Géén boekingskosten

• 9.8Ruimte

Vakantiehuis info

17 Reviews over Château Froidthier

• 10David Overman20-08-2013

After ten years this is the best holiday rental

We have never stayed in Belgium as we had not considered it before. But after this holiday we cannot think of a better place to go. The property was unbelievably clean and the owners could not do enough for us - even found us an additional place to stay when we asked if more people could come. The facilities were great and site seeing in the area was lovely as was the nearby golf. We cannot praise this Chateau enough and would go back tomorrow if we could. Thanks for making our holiday so lovely.

• 9mastino170811-09-2012

Mooie verzorgde accommodatie met luxe faciliteiten

Absoluut een mooie accommodatie met zeer goede faciliteiten. De reacties uit 2009 herken ik totaal niet want alles is mooi en netjes uitgevoerd. Luxe kamers, ruim van opzet en ook de keuken biedt volop ruimte om te koken. Los van de buitenkeuken/bbq inclusief bar. Ik kan mij voorstellen dat de eigenaresse graag wil dat het ook netjes en verzorgd blijft en daarom strikte en duidelijke huisregels stelt. Je bent tenslotte ook zuinig op je eigen spulletjes... En waarom zou je alles moeten verplaatsen trouwens? De wellness faciliteiten zijn top, apparatuur die degelijk en professioneel zijn. Een grote whirlpool en een verwarmd zwembad! Waarbij de laatste ook gewoon door de eigenaresse gereinigd wordt :-) Prachtige omgeving en ja de kerkklok slaat inderdaad... maar dat hoort bij dit karakteristieke huis en de dorpse omgeving. Wij hebben in ieder geval een goede herinnering aan ons verblijf hier!

• 9Janssen06-08-2012

Prachtig vakantiehuis met veel faciliteiten

Een prachtig vakantiehuis. Goede schoonmaak. Wij hebben prima weer gehad, maar ook bij minder goed weer zijn er voldoende faciliteiten. Voor ieder wat wils in deze luxe accomodatie. Van de eigenaresse kregen wij een uitgebreide rondleiding bij aankomst en enkele tips voor activiteiten in de omgeving. Daarna is zij twee keer 's ochtends vroeg langs geweest om het zwembad en de jacuzzi te reinigen. Een aanrader!

• 8aaahofman26-08-2011

Heerlijk genoten, maar met kerktoren

Heerlijk huis, prachtig en luxe. De kamers zijn mooi en de bubbelbaden op iedere kamer zijn fantastisch. Het zwembad, de jacuzzi en de biscoop zijn echt heerlijk luxe. De eigenaresse komt om de dag het zwembad schoonmaken.

De keuken is goed ingericht, eindelijk al het keukengerei aanwezig en een mooie lade met kruiden en andere handige ingrediënten.

Nadeel: het staat een kerk naast het huis, waardoor je hard de klok hoort slaan, ook om 6u sochtends.

Het internet werkte tevens ook niet goed, vaak geen bereik en slechte verbinding.

• 10Wypke18-08-2010

Mooie plek, met voor iedere wat leuks

Dit kasteel is hartstikke mooi ingericht. Er is veel ruimte en de keuken is heel gezellig. Wij hebben niets gemerkt van een gestreste huiseigenaresse, ze gaf ons een uitgebreide rondleiding en gaf daarna aan dat ze pas terug zou komen nadat wij haar gebeld hadden dat we wilden vertrekken. Er zijn zoveel gezellige plekjes dat iedereen zijn ding kan doen, maar je ook op meerdere plekken (zitkamer, keuken, tuintafel, tuinset) bij elkaar kan zijn. Echt een aanrader!

• 10Fam. Grob08-05-2010

Geweldig vakantiehuis

Wij waren met de gehele familie (Opa - kinderen en 6 kleinkinderen) een midweek in dit geweldige Chateau te gast. Ondanks dat we het niet troffen met het weer (veel regen) hebben we ons goed vermaakt. Het zwembad was echter goed van temperatuur, de jacuzzi was lekker en de bios was met slecht weer ook een uitkomst. Kortom, wij hopen hier zeker nog eens terug te komen maar dan hoop ik onder betere weersomstandigheden zodat we de bbq ook kunnen uit proberen. Kortom een verblijf dat zeker de moeite waard is !!!

• 9Dhr. v/d Maden en familie Croes07-05-2010

Super en zéér gastvrij !!!!!

Na verschillende negatieve beoordelingen nu een zéér positieve beoordeling. Ontvangst erg klantvriendelijk en zéér gastvrij. De familie bestond uit opa, kinderen en kleinkinderen. We hebben genoten van alle faciliteiten wat het schitterende chateau te bieden had. Het nieuwe gedeelte waarin 1 slaapkamer, zitkamer, badkamer en bioscoop is zeer zeker een grote aanwinst. We hopen hier in de toekomst nog een keer terug te komen.

• 10Ben Van Nessat03-05-2010

"Fantastische bestemming"

Château Froidthier in Froidthier is zeker een aanrader. De negatieve reacties op deze site zijn zinloos. De inrichting is schitterend. De uitrusting (fitness, sauna, hammam, jacuzzi and zwembad) kan niet beter. Zon of regen is er altijd iets to doen.

• 9Sam Van Lanotte22-11-2009

Fantastische plek

"Vakantiehuis Château Froidthier in Froidthier is zeker een aanrader. Practhige inrichting, alles is in prima staat (fitness, sauna, jacuzzi, zwembad). Een van de top vakantiehuis in de Benelux. Groepsamenstelling: 7 volwassene, 3 kinderen

• 9Erik Withaar26-10-2009

Prima verblijven in luxe omgeving

" Gewaarschuwd" door 4 eerdere negatieve reacties op deze site naar het kasteel afgereisd. Ontvangst prima inclusief rondleiding. Het verblijf in de zeer luxe omgeving deed erg goed; alles in prima staat. Het is zeker een aanrader; zelf overwegen we in het voorjaar/zomer nog een keer terug te gaan. Oh ja, groepssamenstelling: Oma, 5 kinderen waarvan 3 met aanhang en 3 kleinkinderen (7, 5 en 2)

Vakantiehuis Château Froidthier info

• Adresgegevens