Kasteel Chateau de Harzé

Meer kasteel info

7 reviews over Kasteel Chateau de Harzé

• 10Vos Andrea08-12-2017

Geweldig !

Ontvangst in het nederlands was plus, de man wees gedienstig ook waar onze kamer was, een superieur slaapkamer groot, rustig en clean, in het kasteel zelf met uitzicht op het binnenplein, parket vloer, echte dons dekbedden, gelegenheid koffie of thee, water in het koelkastje. Badkamer, simpel, absoluut clean met alle voorzieningen Bijgeboekt 3 gangen diner was top !!!...Ontbijt was zéér uitgebreid, tot pannenkoekjes toe. Bediening heel vriendelijk. Echt om herhaling vatbaar, wij gaan zeker nog eens terug, om even in de waan van kasteel heer en dame te zijn. Mss het enige min puntje, wij hadden de kamer met het enige balkonnetje, de deur ernaar was afgesloten met een opschrift dat het niet veilig was, het zou mooi zijn als het balkonnetje gerestaureerd zou zijn tegen we weer boeken. ;-)

Gereisd met partner in december 2017

• 8roersma6023-01-2015

Erg leuk, mooie accomodatie

Dit kasteel is een mooie romantische ambiance. Ontvangst was oké, en zo ook met uitchecken. We hadden een mooie kamer in het bijgebouw ruime kamer met mooie sanitaire voorzieningen. Ontbijt een beetje eenvoudig, maar wel goed, voor ons een klein nadeel, koffie moest je om vragen niet zelf pakken Het bijbehorende restaurant, sfeervol, goed echter niet echt goedkoop.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Debora08-09-2013

Zeer aangenaam verblijf gehad!

Wij logeerden hier met een bon. Mooie kamer, goede service, leuke ligging... Ook het restaurant is zeer goed!!! Het was ons eerste verblijf in een kasteel en we kunnen het zeker aanbevelen, het kasteel oogt heel mooi, kortom zeer aangename plaats om te verblijven!

Gereisd met partner in september 2013

• 3schorpioentje12-07-2011

mooie locatie en omgeving

je kant best niet in het bijgebouw slapen, kamers uiterst klein en ongemakkelijk, geen bad voorzien, en dit qua prijsklasse zou het wel aanwezig mogen zijn

Gereisd met partner in juli 2011

• 7saskia05-06-2011

prachtige locatie

Het is kasteel is erg mooi (gelegen) maar de kamer in het bijgebouw is heel sober, helaas opdat moment zonder wi-fi. zeer gehorig.Geen lounge. ontbijt: zeer eenvoudig, maar lekker vers brood.

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Pasca en Nick11-11-2008

Romantische topper

Het kasteel is op een prachtig domein gelegen. Het kasteel zelf oogt ook heel mooi. Wij sliepen in een kasteelkamer. Onze kamer was ruim met een mooi uitzicht op de binnenkoer van het kasteel en in de verte de heuvels en bossen van de Ardennen. De kamer was van alle comfort voorzien: een apart toilet, haardroger en een goede douche. De matras van het bed en de lakens zijn van goede kwaliteit. Er staat ook een bureau en een televisie. Harzé is slechts een dorpje maar op een boogscheut van enkele bezienswaardigheden van de Ardennen (grotten Van Remouchamps, Spa, La Roche, Durbuy, watervallen van Coo). Ook voor de wandelliefhebbers biedt het kasteel tal van mogelijkheden. In het kasteel is er ook een restaurant met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Kortom dit kasteel is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in november 2008

• 10Koen05-04-2008

We werden heel vriendelijk ontvangen. Later bleek dat we de enige gasten waren op het kasteel. Het kasteel is slechts recentelijk opgesteld voor particulieren (vroeger enkel voor bedrijven voor seminaries). We kregen de torenkamer toegewezen. Een heel mooie kamer met beneden een stijlvolle badkamer en een kamer met twee éénpersoonsbedden (wel harde bedden). In deze kamer ging een draaitrap naar een tweede kamer toe waar ook twee éénpersoonbedden stonden. Deze werd onmiddellijk ingeplamd door de kinderen natuurlijk. Lekker Italiaans gegeten in Aywaille. Het ontbijt tussen 8:30 uur en 10:00. Wij mochten kiezen wanneer. Daar stond voor ons, in één van de kasteelkamers, een grote vierkanten tafel mooi gedekt. Een zeer lekker ontbijt met verse broodjes en koffie. Ook aan schocoladeëitjes was gedacht. We waren de enige gasten in het grote kasteel. Dat was fijn maar was het een langer verblijf geweest, dan was het vast wat eenzaam geworden. Conclusie : fantastische lokatie voor iedereen.

Gereisd met familie in maart 2008

Kasteel Chateau de Harzé info