Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

3 Reviews over Relais Julemont

• 4Joost 08-05-2015

Nooit weer.

met Pasen 2015 dit huis gehuurd. De eerste indruk is goed, hoewel het huis op een druk kruispunt ligt. De tuin is groot. Al snel openbaren zich allerlei problemen. Het huis is niet schoon. Een koelkast waarvan het interieur volledig is verroest, kookplaten die het niet doen, deurkrukken die van de deuren vallen, een voordeur die niet sluit, kantine- meublair in een heel krappe eetruimte enz. Ook de kachel kan het huis in dit koude weekend niet warmstoken. Het huis staat te koop, wellicht is dat de oorzaak. De bedden zijn overigens goed. Weer thuis, contact opgenomen met de verhuurder. Gemaild, geen reactie. Gebeld, we laten het u nog weten. Drie keer gebeld, geen reactie. Zeer teleurstellend allemaal. Wij gaan nooit meer iets huren bij deze organisatie, hoewel we eerder andere huizen bij hun huurden. Die waren alleszins redelijk.

• 7van Laer21-10-2012

Gezellig huis.

Relais Julemont is een mooi herenhuis dat door de leuke inrichting een heel eigen sfeer uitstraalt. We hebben hier ons familie weekend gehad wat prima ging. Alles wat je nodig hebt is in het huis aanwezig. Er is geen luxe en de keuken mocht iets ruimer zijn maar we hebben ons er prima kunnen redden. Vaatwasser, koelkast oven magnetron, alles werkt goed.

• 3Vooijs07-07-2012

Nooooit meer!!!!

Het huis Relais Julemont onderdeel van de Wijngaard is zeer slecht onderhouden en veel te duur voor wat je krijgt!!! Kranen, wc, douches niets werkt optimaal of is kapot! Het huis ligt aan een zeer drukke weg! En is absoluut nog nooit goed schjoongemaakt. Het enige pluspunt is de grote tuin.

Vakantiehuis Relais Julemont info

• Adresgegevens