Villa Dolce

7.8Goed

België, Luik, Francorchamps

Op vakantie geweest naar Dolce?

7.8Goed

Meer villa info

12 reviews over Villa Dolce

• 2Heer Bakboord18-08-2014

Dit nooit meer!

De algemene indruk van de locatie was bij aankomst oke. Echter was er een beschimmelde vaatwasser, de WC stonk naar urine en in de jacuzzi zat er water dat naar verrotte eieren stonk. De eigenaresse liep omdat zij de discussie niet aankon weg en zij is erg onbeschoft. Ons worden de kosten voor het opnieuw hervullen en verwarmen van de jacuzzi (€552,07) in de schoenen geschoven, maar hier gaan wij tegenin.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 10Vermeulen09-06-2010

Super! Wij willen terugkomen!

Wij hadden eerst op zoover gekeken, maar hadden al geboekt, te laat om te annuleren! Wat een kans! Het was juist perfect! Ik versta niet de andere bemerkingen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 5Adrie Boverhof08-02-2010

DISASTER!

het huis heeft vele vele gebreken: lampen die loszitten, deurkrukken die naar beneden vallen, toiletpotten die loszitten en ga zo maar door. Er wordt totaal niets gedaan aan onderhoud. En erger nog: de whirlpool buiten was intens goor. Na twee dagen klagen kwam madam zelf met een vegertje de pool schoonmaken (alsof het daar schoner van wordt). Al tijdens de vakantie zijn er meerdere mensen zeer ziek geworden. Achteraf blijken er 14 van de 18 personen ziek zijn geworden van een bacterie in de whirlpool. Die bacterie krijg je er alleen uit door speciaal schoonmaken (zit ook in slangen en filters dus even vegen lost het niet op). Eigenaar wil hier niets van weten om het verder op te lossen voor volgende bezoeken. Ik beraad met nog op juridische stappen.

Gereisd met vrienden in december 2009

• 5Jolanda van Bilsen19-01-2010

Nooit meer dus

'Dolce Villa'in Francorchamps. Klinkt idylisch. Echter bleek verre van idyllisch. Slecht onderhouden huis met ronduit gore outdoor-jacuzzi. Bij thuiskomst bleek dat veel kinderen huiduitslag hadden opgelopen, diarree etc. etc. Echt geen aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 6Adrie Boverhof18-01-2010

na vakantie vrijwel iedereen ziek

het huis heeft vele gebreken: losse lampen, deurklinken die naar beneden vallen, wc pot die los zit en wordt zeer slecht onderhouden. Hierdoor was het continu opletten op de kinderen wat het een zeer vermoeiende vakantie maakte.

Nadat het meerdendeel van de groep had zitten genieten in de jacuzi buiten, zijn deze allemaal ziek geworden van een bacterie in de jacuzi: huiduitslag, kinderen met longinfectie, gezwollen ogen. De huiseigenaar vindt zelf dat de jacuzi schoon is en wenste er verder niets aan te doen. Kan het huis dan ook zeker NIET aanbevelen!

Gereisd met vrienden in december 2009

• 9seeger16-09-2008

een woord geweldig

het huis is helemaal super voor een familieweekend en alles is er aanwezig omgeving is mooi en je zit overal dichtbij.ook was alles zeer schoon we hebben een gewldig weekend gehad met 27 personen

Gereisd met familie in september 2008

Villa Dolce info