Camping Communal Dessous Hamoir

Camping Communal Dessous Hamoir

5.8Voldoende

België, Luik, Hamoir-sur-Ourthe

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Communal Dessous Hamoir?

5.8Voldoende

• 3.5Staat v/h sanitair

Meer camping info
    Tonen op kaart

4 reviews over Camping Communal Dessous Hamoir

• 2017
      1Calogero11-10-2017

Zeer slecht

Zeer slecht .. onderhouden sanitaire schimmel. En reuk... eten hygiëne. In een barak waar raten zijn geconstateerd. Prijs voor 9 maanden 1000 euro

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in maart 2017

• Oude reviews

7sve20-07-2009

Ik kom hier al jaren!

Ik kom al jaren naar deze camping en ken de streek uit mijn broekzak maar toch steeds opnieuw ontdek ik wandelwegen waar ik niet van wist dat ze er waren. Ideaal voor te wandelen en te genieten van de natuur of te relaxen aan de Ourthe door te vissen of eventueel een frisse duik te nemen in de rivier. Vele mogelijkheden in de buurt op korte afstand in km maar ook in tijd met de wagen naar de omgelegen gemeenten en markten (Esneux, Bomal, Barvaux, Durbuy, ...). De camping zelf is op sommige vlakken wat verouderd en het sanitair is minder maar dit stoort mij persoonlijk niet al hebben ze de laatste jaren al veel inspanningen gedaan om het te verbeteren en te verproperen (2x per dag reiniging van het sanitair), toiletpapier wel zelf mee te brengen! Vooral een rustige camping om te vertoeven aan je caravan en eens een spelletje petanque te spelen! Het Italiaanse restaurant in Comblain-au-Pont (10km) is een aanrader, dat in Hamoir zelf minder. Wel lekker pittakot in het centrum!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2009

• 10Elke Verreydt04-03-2007

Supertoffe camping vlak aan de Ourthe, mooie wandelingen in de buurt, gewoon PERFECT!!!

Gereisd in maart 2007

• 5Verstraete Krist15-04-2006

Het laat een verouderde indruk na, maar wel proper naar Waalse normen. Ligt vlak naast de Ourthe.

Gereisd in april 2006

0 tips over Camping Communal Dessous Hamoir