Kleine hotelsWeer vandaag16°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Ambassador Bosten voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Best Western Ambassador Bosten in het Nederlands

Degelijk en goed hotel

Wilfred Braspenning
21-10-2016

Eupen is zogezegd verdeeld in tweeen. Ober- und Unterstadt. Dit hotel ligt in Unterstadt, dit is het meest rustige gedeelte en ver van het wat gezelligere Oberstadt met z'n winkeltjes en eet- en drinkgelegenheden. Vanuit het hotel naar Oberstadt is het zo'n 15 min. lopen (incl. bergop en bergaf :-))

De kamers zijn meer dan prima. We hadden een erg ruime kamer, een ruime badkamer en een aparte wc-ruimte. Dit laatste is zeker een plus. Een min is de sterke chloorlucht van het bad- en drinkwater. We hebben dan ook zelf ons drinkwater gekocht. De kamers zijn inderdaad wat gedateerd, maar dat is geen hinder, het is immers prima schoon en onderhouden. Het stromen van het water bij de buren, naast en boven is gehorig (douchen, wc-doortrekken, ect.).

Voor wat betreft het eten hadden wij denk ik wat pech, zeker met het ontbijt. Het zal komen doordat er weinig hotelgasten waren. Ontbijt was redelijk beperkt en het diner is ook een beperkte keuze. De franse keuken, je moet er van houden. In het centrum van Eupen zijn ook leuke restaurantjes, alle soorten keukens doen mee, en voor de liefhebbers is er ook een McDonalds. De Lunch Garden is ook een aanrader.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Uitstekend!!

Gereisd Met partner in oktober 2016

groot risico op inmens lawaai overlast in de nacht

Ronald Siersma
15-8-2016

Er worden beneden in een feestzaal bruiloftsfeesten gehouden, die alle gasten tot diep in de nacht uit hun slaap houden. Ondanks vele verzoeken van diverse gasten ging het lawaai door tot 4 uur (!) s nachts. Er is geen enkele geluids isolatie, waardoor ook de verst gelegen kamers niet aan de herrie ontkwamen. Het hotelmanagement reageert laconiek met "dat dit erbij hoort".

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Super hotel

Depoorter
7-7-2016

Wij zijn een weekend geweest met 2 personen. Ligt niet echt in het centrum van Eupen , gratis parking naast de deur, ideaal voor uitstapjes vanwege de centrale ligging ( Monchau, Luik, Aachen, Francorchamps...) Het hotel is wat gedateerd maar wel prima onderhouden. Onze kamer was super schoon en heel ruim. De gratis koffie, thee en water op de kamer was heel leuk. Wel geen Nederlandstalige zenders op de TV. Het ontbijt was goed, op zondag een glaasje cava. Het avondmaal in het restaurant was heel lekker en verzorgd. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam.

Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in juli 2016

HotelSpecials.nl

Een prachtige bestemming in de Oost-kantons .

Roland Snyckers
6-3-2014

Een topklasse hotel in eigen land.Het verblijf in het Ambassador Hotel Bosten was een ongelooflijk succes .Mooi gelegen.Eupen biedt vele mogelijkheden.Een vier sterren hotel waar ik vol lof kan over schrijven.Grote,ruime,luxueuze kamers.Alles zeer verzorgd.Een zeer vriendelijke service in het hotel.En dat geldt voor iedereen.Uitgebreid ontbijt,rustige sfeer,veilige lift.'s Avonds schitterend gepresenteerde gerechten.Er verblijven is genieten.

Gereisd Alleenreizend in februari 2014

Ideale uitvalbasis voor de wandelaar.

Guido
11-5-2012

Hotel "Ambassador Bosten" is gelegen in de ünterstadt van Eupen. Mooie ruime kamers met een grote badkamer, douche, ligbad... Goede bedden met echte donsdekens en kussens. In de "Salon Bleu"kan men genieten van een lekker en gevarieerd ontbijt-buffet en het restaurant "Le Gourmet" staat voor een uitstekende Franse keuken. We zijn er 5 dagen verbleven en hadden HP. Enkele minuutjes wandelen en men bevindt zich reeds in de bossen van de Hoge Venen. Er bevindt zich een bushalte vlak aan het hotel, waar men alle kanten uit kan...Monschau, Aken, Baraque Michel...enz...

Gereisd Met partner in mei 2012

Topper

Van Acker
19-11-2010

Het ontvangst was hartelijk. Mooie ruime kamers, met prima badkamer. Verzorgde keuken met lekker eten. Gastronomisch diner is een aanrader. Ontbijt is verzorgt. Uitstekende uitvalsbasis voor wandelingen.

Gereisd Met vrienden in Mon Nov 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zeer goed en verzorgd hotel

barbara
26-12-2009

kerstarragement geboekt. Het eten was zeer goed en verzorgd. Het personeel uiterst vriendelijk. Kamers waren ruim en heel netjes. Er was iets verkeerd gegaan met de boeking van de kamer (ik had een ligbad gevraagd) maar dat is onmiddelijk rechtgezet door een andere kamer. Een dikke proficiat voor heel het management want door het spijtige overlijden van de uitbater recent geleden was er bij niemand iets van te merken. Het enige wat een beetje minder was is dat er in Eupen bijna geen nederlandstalige zenders te zien zijn op de tv.Het personeel daarentegen sprak wel nederlands. Zeker een aanrader!!

Gereisd Met partner in december 2009

super

albert en marina
15-10-2009

zeer mooi en gezellig hotel met vriendelijk personeel en een hele goede bediening.heel lekker eten, en mooie kamers met grote badkamer een aanrader

Gereisd Met partner in oktober 2009

HotelSpecials.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen, Buiten
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Ambassador Bosten in Eupen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Ambassador Bosten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.