Harzé

Reviews over Harzé

Prachtig hotel

svv_amsterdam
    17-11-2009

Chateau Harze is een prachtig kasteel. Speciaal voor ons, was de receptie opengehouden daar wij wat later op de avond arriveerden. We hadden een kleine kamer, maar wel volledig en goed ingericht. In het hotel zijn ook grotere kamers beschikbaar. Verwacht bij dit hotel niet teveel van een eventuele gastheer. De receptie is bemand, maar daar is het dan ook mee gezegd. Het ontbijt is super. In de gewelfde kelder van het kasteel. Het diner in het restaurant is van goede kwaliteit, alleen op de avond dat wij er waren, was de bediening wat gehaast en voor ons redelijk traag.

Gereisd met partner in mei 2009

Harzé kent een prachtige omgeving, zeker de moeite waard 1

Ing en Wout
    23-2-2007

Harzé kent een prachtige omgeving, zeker de moeite waard om de wandelschoenen mee te nemen. Wie voor absolute rust gaat komt hier zeker aan zijn trekken. Keerzijde is dat er qua uitgaan (uit eten) weinig is: 1 restaurant dat ons erg prijzig leek en het chateau dat gedurende ons hele verblijf (jan. 2007) gesloten was, ondanks beweringen van t tegenstelde op de website. Hier lieppen we meerdere keren tegenaan: in januari zijn erg veel attracties en activiteiten dicht (bijvoorbeeld de thermen van Spa, het circuit van Spa, eerder genoemd chateau, grotten van Remouchamps). Auto is overigens absoluut noodzakelijk, zelfs voor de boodschappen.

Gereisd met partner in januari 2007
Harzé scoort een 6,8 uit 10, op basis van 6 reviews