Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

7 Reviews over La Garenne

• 1Vic Aly06-04-2015

plus jamais

A evité ! Proprietaire malhonnete ! Vise caché enorme . Endroit tres sale tres peu entretenu ! La nuit une tres mauvaise literie et les plafond sont remplis de fouine rat et autre ... les 3 salles de bains ne sont pas propre et peu fonctionnelle ! Plus jamais je metterai les pieds chez eux . De plus pour 3 jours elle demande 200 euros de mazout ! Aucune norme de securité correcte !

• 1Peter22-05-2014

Slecht onderhouden en vies huis!!

Bij aankomst ziet het er gezellig en authentiek Belgisch uit, bij binnenkomst veranderd dit gevoel snel. De keuken ziet er netjes uit en is voorzien van alle benodigde apparatuur. Zodra je de keuken verlaat en huis verder bekijkt is het echt een doolhof en de meeste ruimtes zijn vies en stinken enorm, dit komt waarschijnlijk door lekkages denk hierbij aan dak, kozijnen, leidingen enz! Werkelijk alle elektra is aan elkaar geknoopt met tape en kroonsteentjes, dit hoeft niet erg te zijn als er geen water (badkamers) in de buurt komt vanuit de kranen of de verschillende lekkages. Er bleken achter de schotten en tussen de dak isolatie ratten en ander ongedierte rond te lopen! Dit is echt vragen om problemen vanuit de huis eigenaar!! Vanuit de groep waar we mee verbleven in "La Garenne" kwam regelmatig de vraag of we het wel goed hebben begrepen dat het betaalde bedrag niet een huur prijs is maar een koop prijs? Dit zegt alles over de staat van "La Garenne"!!

• 2Maarten Meeus01-06-2012

Nooit nog keren we hier terug

Ons verblijf in 'La Garenne' was een grote tegenvaller. Onmiddellijk bij aankomst stelden we vast dat het huis er zeer vuil bij lag. De muffe, vochtige lucht verplichtte ons om alle ramen open te zetten. Terwijl we ons installeerden werd het enkel erger: we vonden zand op de bedden, spinnen- en stofwebben in iedere hoek, modder in de douche, lege chipszakjes onder het bed, een frigo waar je je eten niet durft in te zetten, ... Dit huis was duidelijk niet gepoetst (nog kerstversiering achter de zetel) en heeft een serieus vochtprobleem. De vochtplekken op de muur in de tv-kamer zijn verstopt achter een groene soort lambrisering, maar komt er ondertussen al bovenuit. De vloer was permanent vochtig. Echt ongezond en dus zeker geen plek voor (kleine) kinderen. Gelukkig was het mooi weer en moesten we niet teveel binnen zijn. Ook al was het een legendarisch weekend en heel fijn door het gezelschap, het huis zou ik aan niemand aanraden.

• 9mmbibi28-02-2010

splendide situation calme et nature

excellente maison de vacances près des bois . ancienne ferme bien aménagée, simple mais confortable et avec du caractère

• 5overes09-11-2008

niet schoon kruip door sluip door huis

Het huis was een doolhof. Op veel plaatsen moet je bukken als je langer bent dan 1.80m. Het ergste was dat het huis niet schoon was. De aanwezige douches zijn vies, keuken plakt, serviesgoed niet schoon. Onbegrijpelijk dat dit huis in deze staat verhuurd wordt door een reisorganisatie.

• 1Rob04-11-2008

Nog nooit in zo'n vies en smerig huis geweest, BAH

In de herfstvakantie geweest. Huis is te smerig voor worden, alles plakt. De vaatwasser was kapot, de douches en wc's zien er niet uit. Openhaard gaf meer rook in de kamer dan uit de schoorsteen. De borg, 400 Euro, is meer dan de waarde van het huis. Als je de verwarming aan zet wordt je gestraft met extreme kosten, 150 euro is niet normaal, maar je moet wel stoken anders is het stervens koud in deze hut.

• 9G Mariën27-09-2007

Heerlijke camping,schitterende omgeving,volop ruimte en privacy,vriendelijke eigenaar,heerlijk zwembad

Vakantiehuis La Garenne info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens