Reviews over Hockai

prima familie huis

noam,
    22-3-2011

woonkamer gecombineerd met eetkamer met volledige bezetting wat vol

Mooie locatie en een goed huis

Koen,
    7-10-2010

Voor de tweede keer gehuurd. Blijft een schitterend huis met een mooie ligging. Alleen jammer dat de verhuurder het de kleine gebreken niet adequaat oplost. Diverse lampen die het niet doen, afvoerputjes douches functioneren niet goed. Jacuzzi functioneert niet meer 100%. Etc. We gaan weer eens op zoek naar een nieuwe locatie.

Prachtige accommodatie, dure afrekening

Monique,
    3-7-2010

Prachtig huis, erg ruim, mooie inrichting, inpandig zwembad was perfect vanwege het slechte weer eind juli. Maar de temp van het water was veel te laag. Zeer onaangename verrassing was de eindafrekening van de energie aan het einde van de week: ruim € 600,= belachelijk!

caroline, febr 2010

caroline debeuckelaere,
    2-3-2010

bijkomende kosten buitensporig hoog voor weekend, weinig vriendelijke houding van eigenaars, (ze hebben waarborg van 1000 euro in handen, rekenen er op los, en alles moet snel gaan) Goede raad, neem je tijd en reken vooral mee!

Ondanks prachtige accomodatie, en een zalig weekend keer ik niet meer terug.

Veel luxe vor veel geld

Koen,
    14-10-2009

Super decadente vakantie gehad. Jacuzzi, zwembad, mooi groot terras en goed ingedeeld. Zwembad zichtbaar vanaf woonkamer, tuin en terras.

Champagne en oesters zijn eigenlijk een must in dit huisje