Vakantiehuis Residence du Neblon

Vakantiehuis Residence du Neblon

5Matig

België, Luik, Hamoir-sur-Ourthe

Op vakantie geweest naar Residence du Neblon?

5Matig

Tonen op kaart

6 reviews over Vakantiehuis Residence du Neblon

• 8kaat06-09-2015

leuke tijd

Wij zijn met een groep van 40 personen naar residence de neblon geweest. Het is perfect voor een weekendje Ardenne. Niet alles is proper en sommige dingen zijn ook aan vernieuwing toe. Het zwembad is echt een meer waarde, perfect voor kinderen. Wel 1,50 m diep dus kleine kindjes hebben wel zwembandjes nodig. Ook een mooie streek om te wandelen.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 3eddy noordijk04-03-2015

dit nooit meer

Het lijkt een aardige locatie maar je zit tegen de buren aan. Deze beginnen vanaf minuut 1 te klagen. Verder is het erg gedateerd en vies. Op het eind krijg je een getekend briefje van de eigenaar met het bedrag aan borg wat je terug krijgt. Vergeet het maar want dan begint de ellende. Uiteindelijk zijn we zelfs beschuldigd van diefstal van een omheining . We hebben gevraagd om de aangifte maar tot op heden geen antwoord. Wij zijn in Juni 2014 geweest en in Februari 2015 hebben wij ongeveer de helft van wat ons belooft was terug gekregen. De reisorganisatie helpt verder ook weinig mee om het op te lossen. Ik heb het idee dat ze in de Ardennen elke keer nog wat extra uit de borg willen halen!!!! Wij zijn nu 3 keer naar de Ardennen geweest en daarvan 2 keer ellende gehad met de borg. Voor ons geen Ardennen meer!!!!!

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 9brabants michel22-11-2011

grandioos huis

een perfect huis voor onze familliegroep (+/- 30 pers) iedereen kon zich lekker terugtrekken als hij dat wou...het huis is immens groot met een fantastisch binnenzwembad. het enige nadeel voor ons was als je de living verwarmde was het boven in het bar-gedeelte niet te houden v/d hitte! wij hebben er enkele fantastische wandelingen opzitten vertrekkend v/h huis (oa. naar ouffet,via de neblon naar hamoir en dan via de ourthe naar sy om terug te keren met de trein enz...) supervriendelijke ontvangst v/d gastvrouw..dit maak je niet dikwijls mee! groetjes misj (verblijf van 31-10-11tot4-11-11)

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 1Sandra07-05-2010

Heb zelden zo'n smerig huis meegemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 1Sandra06-05-2010

Heb zelden zo'n smerig huis meegemaakt.

Zelden heb ik een treuriger huis meegemaakt. Wat voorbeelden: In echt alle doucheruimtes was schimmel aanwezig. In badkamers met een bad was niet eens een doucheslang, dus kin je niet eens douchen. De koelkasten in het bargedeelten waren beschimmeld en verroest van binnen. Nergens kon je een handdoek oprhangen of waren er haakjes of zoiets. In ons gezelschap zijn er vier personen ziek geworden; dit is niet zo gek als je nagaat dat het er werkelijk moet stikken van bacterien en ziektekiemen. De DVD-speler was kapot. De aanwezige TV's waren uit het jaar prik. Je moest heel dichtbij gaan zitten om het beeld te kunnen zien. Overal hingen stofdraden die zo groot waren dat dat het resultaat moet zijn van minimaal 10 jaar niet schoonmaken. De afwasmachine in de keuken is een giller: je kunt het beter direct met de hand afwassen, dat scheelt je in ieder geval veel tijd.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 8Danielle29-01-2008

Voor 30 of meer personen een erg leuk huis. Heel groot, ruimte. Binnenzwembad in het huis is geweldig. Wel heel gehorig maar voor een weekend met de hele familie of vrienden is dat vol te houden! Super.

Gereisd met familie in januari 2008

1 tip over Vakantiehuis Residence du Neblon

• eddy noordijk, 04-03-2015

Kijk uit met de borg.Wij hebben het idee dat de borg een soort extra inkomsten voor ze is.

0 vragen over Vakantiehuis Residence du Neblon

Vakantiehuis info