Snel weer!

Martijn,
29-8-2018

Wij komen hier al jaren en zullen dat blijven doen! Zeer fijne en rustige plek op een paar uur rijden van Amsterdam. Voelt als ver weg maar is heel dichtbij...

Klopt, Martijn, echt buitenland, en toch zo dichtbij! Tot later,

Druk duur rivieroord met goeie sfeer

Karlijn,
7-8-2018

Verassend leuke omgeving! Rivier die langs de camping loopt is mooier dan op de plaatjes. Een uitkomst bij deze hitte! Breng vooral een opblaasband mee om stroomafwaarts te dobberen met een pot pils. Jan en Manja zijn gemakkelijk en gastvrij met een principieel verstrooid randje. Hoe jij het kamperen bij hun hebt ervaren doet er niet echt toe, maar in het algemeen hebben ze wel hart voor de zaak. Het is er gezellig met een goeie sfeer! De kampeerplekken voor kort verblijf zijn echter klein en propperig. Het is in de zomer blijkbaar the place to be voor NLse ons kent ons. Dus de vriezer voor de koelelementen heeft het er ondooierig zwaar mee. De ijsjes en pizza’s zijn ook niet aan te slepen. Ondanks het prettige verblijf schrok ik nogal van de prijs. Ik vond het bijna meedogenloos duur. Maar misschien ben ik gewoon niet gewend aan prijzen per tent, per persoon, per auto, per nacht met belasting. Een hele som voor 1 tentje.

Jan en Manja, eigenaar, 29-10-2018

Dag Karlijn, bedankt voor je review. Je stond op het aanschuifveld, dat is in het hoogseizoen met regelmaat nogal vol, met name in de weekends. Daarnaast zijn er aparte plaatsen, maar daar staan dan de mensen die met meerderen zijn. Wat de prijzen betreft is het net hoe je het benoemt. Wij rekenen naar gebruik, vandaar alle aparte categorieën Als je alleen was heb je als het goed is per nacht € 16,25 betaalt als je met de auto was. Die moet nl. op de parkeerplaats staan die ook onderhouden moet worden, die rijdt over de paden waar af en toe voor een paar duizend euro nieuw grind op moet. Mensen zonder auto betalen € 3,50 minder, want die hoeven daar niet aan mee te betalen. Bij de prijs in zit altijd de douche, warm water voor afwas (daar is een aftappunt voor), wifi rond de kantine, opladen voor de telefoon in de kantine en mogelijkheid tot het inleveren van koelelementen, en de toeristen belasting. Dat allemaal in acht genomen is dat best een goed pakketje vinden wij. En er is een terras waar je weliswaar niet met je eigen drankje mag gaan zitten, maar waar je ook mag zitten zonder iets te bestellen. Als je rekening anders was moet je het even laten weten.

Als God in Frankrijk... Maar dan in Hony, geweldig

Sandra en Kathy,
7-8-2018

Echt wel back to basic maar alles wat je nodig hebt. Mooie plekken. Je mag zelf kiezen uit verschillende plaatsen. Midden in de natuur en vlak aan de rivier. Echt wel voor mensen die de rust opzoeken. Leuk terras ook 's avonds met af en toe een optreden. Gezellig. De eigenaars zijn ook zeer vriendelijk, pizza's heel lekker. Met dit weer denk je echt wel dat je ergens in Frankrijk bent. Misschien investeren in extra douches... Maar dat is ook het enige.

Gereisd met partner in augustus 2018
Jan en Manja, eigenaar, 29-10-2018

Dag Sandra en Kathy, ja, back to basic is de bedoeling. Wordt ook steeds unieker. Bedankt voor jullie stukje. We puzzelen deze winter over een nieuw damesblok met extra douches. Klopt, die zijn er niet zo veel. Het probleem is altijd de vergunning (en voorheen het geld, want we moesten na de overname wel erg veel vernieuwen), want we liggen in natura 2000 en in een zone die in de winter overstromen kan. Voor deze gebieden zijn de regels enorm streng. We mogen eigenlijk niet uitbreiden, maar we gaan ons best doen.

Geweldige ervaring!

Frank Korving,
3-8-2018

Prachtige schone en mooie camping. Zeer vriendelijke eigenaren die je gauw thuis doen voelen en bij wie je je verhaal kwijt kan. Ben er 2 keer geweest dit jaar maar een 3e keer is onvermijdelijk..!:-)

Gereisd alleenreizend in juli 2018
Jan en Manja, eigenaar, 29-10-2018

Dag Frank, fijn je commentaar te lezen, doet goed. En welkom terug dan weer :)

Basic camping op mooie plaats

Vdlee,
23-7-2018

Echte basic camping op mooi plaats! In een bocht van de ourthe ligt de vamping op een Mooie plaats. Goede en ruime kampeerplaatsen. Mooi terras met beperkte eetgelegenheid maar wel veel soorten bier! Jammer dat er geen broodjesservice is. Prima uitvalsbasis voor fiets en wandelroutes!

Gereisd met partner in juli 2018
Jan en Manja, eigenaar, 29-10-2018

Bedankt voor de review. En ja, veel soorten bier, en ook wijn en fris. Ooit was er een bakkersservice, lang voor onze tijd, maar dat leverde een soort locale bakkersoorlog op. En eigenlijk is het loopje naar de bakker, zeker langs de Ourthe geweldig, heel Belgisch. Het duurt maar 8 minuten. En dan je verlekkeren aan al die aparte broodjes en taartjes. Een mooie buitenlandse ervaring.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Murets in Hony-Esneux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Murets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.