Chalet Val Paradis

Chalet
7,1

3 reviews over Chalet Val Paradis in het Nederlands

Leuk vakantiehuisje op mooie locatie

Martin
2-10-2016

Leuk vakantiehuisje op mooie locatie net buiten het dorp Hamoir. Veel privacy, maar niet altijd rustig door de veelgebruikte weg naast het huis. Vooral in het weekend veel motorrijders.

Verlichting in badkamer viel geregeld uit zodra het wat vochtig werd.

TV met nederlandse publieke zenders en DVD aanwezig.

Genoeg keukengerei aanwezig. Geen afzuigkap en wasmachine.

Babybed is aanwezig maar het is wel aan te raden een eigen matras mee te nemen.

Om de haard zijn een aantal bielsen geplaatst welke een carbolineumlucht verspreiden.

Buiten wel opletten met kleine kinderen i.v.m de drukke weg, een vijver van 1m diep en het riviertje welke vrij diep ligt. Uit de oprit steken elektriciteitsdraden.

Huisje blijft lekker koel in de zomer. En anders kan de CV aan.

wel even opletten

hans pasman
20-11-2014

Bij het zien van de foto lijkt het of je hier in een oase van rust je vakantie kan doorbrengen. Echter, de locatie ligt direkt aan de provinciale weg uit Hamoir en er is veel woonwerkverkeer! Bent u een liefhebber van motortochten dan zit u op u plek ,want we hebben nog nooit zoveel motorlawaai als hier meegemaakt!

Verder zou de eigenaar wat moeten doen aan een up-to-date satellietontvangst (geen nederlandse zenders), een behoorlijk audio-setje plaatsen en de vaatwasser vernieuwen. Die stond onder stroom.en viel bijna uit elkaar. Verder was het sanitair niet bepaald schoon. Goed controleren, want toen we dit na onze vakantie bij verhuurder meldden werd dit niet goed opgelost.

Veel ruimte

Jonker
18-7-2009

Ruim huis en zeer ruime tuin. Oppassen met kinderen ivm vijver en er loopt een drukke weg langs het huisje (N66). Wel ' warm' meubilair en inrichting. Huis ligt helemaal vrij (geen buren) en midden in de bossen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Val Paradis in Hamoir-sur-Ourthe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Val Paradis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Val Paradis scoort een 7.11 uit 10 op basis van 3 reviews.