Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

3 Reviews over La Prokoudine

• 9Martijn en Irma21-10-2014

Op en top gezellige locatie!

Tijd voor een actuele, goede beoordeling van La Prokoudine, want dat verdient dit superleuke huis. We waren er afgelopen weekend met vier stellen en hebben een hele fijne tijd gehad. Terwijl de mannen gingen fietsen of een wedstrijdje aan het poolbiljart speelden, konden de dames heerlijk relaxen in de ruime jacuzzi of het Turks Stoombad. En 's avonds was het heel goed toeven in de gezellige woonkeuken. Dankzij de open keuken kon er lekker worden gekokkereld, waarbij de rest van het gezelschap toekeek aan tafel met een heerlijk open haardje op de achtergrond. De knusse woonkamer met gigantische TV en alle slaapkamers waren ook dik in orde. Echt een heel tof huis, voor herhaling vatbaar!

• 6Ben09-02-2011

Wel ruim, maar niet meer dan 6 personen.

15-8-2009 We zijn net terug van 14 dagen. De informatie en foto's op de site lijken veelbelovend. Maar eenmaal ter plekke vonden wij het wel iets tegenvalllen. De inrichting van de keuken vond ik niet erg praktisch, maar wel werkbaar. De plaats van de kraan en het ontbreken van heet water. Toch essentieel in een keukenomgeving. Ook in dit huis af en toe smerig keukeninventaris. Wat er ook ontbrak, waren gebruiksaanwijzingen van diverse apparaten in het huis. Van de dvd-recorder ontbrak zelfs de afstands-bediening. De televisie in de serre was het 1e kwartier heel slecht van beeld en geluid. We kwamen er ook al gauw achter dat er veel vliegen waren. Op de site wordt een foto getoond van een televisietoestel op een van de slaapkamers; niet aanwezig: in reparatie na onweer. Het was beter geweest om dit ons vooraf te melden. In de hammam heeft 1 van de douches alleen maar koud water: is poging gedaan om warm water te repareren..., helaas zonder succes. Minder geschikt voor kinderen.

• 8janneke en sander01-10-2010

Charmante en gezellige plek!

We hebben totaal 2 weken in het huis vakantie gevierd, waarvan 1 week met 2 volwassenen en 2 babys plus een hondje en 1 week met 4 volwassen en 3 baby's en 3 honden totaal. Er was meer dan genoeg ruimte in het huis en tuin voor ons allemaal. Het huis is gezellig ingericht, met veel tierelantijntjes, overal staat wel wat, maar dat maakte het wel erg gezellig. De eigenaresse was zeer vriendelijk en woont zo'n 5 minuten verderop. De zoon woont ernaast, maar die zie en hoor je amper. De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen. De bedden waren prima en de keuken was goed uitgerust. Er stonden zelfs 2 ledikantjes, een wiegje en 2 kinderstoelen. Het huis heeft niet echt een logische indeling, maar dat maakte het juist charmant. Voor (jonge) kinderen wellicht niet echt handig, door de opstapjes en stenen vloer. Kortom.. prima vakantie gehad!

• 715-08-2009

Wel ruim, maar niet meer dan 6 personen.

Vakantiehuis La Prokoudine info

• CafeNiet beschikbaar