Géén boekingskosten

Auberge Le Barrage

Vakantiehuis
BelgiëLuikHony-Esneux

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Auberge Le Barrage voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 8 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

8 Reviews over Auberge Le Barrage

• 10Ellen30-11-2018

Fantastisch, sfeervol oud familie vakantiehuis.

Na uitermate prettig en efficiënt, duidelijk contact met de eigenaars bleek de keuze voor dit huis perfect te zijn. De plek, de sfeer in en om het huis, de grote halfopen keuken, s’avonds buiten bij de vuurplaats of binnen bij de houtkachel. Zwemmen in de Ourthe of kanoën. Wandelen , fietsen. De omgeving is prachtig. Heerlijk ‘frans’ bakkertje op loopafstand ( probeer de eclairs!) Fijne grote supermarken op 10 min autoafstand. We hebben , met onze vrienden/ familie groep een fantastische tijd gehad in dit fijne huis. Beneden is een aparte slaapkamer met badkamer voor bijvoorbeeld opa / oma of iemand die slecht ter been is. Wij hebben de Auberge inmiddels alweer geboekt voor ons volgende groepsweekend. we waren het er unaniem over eens: Auberge La Barage voelt als thuiskomen. We verheugen ons erop om weer te gaan

• 9nancy Brouwer04-11-2018

sfeervol huis in prachtige omgeving

Wij verbleven hier een lang weekend met onze hardloopgroep voor ons jaarlijkse actieve uitje. In een prachtige omgeving waarin het weer super mee werkte genoten van mountainbiken, wandelen, hardlopen, helaas niet kunnen kanoen door een te lage waterstand in de rivier maar hier komen we graag voor terug. Het huis was zeer comfortabel en gezellig, letterlijk alles was wel aanwezig wat je maar kon bedenken wat je nodig had. S'middags in de zon kunnen zitten en liggen op comfortabele ligbedden en s'avonds genietend bij het kampvuur. Fijne slaapkamers en erg prettig dat er 4 badkamers zijn zodat we niet op elkaar hoefden te wachten met douchen/aankleden. Vers brood elke dag af te halen bij de bakkerij in het dorp. Grote supermarche op circa 10 minuten rijden. Namens de hele groep voor herhaling vatbaar, ook omdat er in de omgeving nog zoveel te doen is aan leuke activiteiten en dan zo'n sfeervol onderkomen te hebben.

• 9h.degeling.28-12-2017

geweldig.

wat een gezellige dagen hebben we gehad,bij binnen komst was iedereen verrast ,van de mooie kerst aankleding die aan gebracht waren,wat gezelligst te drinken en een kerst groet ,de bedden heerlijk ,buiten hadden we kerst liedjes gezongen met elkaar ,groot en klein bij de grote vuur korf ,heerlijk gewandeld ,lekker vers brood bij de buurt bakker elke ochtend,hier kunnen we als fam nog heel lang over praten zo genoten.

• 9Marjon24-11-2017

Geweldig huis!

Met mijn collega's een weekend verbleven in dit huis. Heerlijke sfeer, leuke tuin en prima keuken. Vooral de sfeer in het huis is leuk, authentiek. Slaapkamers allemaal netjes voorzien van theefaciliteiten en de badkamers modern en schoon.

Hulp met betrekking tot restaurants, taxi's e.d. was ook top en er werd altijd snel gereageerd op vragen/smsjes vanuit de gastvrouw.

Top weekend gehad!

• 9E.Degeling11-06-2017

Sfeervol en uniek

Ons familie weekend brachten wij door met 18 personen in deze sfeervolle en unieke accommodatie. Als je de geschiedenis van dit pand erop na leest dan Waardeer je de sfeer van authentieke details die door het hele huis terug te vinden is. Je voelt je hier meteen thuis. Mooie slaapkamers , gezellige woonkamer met houtkachel en een zeer volledige ingerichte keuken. De ligging op een aantal meters van de ourthe geeft vanuit de slaapkamers een fantastisch uitzicht. De kids hebben genoten van het zwemmen in deze rivier. De bbq en vuurkorf werd zeer gewaardeerd, gezellige avonden mede hierdoor beleeft . De omgeving is mooi en vanuit hony zijn er veel uitvalsmogelijkheden. Wij komen met kerst terug!

• 9alie en hans degeling15-05-2017

een geweldig verblijf.

alles is aanwezig, er is een bakker om de hoek,voor heerlijke verse broodjes.

• 9zwemvereniging de waalstroom21-03-2017

In authentieke stijl gerestaureerde herberg!

Een geweldig mooi heel oud huis op een prachtig plekje waar wij met een groep van 14 sporters een weekend mochten verblijven. De herberg heeft een goed geoutilleerde keuken, sfeervol ingerichte huiskamer, mooie slaapkamers voorzien van de nodige luxe badkamers. Een aanrader!

• 8S Blaauboer02-08-2016

een aanrader

Met onze groep bestaande uit 3 generaties een super verblijf gehad in dit prachtig gelegen en goed geoutilleerd vakantiehuis!!

Vakantiehuis Auberge Le Barrage info

• CafeNiet beschikbaar