Kleine hotelsWeer vandaag20°

13 reviews over Hotel A La Ferme in het Nederlands

super hotel

Danny
28-8-2017

Super hotel met een heel goede keuken , een prima service , heel vriendelijk en een rustige ligging . De kamers zijn een beetje met oude meubels , maar goede bedden en matras . De badkamer is modern en heel proper . Een mooi zwembadje met ligweide . Er is een spoorweg dichtbij maar daar hadden wij geen last van , ook voldoende parking aan het hotel . Ideaal om te wandelen en te fietsen , deze routes starten aan het hotel . Wij hadden half pension en waren heel tevreden over het menu en de hoeveelheid . Indien iets niet naar wens probeerden ze iets anders aan te bieden . Zeker een aanrader !!!!!

Een minpuntje , geen creditkaarten of bancontact . Maar dat is op te lossen

Gereisd Met partner in augustus 2017

Fantastisch weekend

Linda
6-10-2016

Mooie, nette kamers Heel lekker eten voor onze groep van 22 personen. Meestal is het menu voor een groep minder goed dan gerechten van de kaart maar dat is hier niet het geval. Elk gerecht was een verassing van smaken. Zeer vriendelijke bediening met aandacht voor ieders speciale wensen ( allergie etc...) Een aanrader en we komen zeker terug !!

Gereisd Met vrienden in september 2016

Geweldige plek, pal aan de ourthe

daphne_3
6-8-2016

Wij hebben hier heerlijk overnacht. Het hotel staat pal aan de Ourthe, met terras aan het water. Kamer eenvoudig, aardig schoon, derde bed (uittrekstoel) eigenlijk niet goed genoeg. Vaste bedden wel weer helemaal prima. Heerlijk gezwommen met kind in het zwembadje, er is ook een jacuzzi in de tuin. Man heeft in tussentijd heerlijk staan vissen. Prijzen voor avondeten zijn wel wat hoger dan in vorige reviews gemeld werd (is een paar jaar geleden). Maar het eten vonden wij echt helemaal geweldig. Ook bij locals is dit bekend als 'daar kun je heel goed eten'. Ontbijtbuffet helemaal prima, verse sappen, verschillende soorten brood en cakes. Nergens voor bijbetaald (niet voor zwembad, niet voor sappen of eitje bij ontbijt) Medewerkers vriendelijk, praten gedeeltelijk Nederlands (verstaan het ook wel meestal), maar jah, wij probeerden ook Frans te praten natuurlijk. Wij vinden dit een heel idyllisch plekje!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Uitstekend hotel.

Dirk en linda
6-8-2013

Ligging is prachtig, aardige eigenaren, eten is prima ! alles relaxed niks op aan te merken, het enige kleine puntje van kritiek is dat niet iedereen nederlands praat de een wel de ander niet................

Gereisd Met partner in Sat Aug 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wegblijven!

Mischa
14-8-2012

Een leuk ogend hotel met prachtligging! Helaas houdt het goede nieuws daar op. Je bent niet welkom op het terras voor drankjes tenzij je hotelgast bent, of voor diner gereserveerd hebt. Je bent verplicht als hotelgast een maaltijd af te nemen anders dan ontbijt. De eigenaars zijn typische mensenschuwe boeren die alleen Waals spreken. De vriendelijke meisjes van de bediening voor zonder zichtbare reden voor de klanten aan tafel uitgekafferd. De kok is een Frietkot onwaardig, de bedden zijn keihard, de kamers stinken door de schimmelplekken op de muur. Bestellingen worden vergeten, betalen kan alleen á contant - en de dichtsbijzijnde pinautomaat is in Hamoir. Met alleen een fantastische locatie ben je er duidelijk niet, we hebben deze tent de afgelopen jaren zien afglijden naar een derderangs hut waar we nu echt nooit meer terugkomen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Zeer grof behandeld, nooit meer weer!

Britt
5-8-2012

Dit hotel pas dinsdag jl. telefonisch geboekt voor 2 koppels, 3 nachten. De eerste 2 nachten waren 2 dubbele kamers vrij, de 3de nacht ( zaterdag ) dienden we te verhuizen naar het appartement. Wij wisten dit, dus wij waren akkoord. Aan de telefoon vroeg men welke maaltijden wij wilden, en ik zei, enkel ontbijt. Dit leek ok. Mijn schoonouders waren er 's middags al en hebben geluncht in het restaurant van het hotel. Na 1 dag kregen wij de indruk dat de eigenaresse het precies niet zo voor ons had, zeggen wat ze moest zeggen als we iets vroegen en dat was dat. Blijkbaar is het beleid van dit hotel dat je naast het ontbijt minstens 1 MAALTIJD PER DAG MOET nemen in het hotel. Dit stond op de website maar werd niet gemeld bij aankomst. ( ik had telefonisch geboekt en niet hun gehele website gelezen dus wist helemaal van niets ). Dus dit verklaarde het gedrag van de bazin, zij was in haar * gebeten omdat wij iedere dag elders aten. Alle lof dan weer voor het personeel, perfecte service!

