Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

33 Reviews over La Bonne Auberge

• 10pascal25-08-2019

Rust , relax , Super BB .

excellent ! Rustige omgeving , authentieke BB , uitmuntende diners , subliem ontbijt , kortom een echt genieten . s'avonds grote keuze drankjes divers in de bar . Zeer begane uitbater , zorgzaam , vriendelijk , behulpzaam !

• 10Nelly16-09-2016

Fantastisch, sfeervol

Een byzonder fijn B&B met alleen 5 kamers in een sfeervolle locatie midden in het dorp. Met een uitstekend ontbijt en als je een arrangement geboekt hebt een cullinair diner.

• 10Diederich & Chantal03-01-2016

Fantastisch, al voor de tweede keer !

Het blijft een erg leuke ervaring, ook voor de tweede keer. Je merkt aan alles dat de gastheer z'n taak met hart en ziel opneemt. Werkelijk bewonderenswaardig. En met oog voor detail. Elke keer een ander servies, lekker gevarieerd eten, vriendelijke bediening, gezellig, enfin, in alle opzichten een absolute aanrader. Prijs/kwaliteit is dit een absolute topper.

• 9Yvan en Christine Clevers23-11-2014

prachtig

We hebben reeds voor de derde maal, met een groep van 10 personen, gelogeerd in La Bonne Auberge. Het verbaasd ons weeral hoe we ontvangen worden met een warm onthaal, gezellig en warm interieur en het overheerlijke avondeten, alsook uitgebreid ontbijt, klaargemaakt door de charmante Anri. Nogmaals chapeau voor al hetgeen je doet. We komen met alle genoegen volgende jaar terug.

• 10Esther Ve03-08-2014

Perfecte B&B

Een ontzettend fijn verblijf. Heel gastvrij en super lokatie. De gastheer was meer dan vriendelijk , wat een ontzettend aardige ontvangst. Mooie kamer , goed geslapen mooie moderne badkamer. Smorgens een heerlijk ontbijt. Alles zo heerlijk vers. Lekker in de mooie tuin gezeten. Wij geven een 10 omdat wij dit meer als verdient vonden. Dank jullie wel voor n fijn verblijf. Wij hadden even rust nodig en wilde weg uit de randstad en dat hebben wij bij jullie gevonden. GASTVRIJHEID. Met hoofdletters

• 10pascal14-05-2014

Terug SUPER !!

voor de tweede maal geweest , een bevestiging van het eerste bezoek . Wat is die uitbater Anri een meester in het verwennen van zijn gasten : spontaan , gepast , zonder franjes ! Ik hoop dat dit BB er nog lang mag wezen ! Via deze dank nogmaals voor het zeer leuke verblijf ; ondanks het mindere weder , maakte het verblijf een zeer goede indruk op ons en liet ons tot rust komen . Tot een volgende !

• 10Christ04-05-2014

Verwennen

Afgelopen dagen werden we ongelooflijk verwend door Anri. Onze kamer en badkamer waren zeer netjes. Het ontbijt was heel uitgebreid. Het avondeten was super. Wij komen terug!

• 9Bekaert Bart28-04-2014

voor herhaling vatbaar

B&B, La Bonne Auberge, was voor ons een zeer aangenaam verblijf

• 10De Wel Nicole30-03-2014

Finesse ten top!

Deze B&B doet z'n naam alle eer aan! Warme ontvangst en een nooit eerder gezien finesse in een B&B! Smaakvolle, klassieke en sfeervolle kamers, eetkamer, zithoek, tuin.... Vriendelijke, maar gereserveerde gastheer met oog voor detail! Elke tafel z'n eigen (antieke) servies, een ander zelfs voor elke maaltijd... een streling voor het oog! En de muziek, ook aangepast aan het moment van de dag, een streling voor het oor! Daarbovenop nog alle huisbereide lekkernijen: brood, cake, originele confituren, en 's avonds 3 verrassende gerechten. Chapeau!

• 10Dempsey16-08-2013

het perfecte tussenuit

niets op aan te merken , het eten was uitstekend , de service & en ontvangst heel goed , de kamers waren ook super mooi en gezellig , deze 3 daagse is voor herhaling vatbaar!

Bed & Breakfast La Bonne Auberge info

Het complex