Géén boekingskosten
BelgiëLuikHombourgVakantiehuizen HombourgVakantiehuis Groepsverblijven De Tenhof

Vakantiehuis Groepsverblijven De Tenhof

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

12 Reviews over Groepsverblijven De Tenhof

• 10Jacqueline29-02-2020

Perfecte locatie, accommodatie voor familieweekend

Het is een super locatie! Hieronder een opsomming van de pluspunten: * Heerlijk dat elke slaapkamer over een eigen badkamer beschikt * de gourmet was zeer goed verzorgd * de workshop vlaaibakken was echt super leuk * een heerlijk wandelgebied vanuit je voordeur * mooie speeltuin En niet te vergeten de geweldige gastvrijheid van alle medewerkers van de Molen van Medael. Dank Julie wel! We komen zeker terug.

• 9herman françoise15-11-2019

Super! En ook de samenwerking met Molen van Medael

Alle afspraken met de eigenaars en de Molen van Medael ivm lakens, ontbijt, ontspanning, gourmet en Boergondisch eten waren perfect in orde en supervriendelijk.

• 10Peter Buydens12-09-2019

Superb!

Voor de 2de maal in 5 jaar hebben wij gekozen voor Ten Hof als onze uitval basis voor het fietsweekend onder 20 vrienden. De accommodatie en omgeving van Hombourg zijn schitterend. Evenals de catering die wij steeds laten verzorgen door Roy en Joceline. Een echte aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

• 10Helene Reubens14-07-2018

Zonder meer excellent

Stille omgeving, zeer mooie natuur , mogelijkheid om te tennissen, veel speel- en sportruimte Wij komen er al 17 jaar. Ideaal voor sportieve familievakanties. En voor de kleintjes zijn er zandbakken en mooie speeltuinen.

• 10Ines Konings18-06-2018

Perfect

Fantastische plek. Mooie omgeving, heel kind vriendelijk, perfect verblijf.

• 10Vakantiegangers15-03-2016

Geweldig

Super woning, met op alle slaapkamers een badkamer, enorme speelruimte voor de kinderen, tennisbaan vrij te gebruiken, mooi wandelgebied

• 8edmee van den akker29-12-2014

familie weekend

Uitstekende locatie voor familie weekend. Prachtige omgeving met veel mogelijkheden. Gastvrijheid en service staan hoog in het vaandel...Zeer warm onthaal.

• 8Armand Bovie30-09-2014

Super weekend beleefd.

Onze jaarlijkse familie reunie is geweldig geslaagd mede dankzij dit mooie domein en de infrastructuur.

• 9W.Gillis-Burleson16-01-2014

Heerlijke familieplek

Allereerst onze complimenten voor de goede accommodatie, die ruim voorzien is van alle faciliteiten. De kamers waren ruim, schoon en overzichtelijk. . De keuken was prima voorzien en we hebben dan ook een leuk kerstdiner kunnen voorbereiden. Het ontvangst en het uitchecken ging prima, en het feit dat we wat eerder mochten komen en een uur later mochten vertrekken hebben we zeer gewaardeerd. De omgeving was prima om te wandelen en omdat we dicht bij Maastricht, Aken, Vaals en Vaalserberg zitten is een dagtripje ook makkelijk te doen. In het plaatjes Aubel is het handig om boodschappen te doen in plaats van alles mee te nemen.

• 8Daniel van Maanen03-01-2014

Fijne groepsaccomodatie in mooie omgeving

Wij zijn met 14 mensen twee dagen rondom oud&nieuw in de Vakwerkschuur van Ten Hof in Hombourg verbleven. De accomodatie is ons erg goed bevallen, vooral de ruime keuken / woonkamer en het feit dat de woning over maar liefst 8 kamers met eigen badkamers beschikt. Hoewel er meerdere woningen in hetzelfde pand zijn, hebben wij totaal geen overlast van anderen gehad (en hopelijk ook niet andersom). De omgeving is schitterend en uitermate geschikt om te lopen of fietsen. Doordat wij er in de winter waren hebben we niet van de sportfaciliteiten op het terrein gebruik gemaakt. Het was wel spijtig dat het wellness centrum gesloten was op de dagen dat wij aanwezig waren.

Vakantiehuis Groepsverblijven De Tenhof info

• CafeNiet beschikbaar