Gereisd Met partner in augustus 2012

Mooie plek, fijne kamers.

Ingrid
1-8-2012

We waren met de motor, die kon je achter een gesloten hek kwijt wat prettig was. Fijne en ruime kamer. Bed was goed, goede douche en apart toilet. Ontbijt was goed net als het avondeten. Zwembad vrij prijzig.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

beste prijs-kwaliteit

rony & veronique
20-11-2011

Wij hebben er al heel wat verblijven in de ardennen opzitten, maar dit is voor ons het ideale hotel : goede en nette kamers + lekkere keuken. Na een hartelijke ontvangst kregen we de kraaknette kamer te zien, die van alle noodzakelijke comfort was voorzien, tot zelfs gratis wifi. We namen half pension. Ontbijt : uitgebreid buffet. Mogelijkheid tot verse eitjes en vers fruitsap mits bijbetalen natuurlijk. Avondmaal: lekkere gevarieerde maaltijden met verse producten. Ik ben al meer dan 30 jaar kok, dus ik denk dat ik nu niet zo meteen de meest gemakkelijke klant ben op gebied van voeding. Wij waren aangenaam verrast door de pure keuken en het gebruik van verse en regionale producten. We hebben enorm genoten op het mooi terras. De eigenaars zijn zéér vriendelijk en spreken vrij goed nederlands. Klagen en commentaar geven is gemakkelijk.....dit is gewoon supergoed. Zeker : er is beter, maar dan zal je wel heel wat dieper in de geldbeugel moeten tasten. Wij gaan zeker terug !!

Gereisd Met partner in juli 2011

fantastisch eten!!

joop en marjan
8-11-2011

Het mooie hotel ligt direkt aan de Ourthe, in het restaurant heb je mooi uitzicht hierop. Het is het schoonste restaurant dat ik ooit gezien heb, hoewel het geregend had waren de ramen spiegelschoon, toiletten glommen. En het eten is er zo lekker! Toen we de tafels zagen (met 3 glazen per bord, 2 couverts, vaas vol verse rozen op tafeltje) dachten we: oei, dat wordt prijzig. We hebben voor de prijs van 15 euro een hoogstandje van forel gekregen en een biefstuk die smolt op de tong. Voor nog geen 20 euro krijg je fazant. Een gratis voorafje van hertenmousse op sla met heerlijke balsamicodressing. Gegratineerde aardappeltjes bij het eten. Super-coupe chocolade ijs met apart in melkkannetje warme pure chocoladesaus:4,50 Dus prijzen zijn laag. Vriendelijk personeel. We wonen in Nederland op 1 uur afstand, maar hier willen we wel een ritje voor maken!!

Gereisd Met partner in november 2011

nooit meer hier eten

anne jepsen
4-10-2011

Wij verbleven met vrienden in dit prachtig gelegen hotel aan de oever van ourthe. We hadden via touroperator 2 3- persoonkamers geboekt. De 2 persoonskamers waren nl. niet meer beschikbaar. Bij aankomst bleek dat we toch tweepersoonskamers hadden. We moesten desondanks toch het tarief van de 3 persoonskamer betalen. Dat zou de schuld zijn van touroperator. Over de kamer geen klachten, goed en schoon sanitair, wij hadden ook geen last van de trein s nachts, hoewel onze kamer uitkeek over het spoor. Helaas waren de bedden voorzien van een geintregeerd incontie laken. Dat was goed zweten!!!!

Het eten was ronduit slecht. Als voorgerecht een gegrild kaasje (coeur d' Ardenn) waarvan de bovenkant zo verbrand was dat het hele kaasjes smaakte naar aangebrande aardappel. Hoofdgerecht matig en werd begeleid door een smakeloze paddestoelenrisotto. Welgeteld 1 paddestoel gevonden. De kaas (dessert) kwam uit de koelkast of uit de diepvries. Prijs/kwaliteit zeer slecht. Betalen alleen contant.

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel A La Ferme in Ferrieres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel A La Ferme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.