Vakantiehuis Groepsaccommodatie Vakwerkschuur

VakantiehuisWeer vandaag23°17°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie Vakwerkschuur

1 review over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Vakwerkschuur in het Nederlands

Ideaal voor weekendje weg met de hele familie

Nico Legley
11-8-2009

Weekendje doorgebracht in maart met de familie (11 personen). Huisjes was volledig ingericht met alle voorzieningen die je mag verwachten. Kamers waren in orde en waren allemaal voorzien van aparte douches. Aan het huisje zelf is een speeltuin en tennisveld. Omgeving was prachtig om te fietsen en te wandelen. Een aanrader is om te gaan boerengolfen met de hele familie. 2 uurtjes puur plezier. Omgeving van Voeren heeft ook een aantal lekkere restaurants. Tip: wel op tijd reserveren want zit in het weekend vol.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Vakwerkschuur in Hombourg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Vakwerkschuur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Vakwerkschuur scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.