Appartement Vijverhuis

Tonen op kaart

15 reviews over Appartement Vijverhuis

• 7L Fabry14-07-2015

mooi, maar niet onderhouden

Prachtig huis,alles erop en eraan,maar slecht onderhouden.Terras niet om aan te zien,zijn meteen beginnen kuisen,in de kamers overal stofnetten.Geurprobleem in de leidingen.Eigenaar wist ervan, maar was dit 'vergeten' te melden.Hij zou er later es naar laten kijken... ondertussen één kamer echt onbruikbaar door de ondraaglijke stank. Koel onthaal,rondleiding gekregen met op elke kamer wel een opmerking hoeveel er van de borg zou afgetrokken worden bij één of ander mankement.Op keukenaanrecht stond ook al kaartje: "potje breek,potje betaal:3euro per glas!" Komt wat geldwolfachtig over. Ik had de indruk dat men al veroordeeld nog voor ze hun gasten kennen.Beetje een domper op ons weekend.Moest het dan van hen uit nog tip top proper zijn, ok, maar dat was het niet. Vlekken/gaten in beddenlinnen kunnen voor mij niet.Biljart in living: topper,maar helaas, ook weer apart bij te betalen...

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 8claudine gorissen22-04-2014

Het mooiste uitzicht

Het vijverhuis heeft een pracht van een locatie! Bedden zijn opgemaakt bij aankomst en handdoeken zijn aanwezig. De keuken is volledig ingericht ,maar het bestek was niet proper. Spoelmiddel in het afwasmachine werd door de eigenaar niet aangevuld. Op iedere kamer licht een infobrochure . Wij dachten met info over de streek, maar dit waren alleen de regels van het huis. Er staat ook een jacuzzi die je kan gebruiken, en waar de eigenaar zeer strikt in is. Bij niet goed gebruik betaal je een boete van 100 €. Deze boete krijg je al heel snel, hoe goed je de regels ook opvolgt . Zou de eigenaar niet beter gewoon dit bedrag vragen voor het gebruik van de jacuzzi? Verder is het huis een aanrader voor elk wat wils.

Gereisd met vrienden in april 2014

• 8Tiny en Corry09-11-2013

Zeer mooie plek

Een sfeervol appartement, waar werkelijk overal aan gedacht is, tot de kleinste dingetjes. Een gastvrije en vriendelijke verhuurster. Een geweldig mooi uitzicht. Dit is de tweede keer dat we er zijn geweest en nog niet de laatste hopen we. Wij vinden het in een woord goed!

Gereisd met partner in oktober 2013

• 0M. Spierts14-03-2012

Idyllische plek

Vakantiewoning Vijverhuis is een prima plek om te verblijven, in een prachtige omgeving!

Gereisd met partner in maart 2012

• 9fam GE Gnodde29-01-2012

Toll! Gezellig, gastvrij en goed gelegen!

Alweer een tijdje geleden, maar wij hebben goede herinneringen aan de vakantie in het sfeervol ingerichte deel (met oog voor detail) van de boerderij van de fam Distler! We werden gastvrij ontvangen met iets lekkers en kregen gedurende het verblijf het idee: aan alles is gedacht en anders is de drempel laag om de gastvrouw er naar te vragen. De ruimte doet wat nauw aan, maar is heel sfeervol ingericht en is voldoende voor 5 volwassenen en 1 baby. De grote tuin die ideaal is ingericht voor kinderen voelt eigenlijk nog groter aan als je het mooie uitzicht op het glooiende landschap erachter meerekent. Toen de mannen aan het fietsen waren kon ik met mn dochtertje heerlijk verblijven in de tuin. Eigenlijk zouden we er nog wel een keer naar toe willen nu onze dochter wat ouder is geworden en van de glijbaan kan:-)

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

• 8Fam den Besten22-01-2012

Heerlijk onthaasten

Appartement is gelegen op een geweldige locatie. Woning voelt gezellig oud en knus en is voorzien alle moderne gemakken. Tuin is volledig omheind en voorzien van speeltoestelen voor de kids. Sinds we deze stek ontdekt hebben, zitten er minimaal 2 x per jaar om gewoon heerlijk te mogen onthaasten. Eigenaresse is erg vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9M. Spierts18-01-2012

Bekoorlijke plek

Appartement Vijverhuis in Hombourg kent een uitstekende ligging, zowel door het landschap als vanwege de rust. De bejegening is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8Fam de Haar17-01-2012

Leuke plek

Leuk schoon huisje met openhaard en Groot Lcd Tv. Waren er met 4 volwasene en 2 honden. Voldoende slaapruimte. De extra badkamer met whirepool en sauna was heerlijk ook al kost dit iets extra's omdat strrom erg duur is in Belgie Financieel alles netjes geregeld borg was binnen 14 dagen retour.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 4Klaas21-09-2011

Tegenvaller

Ben hier in augustus geweest met gezin (2 kinderen van 9 en 11). Huis was niet echt schoon en leek in de verste verte niet op de foto's die op de site stonden. Viel dus tegen voor die prijs (€15 per dag voor gas/water/licht!). Enige lichtpunt is de omgeving!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

2 tips over Appartement Vijverhuis

• fam GE Gnodde, 29-01-2012

ideaal voor fietsers en wandelaars die meteen leuk uitzicht willen en er is een oud stationnetje in de buurt wat erg leuk is om te bezoeken waar allemaal oude treinen staan.

• Fam de Haar, 17-01-2012

Vlakbij 3 landenpunt dus makelijk met de auto naat Duitsland,drielandenpunt,belgie en natuurlijk nederland.

0 vragen over Appartement Vijverhuis

Appartement Vijverhuis info