Géén boekingskosten

Vakantiehuis Gite Laval

BelgiëLuikFerrieres

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Gite Laval voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 5 reviews

5 Reviews over Gite Laval

• 9Groep Kraai27-09-2012

Heerlijke huisjes

Prima vertoeven.
    Huisjes zijn klein en gezellig. Woonkamers hebben een open haard en zijn simpel maar gezellig ingericht. Op de bovenste verdieping zijn de slaap- en badkamers. Verwacht geen luxe 5 sterren hotel, denk aan luxe kamperen met open haard. Als je iets nodig hebt vraag je het aan Jo de eigenaar.

Wij komen hier zeker terug.

• 9Groep Kraai25-09-2012

Gezellige huisjes, Top locatie

Net een lang weekend met een groep van 9 personen de 3 huisjes gehuurd voor een lang weekend. De huisjes zijn schoon, gezellig. hebben een openhaard, ruim voldoende servies beschikbaar en als je bijv soepkommen nodig hebt dan vraag je het aan Jo en die komt dan met 12 kommen. Gewoon vragen als je wat mist of nodig hebt De slaap vertrekken zijn misschien wat simpel ingericht, maar dat zie je niet als je slaapt. Ook de douches zijn schoon, alleen het natuurhout wat daar is gebruikt is ietwat uitgedroogd.

Wij komen zeker terug

• 4Jan en Vroon 05-06-2012

Voor ons nooit meer

Het huisje is vies,het meubilair is oud,de douche is echt heel vies schimmel enz.keukenkastjes hebben we niet gebruikt deze waren te vies,kamerkast hingen de deuren uit het scharnier,t.v stond onder de trap vanwege tekort antennesnoer alleen uit de keuken te bekijken,trapgat zat geen luik op en zat vlak achter het bed [erg link] Heel beperkt serviesgoed. Eigenaar wel aardig, en de omgeving is heel mooi.

• 5Fam. te H.26-04-2011

Mooi maar vies

Met drie families de paasdagen hier doorgebracht.Gelukkig goed weer, veel buiten. Authentieke sfeer..was prima...maar alles was vies; oven, gasfornuis, besteklades,koelkasten, BBQ, broodmanden, waterkokers. Kortom alles wat we gebruikten moesten we eerst schoonmaken.Eigenaar erg vriendelijk en er lag een mooie tuin bij voor de kinderen om te spelen.

• 7SDM06-08-2010

Goede locatie, klein vakantiehuisje

Wij verbleven in Petit Gite Laval en die gite doet zijn naam eer aan. Het is erg klein. Beetje te klein naar onze smaak. Geen aparte slaapkamer maar bed stond op een vide bereikbaar via een zeer steile trap. Het kleine keukentje heeft geen werkblad wat ook niet erg handig is. Badkamer is OK, ruim genoeg en een prima douche. Locatie is perfect, in nabijheid van restaurant, ijssalon en supermarkt. Volop wandelroutes in de omgeving.

Vakantiehuis Gite Laval info

• CafeNiet beschikbaar