Géén boekingskosten
BelgiëLuikEupenHotels EupenHotel Best Western Ambassador Bosten

Hotel Best Western Ambassador Bosten

BelgiëLuikEupen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Best Western Ambassador Bosten voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 8 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 8 reviews

• Sportfaciliteiten

8 Reviews over Best Western Ambassador Bosten

• 8Wilfred Braspenning21-10-2016

Degelijk en goed hotel

Eupen is zogezegd verdeeld in tweeen. Ober- und Unterstadt. Dit hotel ligt in Unterstadt, dit is het meest rustige gedeelte en ver van het wat gezelligere Oberstadt met z'n winkeltjes en eet- en drinkgelegenheden. Vanuit het hotel naar Oberstadt is het zo'n 15 min. lopen (incl. bergop en bergaf :-))

De kamers zijn meer dan prima. We hadden een erg ruime kamer, een ruime badkamer en een aparte wc-ruimte. Dit laatste is zeker een plus. Een min is de sterke chloorlucht van het bad- en drinkwater. We hebben dan ook zelf ons drinkwater gekocht. De kamers zijn inderdaad wat gedateerd, maar dat is geen hinder, het is immers prima schoon en onderhouden. Het stromen van het water bij de buren, naast en boven is gehorig (douchen, wc-doortrekken, ect.).

Voor wat betreft het eten hadden wij denk ik wat pech, zeker met het ontbijt. Het zal komen doordat er weinig hotelgasten waren. Ontbijt was redelijk beperkt en het diner is ook een beperkte keuze. De franse keuken, je moet er van houden. In het centrum van Eupen zijn ook leuke restaurantjes, alle soorten keukens doen mee, en voor de liefhebbers is er ook een McDonalds. De Lunch Garden is ook een aanrader.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Uitstekend!!

• 4Ronald Siersma15-08-2016

groot risico op inmens lawaai overlast in de nacht

Er worden beneden in een feestzaal bruiloftsfeesten gehouden, die alle gasten tot diep in de nacht uit hun slaap houden. Ondanks vele verzoeken van diverse gasten ging het lawaai door tot 4 uur (!) s nachts. Er is geen enkele geluids isolatie, waardoor ook de verst gelegen kamers niet aan de herrie ontkwamen. Het hotelmanagement reageert laconiek met "dat dit erbij hoort".

• 8Depoorter07-07-2016

Super hotel

Wij zijn een weekend geweest met 2 personen. Ligt niet echt in het centrum van Eupen , gratis parking naast de deur, ideaal voor uitstapjes vanwege de centrale ligging ( Monchau, Luik, Aachen, Francorchamps...) Het hotel is wat gedateerd maar wel prima onderhouden. Onze kamer was super schoon en heel ruim. De gratis koffie, thee en water op de kamer was heel leuk. Wel geen Nederlandstalige zenders op de TV. Het ontbijt was goed, op zondag een glaasje cava. Het avondmaal in het restaurant was heel lekker en verzorgd. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam.

Wij gaan zeker nog eens terug!

• 10Roland Snyckers06-03-2014

Een prachtige bestemming in de Oost-kantons .

Een topklasse hotel in eigen land.Het verblijf in het Ambassador Hotel Bosten was een ongelooflijk succes .Mooi gelegen.Eupen biedt vele mogelijkheden.Een vier sterren hotel waar ik vol lof kan over schrijven.Grote,ruime,luxueuze kamers.Alles zeer verzorgd.Een zeer vriendelijke service in het hotel.En dat geldt voor iedereen.Uitgebreid ontbijt,rustige sfeer,veilige lift.'s Avonds schitterend gepresenteerde gerechten.Er verblijven is genieten.

• 10Guido11-05-2012

Ideale uitvalbasis voor de wandelaar.

Hotel "Ambassador Bosten" is gelegen in de ünterstadt van Eupen. Mooie ruime kamers met een grote badkamer, douche, ligbad... Goede bedden met echte donsdekens en kussens. In de "Salon Bleu"kan men genieten van een lekker en gevarieerd ontbijt-buffet en het restaurant "Le Gourmet" staat voor een uitstekende Franse keuken. We zijn er 5 dagen verbleven en hadden HP. Enkele minuutjes wandelen en men bevindt zich reeds in de bossen van de Hoge Venen. Er bevindt zich een bushalte vlak aan het hotel, waar men alle kanten uit kan...Monschau, Aken, Baraque Michel...enz...

• 9Van Acker19-11-2010

Topper

Het ontvangst was hartelijk. Mooie ruime kamers, met prima badkamer. Verzorgde keuken met lekker eten. Gastronomisch diner is een aanrader. Ontbijt is verzorgt. Uitstekende uitvalsbasis voor wandelingen.

• 8barbara26-12-2009

zeer goed en verzorgd hotel

kerstarragement geboekt. Het eten was zeer goed en verzorgd. Het personeel uiterst vriendelijk. Kamers waren ruim en heel netjes. Er was iets verkeerd gegaan met de boeking van de kamer (ik had een ligbad gevraagd) maar dat is onmiddelijk rechtgezet door een andere kamer. Een dikke proficiat voor heel het management want door het spijtige overlijden van de uitbater recent geleden was er bij niemand iets van te merken. Het enige wat een beetje minder was is dat er in Eupen bijna geen nederlandstalige zenders te zien zijn op de tv.Het personeel daarentegen sprak wel nederlands. Zeker een aanrader!!

• 9albert en marina15-10-2009

super

zeer mooi en gezellig hotel met vriendelijk personeel en een hele goede bediening.heel lekker eten, en mooie kamers met grote badkamer een aanrader

Hotel Best Western Ambassador Bosten info

Het complex