Géén boekingskosten

Dolce

Villa
BelgiëLuikFrancorchamps

We hebben de beste aanbieders voor Villa Dolce voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 11 reviews

Meer villa info

11 Reviews over Dolce

• 2Heer Bakboord18-08-2014

Dit nooit meer!

De algemene indruk van de locatie was bij aankomst oke. Echter was er een beschimmelde vaatwasser, de WC stonk naar urine en in de jacuzzi zat er water dat naar verrotte eieren stonk. De eigenaresse liep omdat zij de discussie niet aankon weg en zij is erg onbeschoft. Ons worden de kosten voor het opnieuw hervullen en verwarmen van de jacuzzi (€552,07) in de schoenen geschoven, maar hier gaan wij tegenin.

• 10Vermeulen09-06-2010

Super! Wij willen terugkomen!

Wij hadden eerst op zoover gekeken, maar hadden al geboekt, te laat om te annuleren! Wat een kans! Het was juist perfect! Ik versta niet de andere bemerkingen

• 1020-05-2010

REALLY ENJOY THE PLACE !!!!

It was such a dream, everyone find something to do, with a swimmingpool, a Spa and wifi and 14 televisions, you have to do.... We will try to come back asap!!!!

• 10Fifi Dupont13-05-2010

Great Place we would come again!!!!!

We usually come for the race on track with our cars and we found this villa at only 600m! And... what a villa! we enjoy it!!!! The pool, the jaccuzzi, eveything, wifi... All was perfect and Sophie (owner) was wonderfull with us!

• 10Stephanie Schellemans13-05-2010

Fantastique!!! Nous vendrions encore

Ce fut notre première sortie en famille, nous avons adore la villa et ses équipements, surtout le jaccuzzi et la piscine, tout était vraiment a notre goût

• 10Mimi13-05-2010

Deja réservé l' an prochain, nous REVENONS!

Pas de mots, tout était super!!!! Nous avons vraiment profité de la maison au maximum, quand il faisait mauvais, dans le sauna et dès que le soleil sortait à la piscine et jaccuzzi, le pied!

• 10Catherine Slypsteen13-05-2010

Fantastich plek!!!!

De droom is aangekomen! Wij hebben echt van de zwembad en jaccuzzi genoten, zeker het was kans met het weer!!! zooo mooi! Wij hebben al voor volgende jaar geboekt!

• 5Adrie Boverhof08-02-2010

DISASTER!

het huis heeft vele vele gebreken: lampen die loszitten, deurkrukken die naar beneden vallen, toiletpotten die loszitten en ga zo maar door. Er wordt totaal niets gedaan aan onderhoud. En erger nog: de whirlpool buiten was intens goor. Na twee dagen klagen kwam madam zelf met een vegertje de pool schoonmaken (alsof het daar schoner van wordt). Al tijdens de vakantie zijn er meerdere mensen zeer ziek geworden. Achteraf blijken er 14 van de 18 personen ziek zijn geworden van een bacterie in de whirlpool. Die bacterie krijg je er alleen uit door speciaal schoonmaken (zit ook in slangen en filters dus even vegen lost het niet op). Eigenaar wil hier niets van weten om het verder op te lossen voor volgende bezoeken. Ik beraad met nog op juridische stappen.

• 5Jolanda van Bilsen19-01-2010

Nooit meer dus

'Dolce Villa'in Francorchamps. Klinkt idylisch. Echter bleek verre van idyllisch. Slecht onderhouden huis met ronduit gore outdoor-jacuzzi. Bij thuiskomst bleek dat veel kinderen huiduitslag hadden opgelopen, diarree etc. etc. Echt geen aanrader!

• 6Adrie Boverhof18-01-2010

na vakantie vrijwel iedereen ziek

het huis heeft vele gebreken: losse lampen, deurklinken die naar beneden vallen, wc pot die los zit en wordt zeer slecht onderhouden. Hierdoor was het continu opletten op de kinderen wat het een zeer vermoeiende vakantie maakte.

Nadat het meerdendeel van de groep had zitten genieten in de jacuzi buiten, zijn deze allemaal ziek geworden van een bacterie in de jacuzi: huiduitslag, kinderen met longinfectie, gezwollen ogen. De huiseigenaar vindt zelf dat de jacuzi schoon is en wenste er verder niets aan te doen. Kan het huis dan ook zeker NIET aanbevelen!

Villa Dolce info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rue de Pommard 231, 4970