Vakantiehuis Le Vieux Goé

Vakantiehuis Le Vieux Goé

7Goed

België, Luik, Goé

Op vakantie geweest naar Le Vieux Goé?

7Goed

• 6.5Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

4 reviews over Vakantiehuis Le Vieux Goé

• 9Marissavermaire10-02-2015

Mooi huis met veel leefruimte

Mooi en net huis. Wij waren er in Juli 2013 met 2 gezinnen. Het was fijn dat beide gezinnen een aparte verdieping hadden. Het zwembad was netjes en schoon, en het is fijn dat er zo een grote omheinde tuin is. Wij hebben geen last gehad van de school. Er is idd in het dorpje niks te beleven.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 8Paula20-05-2014

Heerlijk genoten

Het huisje was echt perfect. Eerste indruk van het huisje was geweldig. We werden vriendelijk verwelkomt door de eigenaresse. Ze spreekt geen Nederlands, maar met een beetje Duits en een beetje Frans kom je er altijd wel uit. Ze heeft heel duidelijk de kosten opgegeven welke we per meterstand kwijt zullen zijn, en is alles netjes met ons langsgelopen met de mankementen aan het huisje. Wij zijn inclusief schoonmaakkosten a 75 euro, 125 euro kwijt voor een heel weekend (vrijdag t/m maandag.) Denk hierbij aan de vuilniszakken (vuilnis moet je scheiden), gas, licht, water, olie (voor het zwembad.) Zwembad, huisje alles perfect, schoon en correct afgehandeld. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 3Marcel03-05-2014

Waardeloos

Wij zijn net terug van een week vakantie in dit huis.eigenaresse probeert je aan alle kanten geld uit je broek te kloppen.moesten 200 extra betalen om te mogen zwemmen en na drie dagen staat ze voor je neus en vraagt dan om het zwembad schoon te maken, nadat ze dat gedaan heeft, doet ze het rolluik dicht boven het zwembad en heeft ze stiekum de zwembadverlichting aangedaan, helaas voor haar kwamen we daar bij toeval achter. het verbruik wat we bij moesten betalen was 180,-, dit voor 1 week voor 9 personen. er hangt ook een rare sfeer in het huis, de verlichtingen door het gehele huis knipperen af en toe en mankeert heel veel aan, bv de leuning boven bij de trap zit helemaal los, levensgevaarlijk voor kinderen. van de school die er naast zit kom je ook niet tot rust de bel gaat zelfs 12 uur in de nacht en de hele dag spelende kinderen. verder is er niets in de buurt binnen een straal van 10km. wij hebben er zelf wel wat leuks van gemaakt, maar dat kon niet in dit huis uit 1660.........

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 8Marijke05-05-2009

Het was een fantastisch huisje, zwembad was super en de grootte van het grasveldje was voldoende om een lekker potje te voetballen/tennissen enz. Het nadeel vond ik dat er aan de tuin een school grenst, waardoor je (zeker als je in de grote slaapkamer slaapt) 's morgens om 8.00 uur je bed uit gegilt wordt. Het raam dicht houden helpt al een heel stuk. Ik vond het zeer vervelend dat de dame die het huisje 'beheert' en de sleutel bewaart geen Engels sprak, alleen maar Frans. Zo werd de uitleg die zij gaf ons niet geheel duidelijk. Ook was er geen fatsoenlijke manier om te douchen. 4 van de 5 slaapkamers hebben een bad, met daaraan wel een douchekop maar die moet je zelf vasthouden en ook geen beschermgordijn o.i.d. waardoor de hele kamer nat werd. De enige douche aanwezig was kapot en mocht niet gebruikt worden. Desalniettemin hebben wij een fantastische week gehad!

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

Vakantiehuis Le Vieux Goé info