Pension

3 reviews over Pension Tukhut in het Nederlands

Eén van de mooiste locaties in de Ardennen.

Age Put
9-12-2012

De Tukhut is een berghut en trainingscentrum van de Nederlandse Klim- en Bergsport Vereniging (NKBV). Net zoals in de berghutten in de Alpen slapen de gasten op lagers. De sfeer in de zelfverzorgingshut is gemoedelijk. Een patron beheert de Tukhut en schenkt drankjes voor zijn gasten. De omgeving is zeer geschikt voor wandelen, rotsklimmen, mountainbiken, kanoën en speleologie. Bij de hut is er veel speelruimte (en speeltuin) voor kinderen.

Bezoek aan de Tukhut verveelt nooit.

kol
12-11-2009

Zeer rustige en vooral mooie en wandelrijke omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2009

Tukhut: eenvoudig, low-budget, avontuurlijk

piotr linski
17-8-2009

In de Belgische Ardennen, 40 km ten zuiden van Luik, in het plaatsje Sy, aan de oevers van de Ourthe, ligt de Tukhut,een onderkomen van de Nederlandse Klim- en Bergsportvereniging. De Tukhut is een niet commerciële accommodatie die volledig wordt gerund door vrijwilligers van de NKBV.

Vanuit de Tukhut beginnen een twintigtal goed gedocumenteerde wandelingen, variërend in lengte van 4 tot 40 km. Deze wandelingen zijn als PDF-download beschikbaar op de website van de Tukhut. De wandel-beschrijvingen zijn dermate duidelijk dat ze prima zonder stafkaart gelopen kunnen worden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Tukhut in Ferrieres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Tukhut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.