Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

3 Reviews over La Source des Fagnes

• 1w.mensinga30-07-2011

veel geld voor weinig!!!!

we zijn er geweest en ik raad het niemand aan want het onderhoud is slecht ,schimmel in bad kamer en jacuzzi ,vies zwembad,kasjes plakken, veel dingen stuk,er hangen badjassen en als je die dan aan hebt gehad moet je 7,50euro betalen(wisten we niet !!)er lopen zomaar vreemde mensen in je slaapkamer(kinderen van de schoonmaakster)lattenbodems vallen er uit,pannen waar geen deksels voor zijn ,erg hoge energie kosten .door een schimmel infectie(heeft de dokter in een dorp verderop geconstateerd) van de jacuzzi zaten we onder de bulten en ons werd pillen en zalf voorgeschreven ,consult moest worden betaald,dus konden we geen gebruik meer maken van de jacuzzi en andere uitgekozen extra's en als klap op de vuurpijl kregen we de borgsom van 1000euro niet terug vanwege het energie verbruik,dit kwam omdat de faciliteiten veel enegie vragen maar door de schimmel die daar in zat, konden we er geen gebruik van maken,dus je krijgt geen waar voor je geld,hier gaan wij nooit meer heen!! fam.bakker

• 1wmensinga30-07-2011

hier gaan we nooit meer heen!!!!!!

het onderhoud is zeer slecht!kastjes plakken,veel schimmel in de badkamers,afvoerbuizen liggen in de kast,sommige beddden vallen lattenbodems er uit,vloeren zijn vies en sommige erg glad (gevaarlijk dus!)het zwembad was erg smerig het water was troebel en het stonk er enorm ,de meesten hebben daardoor niet gezwommen,stukken van de tafels missen (erg scherp)we moesten naar de dokter want we zaten onder de zweren en deze vertelde ons dat dat door de jacuzzie en/of het stoombad kwam ,hij schreef pillen en zalf voor (betalen maar!) ,dus konden we geen gebruike meer maken van de door ons uitgekozen extra's waarvoor je op het eind nog je 1000euro borg kwijt was van wege hoge energie kosten(verwarming van de jacuzzi ,zwembad , kon je niet uitzetten!) de kinderen van de schoonmaakster stonden sóchtends ineens op een slaapkamer!ik raad iedereen af dit huis NIET te huren ,weinig voor veel geld

• 8noam22-03-2011

prima familie huis

woonkamer gecombineerd met eetkamer met volledige bezetting wat vol

Vakantiehuis La Source des Fagnes info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens