Bed and Breakfast Aux Deux Coins Ronds

10Fenomenaal

Score uit 1 review

België, Luik, Hombourg

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Aux Deux Coins Ronds?

10Fenomenaal

Score uit 1 review

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
    Tonen op kaart

1 review over Bed and Breakfast Aux Deux Coins Ronds

• 2017
      10Michele15-08-2017

Rustige B&B in rustige omgeving.

De B&B ligt wat landelijk afgelegen (buiten de bebouwde kom) en is daardoor heerlijk rustig. Een prima uitvalbasis om bijvoorbeeld Zuid-Limburg te verkennen. De gastheer en gastvrouw zijn zeer aardig en op de achtergrond aanwezig. Doordat de B&B in een aparte gebouw zit, veel privacy en een apart terras voor de gasten.

Het ontbijt is bijzonder goed, streekproducten en vooral veel producten uit eigen keuken. Dit in combinatie met de gastvrijheid maar deze B&B bijzonder. Men beschikt over één rolstoelvriendelijke kamer met prima sanitaire voorzieningen. Gast met beperking beschikt over een eigen parkeerplaats zodat men op dezelfde hoogte is als de B&B.

De streek is wat minder toeristisch ingesteld voor wandelaars/fietsers. Maar op slechts 5 minuten vindt je het Zuid Limburgse land met fiets- en wandelpaden.

Kortom, B&B Aux Deux Coins Ronds is een heerlijk rustige B&B in een mooie omgeving welke een aanrader is voor rustzoekers die niet alle vertier binnen loopafstand willen hebben.

Gereisd met partner in augustus 2017

0 tips over Bed and Breakfast Aux Deux Coins Ronds