Vakantiehuis Domaine L'Air du Temps

Vakantiehuis Domaine L'Air du Temps

9.7Fenomenaal

België, Luik, Goesnes (Ohey)

9.7Fenomenaal

Vakantiehuis info

• Sauna
Meer vakantiehuis info

7 reviews over Vakantiehuis Domaine L'Air du Temps

• 10gmlegius29-06-2015

Een oase van rust en ruimte.

Prachtig gelegen. Mooi huis. Je kan erin verdwalen zo groot. Zeer luxe inrichting van het huis met aandacht voor details. Ruime slaapkamers met elk een eigen badkamer. Grote luxe leefkeuken met gaskachel Gezellige living met open haard en bibliotheek (inclusief boeken) . Alle apparatuur is aanwezig. Vaatwasser, oven, magnetron, wasmachine en droger. DVD speler met DVD's. Prachtige ruime tuin met vijver, jacuzzi en Finse sauna. Overal zitjes om zowel in de zon of juist schaduwplekken op te zoeken. Heerlijk genieten van de rust en de ruimte. Zowel voor gezinnen als ook voor meerdere stellen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

• 9Stevens Gary19-08-2013

aanrader !!

om eens goed tot rust te komen in een prachtige omgeving , 1 adres !

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 10Ike14-08-2013

Schitterend landhuis in een rustige omgeving.

Wij hebben al vaak een vakantiehuis in de Ardennen gehuurd, maar deze is wel top. Fijne klasse met veel witte elementen maken het interieur warm en gezellig. De sauna en jacuzzi zijn een voltreffer. Wij hebben genoten van de rust en de kalmte. Kortom: voor herhaling vatbaar, zeker een aanrader in zijn soort!

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 9Martin02-12-2011

Bijzonder comfortabel, mooi huis

Het huis is GROOT! Ruim genoeg voor 8 personen, met beneden een keuken/eetkamer, met goede oven en volop kookspullen, bestek, glazen e.d. Achter de keuken een slaapkamer met vide (bed via steile trap te bereiken) en een kleine badkamer met douche, wastafel en toilet. Ook beneden de hal, grote slaapkamer met grote badkamer, en een kinderslaapkamer. Nadeel: 1 bed met 1 onderschuifbed, dus niet zo geschikt voor volwassenen. En er is geen apart toilet dus je moet via een andere slaapkamer. Boven een leeshoek met 10-tallen boeken en cd's, grote woonkamer met open haard en balkon, grote slaapkamer met badkamer. Enorme tuin met trampoline, tafeltennis, sauna en bubbelbad. Reken wel op wat stookkosten als je hier veel gebruik van maakt, 100 euro ben je zo kwijt. De omgeving is heel mooi. Huy is een leuk stadje, ook Durbuy is niet zo ver en de moeite waard.

Echt een aanrader, niet heel goedkoop, maar waar voor je geld!

Gereisd met vrienden in november 2011

• 10Fam. De Bruyckere19-05-2009

Topklasse!!

Uniek in de verhuur, prachtige renovatie, interieur van hoogstaande klasse en smaak en het vakantiehuis is in werkelijkheid nog mooier dan op de foto's. Vriendelijk ontvangen met een weelderig welkomstpakket met wijn, snoep, chocolade,enz. Tijdens de rondleiding klonk Mozart op de achtergrond, wat ons al direct in de juiste stemming bracht. Super ontspannen en klaar om te genieten van een weekje vakantie. Hebben een zalige week gehad en genoten van iedere minuut. De kinderen hebben het helemaal naar hun zin gehad en staan al te popelen om volgend jaar terug te gaan. De wasmachine en droogkast waren ook een pluspunt, zeker met de kleintjes zodat we minder bagage bij hadden. Alles was meer dan perfect, prachtige badkamers, zalig geslapen, knappe keuken waar dan ook alles aanwezig was, nog nooit zo lekker gesauneerd in de exclusieve finse sauna,enz. Kortom, topklasse en zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 10van Beek09-08-2008

Wat een heerlijk huis!

In juli 2008 hebben wij een heerlijke vakantie gehad in "domaine L'air du temps"! Het huis is werkelijk prachtig en van alle luxe voorzien. Aan niets ontbreekt het. De tuin is heerlijk om in te vertoeven: alleen kan het even duren voordat je besloten hebt waar je wilt gaan zitten: op het boven-terras in de zon, bij de vijver op een ligbed, op het schaduw terras, bij de sauna, of toch maar in de hangmat tussen de bomen. De omgeving is echt landelijk-heuvelachtig met hier en daar een gehucht en veel koeien. Boodschappen (en bakker) op ongeveer 6 km afstand maar dan bak je toch gewoon elke dag je eigen broodjes in de oven? Hopelijk tref je ook een regendag: dan is het extra genieten binnenshuis van de sauna, playstation of een van de vele DVD's. Leuke plaatsen om te bezoeken : Luik (45 min), Durbuy (25 min) of Dinant (40 min). Ook in de winter moet het hier heerlijk zijn om te verblijven.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 10Annie Verstraete05-03-2008

Prachtig domein, heel rustig en idyllisch gelegen. Perfecte omgeving om tot rust te komen en prachtige wandelingen te maken. Gezellige en goede restaurantjes zijn ook belangrijk voor ons, zo hebben wij in de historische stad Huy en het pittoreske stadje Durbuy culinaire ontdekking gedaan. Het vakantiehuis is magnifiek ingericht, getuigt van een uitmuntende smaak. Het is een gezellig en warm interieur die veel charme en persoonlijkheid uitstraalt, je voelt je er meteen thuis. Een riante tuin, zalig overdekt en verwarmd terras, heerlijke buitensauna (een echte finse!!) en compleet uitgeruste leefkeuken. Kortom voor ons het perfecte vakantiehuis om tot rust te komen en gewoon te genieten. Zulke pareltjes vind je zelden in de verhuur, voor ons is dit echt top-klasse. Hebben ondertussen al in meer dan 10 huizen onze vakanties en weekendjes doorgebracht. Wij plannen reeds voor volgend jaar.

Gereisd met familie in maart 2008

Vakantiehuis Domaine L'Air du Temps info