Géén boekingskosten

8 Reviews over La Fagne Bleue

• 5marnix28-08-2012

Nooit meer heen

• 4marnix28-08-2012

Nooit meer heen onveilig, problemen met borg

Wij zijn nu vier keer naar dit huis geweest. Het ligt mooi het is groot maar de staat gaat erg achteruit en verassingen achteraf. Je betaalt een hele hoge borg. Daar wordt later voor een warm weekend in de zomer 600 euro energie van ingehouden. Dit komt mede omdat het bubbelbad geen afdekplaat heeft en niet uitkan. De kinderen hebben verwondingen opgelopen aan de kapotte roosters rondom het zwembad (een kind van 20 kilo zakte er door twee heen. er zaten grote schroeven onder die haar zo verwond hebben dat ze niet meer kon zwemmen. De waren al kapot maar teruggebogen (eigenaren laten zien). Verrassing na afloop ze zijn van onze borg ingehouden.!! (Laat je kinderen dus niet alleen zwemmen want er zijn er 6) Of ze berekenen ons iets dat al kapot was. Daarnaast zijn er veel beschadigingen, lampen stuk ontbreken kluissleutels etc. Na deze nare ervaring voor ons nooit meer en wees gewaarschuwd. Loop alles na, vraag een dekzeil voor het bubbelbad en vraag hoe hij uit moet.

• 8Koen07-10-2010

Mooie locatie en een goed huis

Voor de tweede keer gehuurd. Blijft een schitterend huis met een mooie ligging. Alleen jammer dat de verhuurder het de kleine gebreken niet adequaat oplost. Diverse lampen die het niet doen, afvoerputjes douches functioneren niet goed. Jacuzzi functioneert niet meer 100%. Etc. We gaan weer eens op zoek naar een nieuwe locatie.

• 9Monique03-07-2010

Prachtige accommodatie, dure afrekening

Prachtig huis, erg ruim, mooie inrichting, inpandig zwembad was perfect vanwege het slechte weer eind juli. Maar de temp van het water was veel te laag. Zeer onaangename verrassing was de eindafrekening van de energie aan het einde van de week: ruim € 600,= belachelijk!

• 8caroline debeuckelaere02-03-2010

caroline, febr 2010

bijkomende kosten buitensporig hoog voor weekend, weinig vriendelijke houding van eigenaars, (ze hebben waarborg van 1000 euro in handen, rekenen er op los, en alles moet snel gaan) Goede raad, neem je tijd en reken vooral mee! Ondanks prachtige accomodatie, en een zalig weekend keer ik niet meer terug.

• 10Koen14-10-2009

Veel luxe vor veel geld

Super decadente vakantie gehad. Jacuzzi, zwembad, mooi groot terras en goed ingedeeld. Zwembad zichtbaar vanaf woonkamer, tuin en terras.

Champagne en oesters zijn eigenlijk een must in dit huisje

• 10Irene 23-09-2008

super huis.

In een woord een geweldig huis. Alles was er goed.

mooie slaapkamers,geweldige woonkamer met bbqen van alle luxe voorzien.Wellness ruimte was schoon en erg mooi.

• 9Sas09-08-2008

geweldig mooi huis

ideaal vakantiehuis, voor meerdere gezinnen met kinderen. Wij zijn met 5 gezinnen een week geweest en al de 9 kinderen( 1,5 jaar tm 8 jaar) hebben een fantastische week gehad. Heerlijk gezwommen in het zwembad, genoten van de hammam en sauna en de kids van de speeltuin en zandbak in de tuin. een echte aanrader!!!!!

Vakantiehuis La Fagne Bleue info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Cockaifagne 76b, 4845