Vakantiehuis La maison André

Vakantiehuis La maison Andrésterstersterster

5.5Voldoende

België, Luik, Faymonville

Op vakantie geweest naar La maison André?

5.5Voldoende

Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis La maison André

• 7Sabine198906-04-2013

Leuk voor een keertje

Typisch verhuurhuis; totaal geen poging gedaan om gezelligheid te creëren (op de open haard beneden na). De slaapkamers waren ontzettend groot, kaal en leeg. We moesten flink stoken om het huisje warm te krijgen. De stop van de Jacuzzi werkte niet goed cq. op een vervelende manier. Er waren twee toiletten en maar 1 sleutel beschikbaar, erg vervelend. De trap had 1 rekje om het af te schermen voor kleine kinderen.

Ik vond het wel fijn dat er een dvd-speler was. De BBQ was ook fijn. De ligging was op zich wel fijn, lekker rustig. In de omgeving was echter niet heel veel te doen.

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 4Sjuup22-01-2012

Duur en weinig comfort

Maison andre is een heel ruim huis. Het comfort en de inrichting is niet om over naar huis te schrijven: oudbollig en niet comfortabel. Harde bedden, oude banken en zeer frisse temperaturen in huis vanwege de grootte van het huis. De energierekening die wij bij vertrek gepresenteerd kregen was een zeer onaangename verrassing.

Gereisd met vrienden in januari 2012

2 tips over Vakantiehuis La maison André

• Sabine1989, 06-04-2013

Koop niets in het dorpje Waimes, erg duur! Rij door naar de Carrefour in Malmedy. Wat voor een supermarkt ook nog prijzig is, vergeleken tot onze prijzen.

• Familie de Bree, 12-01-2012

Zoek een huis waar je inzicht hebt in de energielasten zoodat je niet voor onverwachte verassingen komt te staan!

0 vragen over Vakantiehuis La maison André

Vakantiehuis info