Géén boekingskosten

Appartement Hoeve Espewey

BelgiëLuikHombourg

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Hoeve Espewey voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 4 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

4 Reviews over Hoeve Espewey

• 10Chantal11-08-2015

Wij hebben de week van 31-7 ™ 7-8 genoten in de studio van het mooie weer, uitzicht en de zeer aangename gastvrijheid van Fried. Fried stond ons op te wachten legde alles uit, en als wij iets nodig hadden dan regelde hij dat.

De studio is een mooi knusse ruimte met een eigen keuken en badkamer, een eigen privé ingang. Ook maakten wij gebruik van het bijna privé zwembad wat heerlijk op temperatuur was.

In de omgeving zijn genoeg leuke plaatjes en streekmarkten..

Wij komen graag nog een keer terug.

• 9Familie De Vries14-06-2014

Heerlijk

We zijn zojuist terug van een week vakantie op de Hoeve. We hebben ontzettend genoten van de rust, terwijl toch veel uitstapjes met de auto binnen handbereik zijn, en het uitzicht vanuit de tuin, werkelijk prachtig, vooral 's ochtends bij zonsopkomst en 's avonds als de schemer valt. De inrichting van het huis was netjes en schoon. Onze kleine van 2,5 heeft zich ook uitstekend vermaakt in de grote tuin met zwembad en speeltoestel. Echt een aanrader!

• 9P. van den Berg01-05-2011

Super Lage, freundliche Eigner.

Saubere, gepflegte Wohnungen, wunderbare Aussicht, kinderfreundlich, naturnah. Hier stimmt wirklich alles, wir kommen wieder!

• 8R.v.Guldener14-09-2010

prima vakantieverblijf, in schitterende omgeving

We zijn net terug van hoeve Espewey, waar we 2 weken hebben geloggerd. Wij hadden een 2 a 4 persoons appartement en dat was voor ons ( 2 personen) en we hadden ruimte genoeg.Ons verblij was goed en degelijk ingericht en bij aankomst, keurig schoon. De ligging is echt fantasties. Als we buiten zaten, konden we kilometers ver kijken, over het glooiend landschap. het complex ligt heel rustig gesirueerd en leent zich geweldig voor het maken van wandelingen. Fietsen kan daar ook, maar zorg dat je een giets gebruikt, die genoeg versnellingen heeft. Bij de hoeve kun je verse eireren en groente kopen, voor een zeer lage prijs. Vooral de zelfgemaakte jam smaakt geweldig. Al met al, een heerlijk vakantieverblijf, waar wij absoluut nog een keer terugkomen.

Appartement Hoeve Espewey info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)