Camping Les Murets

Meer camping info

142 reviews over Camping Les Murets

• 2019
    8Karin28-08-2019

Wij zijn op deze camping terecht gekomen na een zeer terechte tip van onze buren.

Voordelen van deze camping: goed per openbaar vervoer te bereiken en vanuit de camping met het openbaar vervoer veel mooie dingen te bezoeken en mooie wandelingen te maken (Sy, Comblain). Ruime plaatsen met genoeg privacy. Erg vriendelijke en behulpzame eigenaresse (en andere medewerkers).

Veel mogelijkheden om dingen op de camping te doen: steentjes keilen in de rivier, dammen bouwen in de rivier, spelletjes doen in de kantine, boeken lenen in de kantine, tafeltennissen en gewoon lekker rondzwerven en spelen voor onze (iets oudere) zoons. We hebben nog nooit een camping gehad die zo stil was na 22 uur ; s avonds en voor 9 uur 's ochtends (en dat ondanks best drukke achterburen met veel kinderen).

Topvakantie gehad.

Ik zal de tip van de buren over deze camping zeker doorgeven aan anderen of misschien gaan we zelf nog wel een keer langs.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Gerry13-08-2019

Fijne kleinschalige camping!

Kleinschalig. Mooie plekken voor de tent of caravan met veel privé. Ongedwongen sfeer. Treinstation vlakbij. Mooie natuur in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Edwin02-08-2019

Hoop dat we volgend jaar weer kunnen gaan!

Al vaker geweest, blijft leuk! Genoeg mogelijkheden, fietsen/wandelen/vissen/zwemmen enz. Deze 8 dagen zijn voorbij gevlogen.. Tip: waterschoenen mee en een luchtband/boot of luchtbed dat is super leuk zeker met de kinderen

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Channa18-11-2018

Plek om terug te keren

In een hele warme periode waren we hier met meerdere gezinnen. We kregen een prachtige grote plek voor met elkaar. Ook al was de waterstand laag, de Ourthe gaf veel plezier en verkoeling. Volop wandelmogelijkheden in de omgeving waar we graag nog eens voor terugkomen als het minder warm is. Nu hebben we die met een zelfgeorganiseerde dropping vooral in het donker gezien. Een camping waar velen zich thuis kunnen voelen als je van mooie natuur houdt, gezelligheid, live muziek en je het prima vindt om basae sanitaire voorzieningen te hebben

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Jeroen30-10-2018

Prima uitvalbasis voor grote routepaden / hiking

In september een weekend met fiets en tent geweest. In het voorjaar gaan we weer om een gedeelte van de GR575-576 te wandelen.

Alleen gereisd in september 2018

• 8Bert29-10-2018

relaxte camping mooi aan de rivier gelegen waar je

mooie relaxte camping. zwemmen in de Outhe is heerlijk en in de buurt zijn mooie wandelingen en goede fietstochten (racefiets/mountainbike) te maken. Aanrader voor mensen die van buitenleven houden en een heerlijk Belgisch biertje op het terras.

• 6Eetgelegenheden

• 9Arne Rotterdam29-10-2018

De vakantie hier was een soort Paradijs voor ons!

Hele fijne camping!, wat een relaxte sfeer, schitterende ligging, zo mooi aangelegd, afwisselend, heerlijk in de rivier zwemmen. En geweldig fijne + goede muziekavonden meegemaakt, heel gezellig en bijzonder aardige mensen. Ook nog een dagje met trein , vanaf stationnetje vlakbij, naar Luik geweest.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 6Axel Ramaekers09-09-2018

Jammer van de vervelende bazin

Mooie ligging en lekkere pizza's! Jammer van de bemoeizuchtige bazin die ons om 23.50u kwam aanmanen om ons vuur te doven, muziek die al zo stil stond dat enkel wij het konden horen af te zetten en braaf te gaan slapen. Gelukkig is ze nadien niet meer terug gekeerd naar ons en hebben we ons tot in de vroege uurtjes kunnen amuseren (met vuur en muziek!), zonder anderen op de camping te storen.

• 7Eetgelegenheden

Manja,de bemoeizuchtige, eigenaar, 29-10-2018

Dag Axel, fijn dat je de ligging mooi vond en de pizza's lekker. En ja, iedereen moet het vuurtje uit hebben om 24 uur. Dat is geen bemoeizucht, dat is uitvoeren van een beleid. Als je het niet uitvoert hoef je er geen beleid in te hebben. Bij ons voeren we het uit en dat betekent geen uitzonderingen. Dat dat teleurstellend is begrijpen we wel. Jullie waren inderdaad zachtjes, dus ik ben niet terug geweest. Dat heb je blijkbaar niet zo opgepakt en dan vraag ik me af, waarom moet het dan toch op 2 of 3 plekken op het internet? Ik blijf me over die frequentie verbazen. Zelfs als er een zwarte lijst is waar gasten op gezet kunnen worden op internet, door eigenaren van horecabedrijven, dan nog zou ik het alleen doen als iemand zeer agressief was of gestolen had. Voor minder is de horeca de schietschijf als het even niet mee zit. Het zegt iets over mij, over jou en over de tijd waarin ongeduld, imperfectie en internet hand in hand gaan. Voor de lezer: ik stam nog uit de tijd waarin je niet met een mobieltje in de wieg geboren werd. Maar toch fijn dat je je geamuseerd hebt.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Martijn29-08-2018

Snel weer!

Wij komen hier al jaren en zullen dat blijven doen! Zeer fijne en rustige plek op een paar uur rijden van Amsterdam. Voelt als ver weg maar is heel dichtbij...

• 9Staat v/h sanitair

Jan en Manja, eigenaar, 29-10-2018

Klopt, Martijn, echt buitenland, en toch zo dichtbij! Tot later,

• 6Karlijn07-08-2018

Druk duur rivieroord met goeie sfeer

Verassend leuke omgeving! Rivier die langs de camping loopt is mooier dan op de plaatjes. Een uitkomst bij deze hitte! Breng vooral een opblaasband mee om stroomafwaarts te dobberen met een pot pils. Jan en Manja zijn gemakkelijk en gastvrij met een principieel verstrooid randje. Hoe jij het kamperen bij hun hebt ervaren doet er niet echt toe, maar in het algemeen hebben ze wel hart voor de zaak. Het is er gezellig met een goeie sfeer! De kampeerplekken voor kort verblijf zijn echter klein en propperig. Het is in de zomer blijkbaar the place to be voor NLse ons kent ons. Dus de vriezer voor de koelelementen heeft het er ondooierig zwaar mee. De ijsjes en pizza’s zijn ook niet aan te slepen. Ondanks het prettige verblijf schrok ik nogal van de prijs. Ik vond het bijna meedogenloos duur. Maar misschien ben ik gewoon niet gewend aan prijzen per tent, per persoon, per auto, per nacht met belasting. Een hele som voor 1 tentje.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Jan en Manja, eigenaar, 29-10-2018

Dag Karlijn, bedankt voor je review. Je stond op het aanschuifveld, dat is in het hoogseizoen met regelmaat nogal vol, met name in de weekends. Daarnaast zijn er aparte plaatsen, maar daar staan dan de mensen die met meerderen zijn. Wat de prijzen betreft is het net hoe je het benoemt. Wij rekenen naar gebruik, vandaar alle aparte categorieën Als je alleen was heb je als het goed is per nacht € 16,25 betaalt als je met de auto was. Die moet nl. op de parkeerplaats staan die ook onderhouden moet worden, die rijdt over de paden waar af en toe voor een paar duizend euro nieuw grind op moet. Mensen zonder auto betalen € 3,50 minder, want die hoeven daar niet aan mee te betalen. Bij de prijs in zit altijd de douche, warm water voor afwas (daar is een aftappunt voor), wifi rond de kantine, opladen voor de telefoon in de kantine en mogelijkheid tot het inleveren van koelelementen, en de toeristen belasting. Dat allemaal in acht genomen is dat best een goed pakketje vinden wij. En er is een terras waar je weliswaar niet met je eigen drankje mag gaan zitten, maar waar je ook mag zitten zonder iets te bestellen. Als je rekening anders was moet je het even laten weten.

Camping Les Murets info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200