Vakantiehuis Château Froidthier

Vakantiehuis Château Froidthier

8.5Fantastisch

België, Luik, Froidthier

Op vakantie geweest naar Château Froidthier?

8.5Fantastisch

• 8.7Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

17 reviews over Vakantiehuis Château Froidthier

• 9mastino170811-09-2012

Mooie verzorgde accommodatie met luxe faciliteiten

Absoluut een mooie accommodatie met zeer goede faciliteiten. De reacties uit 2009 herken ik totaal niet want alles is mooi en netjes uitgevoerd. Luxe kamers, ruim van opzet en ook de keuken biedt volop ruimte om te koken. Los van de buitenkeuken/bbq inclusief bar. Ik kan mij voorstellen dat de eigenaresse graag wil dat het ook netjes en verzorgd blijft en daarom strikte en duidelijke huisregels stelt. Je bent tenslotte ook zuinig op je eigen spulletjes... En waarom zou je alles moeten verplaatsen trouwens? De wellness faciliteiten zijn top, apparatuur die degelijk en professioneel zijn. Een grote whirlpool en een verwarmd zwembad! Waarbij de laatste ook gewoon door de eigenaresse gereinigd wordt :-) Prachtige omgeving en ja de kerkklok slaat inderdaad... maar dat hoort bij dit karakteristieke huis en de dorpse omgeving. Wij hebben in ieder geval een goede herinnering aan ons verblijf hier!

Gereisd met vrienden in september 2012

• 9Janssen06-08-2012

Prachtig vakantiehuis met veel faciliteiten

Een prachtig vakantiehuis. Goede schoonmaak. Wij hebben prima weer gehad, maar ook bij minder goed weer zijn er voldoende faciliteiten. Voor ieder wat wils in deze luxe accomodatie. Van de eigenaresse kregen wij een uitgebreide rondleiding bij aankomst en enkele tips voor activiteiten in de omgeving. Daarna is zij twee keer 's ochtends vroeg langs geweest om het zwembad en de jacuzzi te reinigen. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8aaahofman26-08-2011

Heerlijk genoten, maar met kerktoren

Heerlijk huis, prachtig en luxe. De kamers zijn mooi en de bubbelbaden op iedere kamer zijn fantastisch. Het zwembad, de jacuzzi en de biscoop zijn echt heerlijk luxe. De eigenaresse komt om de dag het zwembad schoonmaken.

De keuken is goed ingericht, eindelijk al het keukengerei aanwezig en een mooie lade met kruiden en andere handige ingrediënten.

Nadeel: het staat een kerk naast het huis, waardoor je hard de klok hoort slaan, ook om 6u sochtends.

Het internet werkte tevens ook niet goed, vaak geen bereik en slechte verbinding.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 10Wypke18-08-2010

Mooie plek, met voor iedere wat leuks

Dit kasteel is hartstikke mooi ingericht. Er is veel ruimte en de keuken is heel gezellig. Wij hebben niets gemerkt van een gestreste huiseigenaresse, ze gaf ons een uitgebreide rondleiding en gaf daarna aan dat ze pas terug zou komen nadat wij haar gebeld hadden dat we wilden vertrekken. Er zijn zoveel gezellige plekjes dat iedereen zijn ding kan doen, maar je ook op meerdere plekken (zitkamer, keuken, tuintafel, tuinset) bij elkaar kan zijn. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2009

• 10Fam. Grob08-05-2010

Geweldig vakantiehuis

Wij waren met de gehele familie (Opa - kinderen en 6 kleinkinderen) een midweek in dit geweldige Chateau te gast. Ondanks dat we het niet troffen met het weer (veel regen) hebben we ons goed vermaakt. Het zwembad was echter goed van temperatuur, de jacuzzi was lekker en de bios was met slecht weer ook een uitkomst. Kortom, wij hopen hier zeker nog eens terug te komen maar dan hoop ik onder betere weersomstandigheden zodat we de bbq ook kunnen uit proberen. Kortom een verblijf dat zeker de moeite waard is !!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 9Dhr. v/d Maden en familie Croes07-05-2010

Super en zéér gastvrij !!!!!

Na verschillende negatieve beoordelingen nu een zéér positieve beoordeling. Ontvangst erg klantvriendelijk en zéér gastvrij. De familie bestond uit opa, kinderen en kleinkinderen. We hebben genoten van alle faciliteiten wat het schitterende chateau te bieden had. Het nieuwe gedeelte waarin 1 slaapkamer, zitkamer, badkamer en bioscoop is zeer zeker een grote aanwinst. We hopen hier in de toekomst nog een keer terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 10Ben Van Nessat03-05-2010

"Fantastische bestemming"

Château Froidthier in Froidthier is zeker een aanrader. De negatieve reacties op deze site zijn zinloos. De inrichting is schitterend. De uitrusting (fitness, sauna, hammam, jacuzzi and zwembad) kan niet beter. Zon of regen is er altijd iets to doen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 9Sam Van Lanotte22-11-2009

Fantastische plek

"Vakantiehuis Château Froidthier in Froidthier is zeker een aanrader. Practhige inrichting, alles is in prima staat (fitness, sauna, jacuzzi, zwembad). Een van de top vakantiehuis in de Benelux. Groepsamenstelling: 7 volwassene, 3 kinderen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Erik Withaar26-10-2009

Prima verblijven in luxe omgeving

" Gewaarschuwd" door 4 eerdere negatieve reacties op deze site naar het kasteel afgereisd. Ontvangst prima inclusief rondleiding. Het verblijf in de zeer luxe omgeving deed erg goed; alles in prima staat. Het is zeker een aanrader; zelf overwegen we in het voorjaar/zomer nog een keer terug te gaan. Oh ja, groepssamenstelling: Oma, 5 kinderen waarvan 3 met aanhang en 3 kleinkinderen (7, 5 en 2)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

• 3Michiel29-06-2009

Help, mijn man is klusser!

Het huis blijkt gerenoveerd te zijn door een paar hobbyisten. De tuinverlichting wordt met een boog omzeilt, omdat het anders uit elkaar valt. Als men in bad gaat kan men in de kamer lager mee douchen omdat er water uit de LAMP komt. De afwerking is in elke kamer zeer matig. De matrassen zijn van twijfelachtige kwaliteit.

Dit zijn maar enkele voorbeelden.

Tevens bleek dat de verhuurders een emotionele band met het huisje hebben opgebouwd. Hierdoor hebben zij de overeenkomst ontbonden en ons verzocht na teruggave van het geld te vertrekken.

Door dit laatste stukje kunt U 2 dingen denken: - We zijn een stel randgroepjongeren!? - De verhuurders zijn niet voor rede vatbaar!

Wat U ervan denkt laat ik aan U over. Maar wel met de notitie: Er is geen schade, men heeft de volledige borg terugbetaald, en de enige mensen die geschreeuwd en kwaad waren zijn de verhuurders geweest.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Vakantiehuis Château Froidthier info