Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

6 Reviews over Chez Philippe

• 10Annemiek04-08-2016

Fantastisch!

Mijn 70e verjaardag gevierd met mijn familie (19 personen). De eerste indruk aan de voorkant van het huis doet niet vermoeden hoe fantastisch de binnenkant is. In het midden van de woonruimte een grote eettafel, achterin een grote zitgroep rond de open haard met heerlijk zittende fauteuils, links vooraan de tot in de kleinste details geoutilleerde keuken. Op de daarnaast staande grote tafel een bak met chocolade Paaseitjes, verse eitjes van de boerderij zelfgemaakte jam en appelstroop. De zware vloerbalken worden gedragen door houten kolommen, allen van massief eikenhout. Ook de rondgang langs de slaapkamers was erg verrassend. Veel houten wanden en dikke gevelwanden deels als vakwerkmuur uitgevoerd. Heel veel zelfgemaakte meubels, vaak ook van massief eikenhout. De scheidingswandjes tussen de diverse slaapkamers zijn wel erg dun, waardoor we redelijk van elkaars doen en laten op de hoogte werden gehouden. Ook zouden viltjes onder de stoelpoten het schuiven van de stoelen over de stenen plavuizen in de leefruimte voor aanzienlijk minder geluidsoverlast hebben gezorgd. Uitstekend sanitair en erg goede bedden. Heel veel mooi uitgevoerde zelfgemaakte spellen van hout. Philippe zelf ontmoet en hij trakteerde ons na het boerengolf op een rondgang door zijn boerderij.

• 9Jodie Schreuder17-01-2015

Gezellig ruim huis

Weekendje met de familie geweest. Reuze gezellig! Erg groot, gezellig en compleet huis. Fantastische bedden, barcebecue, tafeltennis etc. Ook genoeg leuke dingen voor kinderen te doen.

Enige minpuntje: gehorig

• 8vakantiegangers06-05-2010

Fijn ruim huis

Plus: voor iedereen een fijne ruime kamer, goede bedden, mooi gerenoveerd. Volop douches (ook een 2 persoons!), ruime keuken. Min: gehorig.

• 9Jan03-05-2010

mooi groot huis

Wij zijn van 9 t/m 12 april een lang weekeind weggeweest met een vriendenclub. We hebben echt een geweldig weekeinde gehad in het huis van Philippe. Het huis is voor 25 personen, wat goed gaat, wij waren met z'n 15en. Bij binnenkomst stonder er ook 2 flessen wijn klaar.

Het huis is van alle gemakken voorzien. Een grote keuken / woonkamer. Mooie slaapkamers. Een houtkachel een goede tv/geluids installatie en een mooie overkapping, ideaal om te barbeque-en. Vanaf het huis loopt een wandelpad van 12 km die een grote ronde maakt via Vaals.

Het enige minpuntje is dat alles van hout is gemaakt, zodat je wel wat meer last hebt van geluid in het huis.

Verder is het top!!!!

• 5Ruud Korstanje21-12-2009

Wat een teleurstelling

Het was wat teleurstellend. Weinig te doen in de omgeving. Langs een drukke weg en op de foto's lijkt het landelijk maar je bent in feite ingebouwd tussen andere lelijke nieuwbouwbungalows. Dit dus nooit meer.

• 8ruud korstanje26-10-2009

Mooi, groot en schoon

Ideaal voor groepen die bv. sportief bezig willen zijn of de omgeving verkennen. Uitgaan s'avonds bied in de omgeving op loopafstand minder mogelijkheden.

Vakantiehuis Chez Philippe info

Soort hotel