Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Etielpeffe in het Nederlands

Leuke eenvoudige vakantiewoning

Arie
3-10-2012

Leuk eenvoudig vakantiehuis. De inrichting is ietsje gedateerd, maar alles is erg schoon. De eigenaar is zeer vriendelijk en heeft zelfs naderhand contact met ons opgenomen om na te gaan of alles naar wens was. De omgeving is zeer mooi, op het park niet veel te beleven. Er is een complete videotheek aanwezig, dus bij slecht weer maak je er eens gezellige filmdag van. Leuk huis om er even tussenuit te zijn en er zijn genoeg leuke dingen in de omgeving te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jun 20 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Etielpeffe in Gemmenich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Etielpeffe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.