Reviews over Faymonville

Vlaamse hartelijkheid in Oost-België.

d'n Tejo,
    21-7-2015

Een perfecte B&B, gelegen op korte afstand van de Vennbahn. Hartelijke ontvangst door Nicole en Lionel. Als Brabander voelde ik er me meteen thuis. Nicole kookt geweldig en Lionel doet alles om het de gasten naar de zin te maken.

Super!!!

fam_klaver,
    11-6-2014

We hebben een fantastisch verblijf gehad! Nicole en Lionel zijn geweldige mensen: warm, hartelijk en vooral heel gezellig. Elke ochtend een heerlijk ontbijt en goeie tips. We komen zeker terug en kunnen iedereen dit aanraden! Van ons krijgen ze een 10!!!

Prima huis

Mike,
    13-4-2014

Hier in 2012 op vakantie geweest, wat goed is bevallen. Genoeg ruimte, alles is ruim opgezet, dwz ruime woonkamer, ruime eetkamer en genoeg ruimte in de tuin. Grote keuken, vrij veel badkamers en een sauna die het prima deed. De locatie is wel wat minder, het is vrij afgelegen en Faymonville is niet zo spectaculair. Wat verder in de omgeving is er echter wel genoeg te doen.

Wij hadden zelf racefietsen meegenomen, die we in de kelder uitstekend konden bergen. Deze kelder had een rechtsstreekse uitgang naar buiten, ideaal dus. Racefietsen kon prima in de omgeving, vrij heuvelachtig en dorpen etc. zijn goed aangegeven.

Leuk voor een keertje

Sabine1989,
    6-4-2013

Typisch verhuurhuis; totaal geen poging gedaan om gezelligheid te creëren (op de open haard beneden na). De slaapkamers waren ontzettend groot, kaal en leeg. We moesten flink stoken om het huisje warm te krijgen.

De stop van de Jacuzzi werkte niet goed cq. op een vervelende manier.

Er waren twee toiletten en maar 1 sleutel beschikbaar, erg vervelend.

De trap had 1 rekje om het af te schermen voor kleine kinderen.

Ik vond het wel fijn dat er een dvd-speler was. De BBQ was ook fijn.

De ligging was op zich wel fijn, lekker rustig. In de omgeving was echter niet heel veel te doen.

goed voor familiefeestje

reisje,
    14-11-2012

leuk vakantiehuis,wel veel deuren,daardoor soms een doolhof

Faymonville scoort een 6,7 uit 10, op basis van 3 reviews