Chalet Les Sapins

4.5Matig

België, Luik, Francorchamps

Op vakantie geweest naar Les Sapins?

4.5Matig

3 reviews over Chalet Les Sapins

• 2018
    4Mevr. Nobel25-08-2018

Nooit meer

Het huisje ligt op een hele mooie locatie maar zou gesloopt en opnieuw opgebouwd moeten worden. Het is levensgevaarlijk en ontzettend vies. De veranda valt uit elkaar. Je stapt door planken heen, leuningen laten los als je er tegenaan staat en spijkers steken overal uit. Overal is schimmel. Vooral in de badkamer in de kelder en slaapkamer. Het kinderbedje zit vol met vochtplekken en er lagen keutels in. Het doucheputje zat nog vol met haren en de kraan lekt. In de keuken staat een glazen koffiepot die helemaal bruin is van de aanslag. Ook zit je niet helemaal privé want de eigenaar houdt alles in de gaten en zodra je weg bent gaat hij het huis in om alles te bekijken.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

7Henk20-05-2012

Mooi uitzicht

Het huisje is groot omdat je ook gebruik kan maken van de ruimte onder het huis. De tuin is een keurige grasmat. De eigenaar die er naast woont geeft van te voren aan waar je ongeveer een denkbeeldige grens moet zien zodat hij ook nog het gevoel heeft iets privacy te hebben. Het huisje is binnen wat gedateerd maar wel netjes en schoon. Mijn dochter had een stuk zeep in bad in haar oor gedaan wat wij er zelf niet uit kregen. Aan de eigenaar gevraagd of hij toevallig een huisarts in de buurt wist. Ik heb nog nooit zoveel hulp gekregen in het buitenland als daar. Wij moesten bij hem mee in de Benz en zijn via zijn huisarts door hem ook naar het ziekenhuis in Vervier gebracht. Uiteindelijk zijn wij zelf snacht nog naar Maastricht gereden waar ze de zeep er wel uit kregen. In de ochtend vroeg stond de eigenaar met zijn vrouw al vroeg aan de deur om te informeren hoe het met onze dochter ging. Alleen daarom al top, de plek zelf en het huisje was ook goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2004

• 6Dick van Vuuren16-10-2009

lijkt meer dan het in werkelijkheid is

Volgens de website 2 badkamers en 2 wc, deze 2de bad/wc bevind zich in de kelder/onderhuis waar geen sta ruimte is alleen tussen de balken van de bovenverdieping, de wc is slechts voorzien van een gordijn. De badkamer is voorzien van een "zitbad", met de afmeting van 80x90cm (30cm hoog) waarvan de helft zitgedeelte is dus douchen is een beetje lastig De keuken is erg klein en de oven staat beneden in de kelder/onderhuis. Eigen dekbedden meenemen want er zijn alleen maar dekens aanwezig. Woonkamer is gezellig ingericht.

Gereisd met partner in oktober 2009

0 tips over Chalet Les Sapins