Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

3 Reviews over La Tourelle

• 4Oost09-05-2018

Horror huisje

Wat een troep kan een mens verzamelen, de geur die in het huisje hing was niet te harden de vloeren waren met boenwas schoongemaakt en daardoor spekglad zelfs de trap was ermee gedaan. Hierdoor bijna een doodsmak van de trap gemaakt. De afwas van de vorige vakantiegangers zat nog in de afwasmachine terwijl wij een dag later aankwamen heel bijzonder. Verder was het huis bloedheet en dat in combinatie met de geur en de vliegen van naastgelegen boerderijj en mesthoop die niet op de foto te zien is maakte dit voor ons een horrorhuis, nooit weer

• 7Berg02-10-2009

sfeervol huis

Het huisje is sfeervol en ruim. Het is gelegen op een heuvel met een mooi uitzicht. Eigenaarse spreekt alleen Frans. We werden hartelijk verwelkomd. We zijn hier 4 nachten geweest en hebben een prima tijd gehad, mede door het mooie weer. Er zijn leuke wandelingen te maken in de omgeving en de watervallen van Coo liggen op een half uurtje rijden. Plaatsje Hamoir is niet veel te beleven. Enige nadeel is dat het niet alleen aan een doodlopende weg ligt maar ook aan een doorgaande, al komt er niet veel verkeer langs. Maar wat er langs komt, hoor je wel duidelijk in de slaapkamers. Dus ik als lichte slaper werd er wel wakker van. Daarnaast is het wel een donker huisje omdat er weinig (grote) ramen in zitten.

• 906-02-2008

Wij zijn van 1 tot 4 feb. met de 2 kids 14 en 11 in dit prachtige oud huisje geweest, heel knus en kei gezellig. De houtkachel brande toen we aankwamen en kregen van de vrouw een warm ontvangst. Heel rustig gelegen aan de rand van het bos, mooie wandelroutes. Geheel uitgerust keukentje, grote gezellige zithoek, mooie nette slaapkamers, alles in oude stijl maar heel netjes. Zeker de moeite om nog eens terug te komen.

Vakantiehuis La Tourelle info

• Adresgegevens