Vakantiepark Parc des Trois Frontières

Tonen op kaart

12 reviews over Vakantiepark Parc des Trois Frontières

• 2018
      7Ronald13-08-2018

Vergane glorie op een fantastische locatie.

Een mooi plekje dichtbij allerlei bezienswaardigheden. Het particulier gehuurde huisje van een zeer gastvrije Franstalige heer ligt middenin een glooiend groen landschap zoals op de website omschreven. Het huisje zelf is, met enige huisvlijt, goed onderhouden, sober, maar goed voor elkaar.

Het huisje staat op een park en met een VVE ten spijt, de openbare faciliteiten zijn geheel verpauperd. Een Tennisbaan vol onkruid, een leeg zwembad in een gebouw met gebroken ruiten en gesloten restaurant dat als spookhuis dienst kan doen en een handvol speeltuintjes waarvan er nog 1 glijbaan "veilig" is. Het gevoel van hoe heeft dit zover kunnen komen overheerst boven het gevoel dat dit een fijn vakantieplekje is. Voor het vakantiegevoel moesten wij weg van het park.

Het had zoveel mooier kunnen zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Van Gestel09-07-2016

Bijyonder tevreden

We hebben het getroffen met onze keuze voor deze omgeving. De eigenaar van nr.93 deed er vanaf het eerste contact alles aan om ons 10 daagse verblijf tot een prettige te maken. De inrichting van het huisje is op een zeer persoonlijke wijze gebeurd. Dus geen huisje waar na vertrek met de brandslang wordt schoongemaakt. De omgeving kan niet anders dan zeer interessant betiteld worden. Aken ( net zo groot als Utrecht ) Valkenburg, Maastricht hebben we al fietsend bezocht. Kortom: top. Wellicht volgend jaar nog een keer, we hebben nog lang niet alles gezien. Annie en Hans van Gestel

• 10Onderkomen
      • 3Activiteiten

Gereisd met partner in mei 2016

• 9yvonne04-02-2016

mooi en rust

helaas het weer was bagger maar verder geen ene nare ervaring van alle gemakken voorzien tot aan spelletjes en leesvertier toe particulier gehuurd en ik kan het iedereen aanraden we waren daar met 4 volwassenen en een puber

• 8Activiteiten

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8Arietta29-11-2015

Heerlijke tijd

Een bungalowpark op een heuvel, een hele mooie omgeving. Het park is rustig, dus saai als je van georganiseerde activiteiten houdt. Wij genoten juist van de rust. In een zes persoonsbungalow (nummer 26). Terras op het zuiden, uitzicht niet op een parkeerplaats zoals veel huisjes. Gemoderniseerd, keuken met (af) wasmachine. Mooi meubilair, nieuwe bedden. TV met plat scherm en alle kanalen. We hebben het hier heel goed gehad en komen zeker nog eens terug. De prijzen zijn veel lager dan op bungalowparken van keten, (met veel mindere huisjes). In het dorpje Gemmenich (op loopafstand) zijn alle voorzieningen.

• 2Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

• 6ess7903-09-2014

Wat gedateerd park

Voor een slaapplek om in de buurt de bezienswaardigheden te belopen is dit goed te doen, maar om te zeggen ik zit een hele dag op het park is niks, Wij hebben 1x minigolf gespeeld, maar dat was niet echt een top baan. het is school de huisjes en de eigenaren spreken redelijk Nederlands. Het drielanden punt is 10 min van het park vandaag.

• 6Activiteiten

Gereisd met partner in oktober 2000

• 8W Frieswijk29-06-2012

Heerlijke plek

Wij waren in huisje nr 202. Zeer schoon,eenvoudig ingericht,maar alles aanwezig,prachtig uitzicht,park wordt zeer goed onderhouden,helaas geen restaurant enzv meer,maar als je daar geen belang bij hebt,dan is het een heel fijn rustig park,steden zoals vaals liggen dichtbij.wij komen zeker terug!!hele vriendelijke eigenaars,

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Rudy Heidenis23-05-2012

Prachtige Natuur

Het Park ligt op een heuvel met vrijstaande huisjes. Wij hadden nummer 26, leuk ingericht en mooi uitzicht, we keken niet op parkeerplaatsen, wat bij de meeste huisjes wel het geval is. Je moet wel jezelf vermaken, er zijn geen georganiseerde activiteiten. Kleine speeltuintjes voor kleine kinderen. Verkeersveilig. De bedden lagen lekker, niet zacht, niet hard.

• 3Activiteiten

Gereisd met partner in januari 2012

• 0joseserne19-11-2011

Nooit meer huisje 26

Dit park ligt op een prachtige plek. De faciliteiten van het parc zijn uitstekend! Echter veel van de huisjes zijn in handen van particulieren. Huisje 26 en 27 ook. Voor heel weinig geld gehuurd maar dan heb je ook niks. Een stapelbed dat bijna uit elkaar valt en bovendien vol vlooien zit. Een beschimmelde badkamer. Het huisje was in zijn algemeenheid vies en een niet te bereiken beheerder, zo hebben wij ervaren. De eigenaar meldt na wat emailwisselingen met onze klachten, dat ik dan de volgende keer maar een Llandall huisje moet huren. Dat advies neem ik zeer ter harte!

• 1Onderkomen
      • 10Activiteiten

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 6Jora30-07-2011

rustig park zonder enige voorzieningen .

heel rustig park. Geen speelgelegenheden voor de kinderen . Receptie , zwembad, midgetgolf etc is gesloten en verkeerd in een zeer bouwvallige staat van onderhoud. Dit kunnen ze beter afbreken want dit is een aanfluiting voor het park. Centraal gelegen want vaals , aachen , en zuid limburg liggen in de omtrek. Huisje ( nr 84 ) stonk bij aankomst erg naar rook maar na het luchten en een aantal luchtverfrissers was dit aardig weg. huisje ziet er verder aardig uit , echter de vaatwasser was defect . Vanuit het terras een mooi uitzicht over het geuldal. prijs / kwaliteit is goed. P.s wat wel opviel was dat er veel huisjes te koop stonden ( ook de onze ).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 6gerard25-04-2011

eens maar nooit meer

het park is aardig , omgeving is mooi maar je moet wel je ogen sluiten als je langs het wat ze noemen een verpauperde en in ongeveer 8 jaar niet onderhouden restaurant/zwembad/midgetgolf/tennisbaan loopt, wat een zielig zooitje, geen visitekaartje voor het park dus

Gereisd met vrienden in april 2011

3 tips over Vakantiepark Parc des Trois Frontières

• joseserne, 19-11-2011

De directe omgeving van dit park is prachtig.Een absolute aanrader.

• W Frieswijk, 29-06-2012

Wifi voor het hele park.En misschien iemand die het aandurft om dit prachtige park weer te bewonen met een zwembad of restaurant.

• ess79, 03-09-2014

Dielanden punt, Vaals Valkenburg Aken