Géén boekingskosten

8.9FantastischScore uit 144 reviews
  • 8.8Staat v/h sanitair
  • 9.6Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

144 Reviews over Les Murets

• 8Erik06-08-2022

Leuke camping

Prima camping aan de Ourthe. Lekkere pizza's en 's avonds kampvuur op het terras. Schoon sanitair. De camping heeft vorig jaar compleet onder water gestaan en het is superknap hoe ze het in zo'n korte tijd weer zo netjes gekregen hebben.

• 10Bart Segeren24-07-2022

Pareltje in de Ardennen

Samen met de kinderen een weekendje kamperen in de Ardennen. Was helemaal top en voor herhaling vatbaar . Relaxed , mooie ligging. Pareltje in de Ardennen

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Karin28-08-2019

Wij zijn op deze camping terecht gekomen na een zeer terechte tip van onze buren.

Voordelen van deze camping: goed per openbaar vervoer te bereiken en vanuit de camping met het openbaar vervoer veel mooie dingen te bezoeken en mooie wandelingen te maken (Sy, Comblain). Ruime plaatsen met genoeg privacy. Erg vriendelijke en behulpzame eigenaresse (en andere medewerkers).

Veel mogelijkheden om dingen op de camping te doen: steentjes keilen in de rivier, dammen bouwen in de rivier, spelletjes doen in de kantine, boeken lenen in de kantine, tafeltennissen en gewoon lekker rondzwerven en spelen voor onze (iets oudere) zoons. We hebben nog nooit een camping gehad die zo stil was na 22 uur ; s avonds en voor 9 uur 's ochtends (en dat ondanks best drukke achterburen met veel kinderen).

Topvakantie gehad.

Ik zal de tip van de buren over deze camping zeker doorgeven aan anderen of misschien gaan we zelf nog wel een keer langs.

• 9Gerry13-08-2019

Fijne kleinschalige camping!

Kleinschalig. Mooie plekken voor de tent of caravan met veel privé. Ongedwongen sfeer. Treinstation vlakbij. Mooie natuur in de omgeving.

• 9Edwin02-08-2019

Hoop dat we volgend jaar weer kunnen gaan!

Al vaker geweest, blijft leuk! Genoeg mogelijkheden, fietsen/wandelen/vissen/zwemmen enz. Deze 8 dagen zijn voorbij gevlogen.. Tip: waterschoenen mee en een luchtband/boot of luchtbed dat is super leuk zeker met de kinderen

• 7Eetgelegenheden
  • 8Channa18-11-2018

Plek om terug te keren

In een hele warme periode waren we hier met meerdere gezinnen. We kregen een prachtige grote plek voor met elkaar. Ook al was de waterstand laag, de Ourthe gaf veel plezier en verkoeling. Volop wandelmogelijkheden in de omgeving waar we graag nog eens voor terugkomen als het minder warm is. Nu hebben we die met een zelfgeorganiseerde dropping vooral in het donker gezien. Een camping waar velen zich thuis kunnen voelen als je van mooie natuur houdt, gezelligheid, live muziek en je het prima vindt om basae sanitaire voorzieningen te hebben

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Jeroen30-10-2018

Prima uitvalbasis voor grote routepaden / hiking

In september een weekend met fiets en tent geweest. In het voorjaar gaan we weer om een gedeelte van de GR575-576 te wandelen.

• 8Bert29-10-2018

relaxte camping mooi aan de rivier gelegen waar je

mooie relaxte camping. zwemmen in de Outhe is heerlijk en in de buurt zijn mooie wandelingen en goede fietstochten (racefiets/mountainbike) te maken. Aanrader voor mensen die van buitenleven houden en een heerlijk Belgisch biertje op het terras.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Arne Rotterdam29-10-2018

De vakantie hier was een soort Paradijs voor ons!

Hele fijne camping!, wat een relaxte sfeer, schitterende ligging, zo mooi aangelegd, afwisselend, heerlijk in de rivier zwemmen. En geweldig fijne + goede muziekavonden meegemaakt, heel gezellig en bijzonder aardige mensen. Ook nog een dagje met trein , vanaf stationnetje vlakbij, naar Luik geweest.

• 6Axel Ramaekers09-09-2018

Jammer van de vervelende bazin

Mooie ligging en lekkere pizza's! Jammer van de bemoeizuchtige bazin die ons om 23.50u kwam aanmanen om ons vuur te doven, muziek die al zo stil stond dat enkel wij het konden horen af te zetten en braaf te gaan slapen. Gelukkig is ze nadien niet meer terug gekeerd naar ons en hebben we ons tot in de vroege uurtjes kunnen amuseren (met vuur en muziek!), zonder anderen op de camping te storen.

• 7Eetgelegenheden

Manja,de bemoeizuchtige, eigenaar, 29-10-2018

Dag Axel, fijn dat je de ligging mooi vond en de pizza's lekker. En ja, iedereen moet het vuurtje uit hebben om 24 uur. Dat is geen bemoeizucht, dat is uitvoeren van een beleid. Als je het niet uitvoert hoef je er geen beleid in te hebben. Bij ons voeren we het uit en dat betekent geen uitzonderingen. Dat dat teleurstellend is begrijpen we wel. Jullie waren inderdaad zachtjes, dus ik ben niet terug geweest. Dat heb je blijkbaar niet zo opgepakt en dan vraag ik me af, waarom moet het dan toch op 2 of 3 plekken op het internet? Ik blijf me over die frequentie verbazen. Zelfs als er een zwarte lijst is waar gasten op gezet kunnen worden op internet, door eigenaren van horecabedrijven, dan nog zou ik het alleen doen als iemand zeer agressief was of gestolen had. Voor minder is de horeca de schietschijf als het even niet mee zit. Het zegt iets over mij, over jou en over de tijd waarin ongeduld, imperfectie en internet hand in hand gaan. Voor de lezer: ik stam nog uit de tijd waarin je niet met een mobieltje in de wieg geboren werd. Maar toch fijn dat je je geamuseerd hebt.

Camping Les Murets info

Camping-informatie